Μακράν η πιο αναμενόμενη ταινία τα τελευταία χρόνια, με φανατικούς οπαδούς και εκατομύρια κλικς στα ανά τον κόσμο φόρουμ, η Νεα Σελήνη έκανε πρεμιέρα στη χώρα μας χθες, με sold out στους κινηματογράφους της Odeon (για τη χτεσινή μέρα μόνο) αλλά φαντάζομαι και σε πολλούς, εδώ και μια εβδομάδα.
Ίσως θα πρέπει να γράφουμε πλέον για το 3ο μέρος που θα βγει το Μάιο.
Ίσως θα πρέπει να γράφουμε πλέον για το 3ο μέρος που θα βγει το Μάιο.
Η ταινία που έγινε φαινόμενο (ανεξήγητα για πολλούς), με φανατικούς οπαδούς να ουρλιάζουν στο πέρασμα των πρωταγωνιστών και ειδικά αυτού του απίθανου τύπου Robert Pattinson, το νέο αγόρι-αφίσα στο δωμάτιο κάθε έφηβης και η νέα ονείρωξη κάποιων μεγαλύτερων, που έφτασαν και σε παραληρήματα όπως ‘...να το θυμηθείτε, είναι ο επόμενος Leonardo DiCaprio, ...θα κάνει μεγάλη καριέρα, ...είναι κούκλος, ...όπως ο Tom Cruise στο Coctail...’(!!!) όπως άκουσα τελευταία σε κάποιο πρωιναδικο από μια τρεμάμενη από τη συγκίνηση παρουσιάστρια και έτοιμη να μαλώσει στον αέρα με κάποιον ταλαίπωρο καλεσμένο της που ψέλλιζε ‘...ποιος, αυτός;;’
Από κοντά και η 19χρονη Kristen Stewart (που από το ύφος της μοιάζει να είναι ‘always ...high!!’), γλυκούλα και με προοπτικές για σέξι, με φήμες ότι οι δυο τους είναι ζευγάρι και στη ζωή αλλά με ‘αποκλειστικές’ πληροφορίες του KostasBlog να λένε ότι τα γούστα της είναι κάπως ...διαφορετικά, όπως βλέπεις εδώ.
Αυτός όμως που απασχόλησε περισσότερο τους φανς της ταινίας είναι ο 17χρονος Taylor Lautner (γι’αυτόν το καταλαβαίνω), ο Ινδιάνικης καταγωγής παιδικός φίλος της Bella στο 1ο, κρυφολυκανθρωπος και κρυφοκαψουρης, και που στο sequel παίρνει τη κατάσταση στα χέρια του.
Ο χαμός έγινε όταν η παραγωγή ανακοίνωσε ότι ψάχνει κάποιον άλλο για το ρόλο γιατί ήθελε έναν πιο σωματαρα. Κοπέλες βγήκαν στους δρόμους, το youtube γέμισε με βίντεο αγανάκτησης και στο facebook έγινε ομάδα με τίτλο ‘Κρατήστε τον Taylor στο New Moon’.
Ο πιτσιρίκος πήγε γυμναστήριο και πήρε 20 κιλά σε μυς και έγινε ακριβώς όπως ήμασταν όλοι στα 17 μας!
Όπως εξηγεί η συγγραφέας, ‘'New Moon' is the darkest period of Bella's life.’
Ο Edward τη παρατάει για να τη σώσει, και η Bella περιπλανιέται χαμένη στο σχολείο, κλαίγοντας και βλέποντας το αγαπημένο της βαμπίρ σε όνειρα αλλά και σε κάθε στιγμή που εκείνη κινδυνεύει.
Από κοντά ο Jacob, ο φίλος που βρίσκει ευκαιρία να της τη πέσει για τα καλά, αφού τη σώσει κι αυτός κάνα δυο φορές.
Μόνο σε 1 κινηματογράφο ΔΕΝ παίζεται. Αλλά αυτός έχει κλείσει από το 1977!
Κι Αν Σου Κατσει; (Whatever Works), του Woody Allen.
Πιστός στο ραντεβού του για μια ταινία το χρόνο επιστρέφει στην αγαπημένη του Νέα Υόρκη μετά από ένα σερί στην Ευρώπη, με το Whatever Works, ένα τυπικό φιλμ του Woody με το χαρακτηριστικό του χιούμορ, που φαίνεται εδώ να χαμηλώνει ταχύτητα μετά τα οσκαρικα (Vicky Christina Barcelona) και με ονόματα κράχτες φιλμ (Scoop, Cassandra’s Dream), με μια ταινία που δείχνει ευχάριστη αλλά με το ρίσκο που περιείχαν οι ταινίες του στα τέλη του 90, όταν θα μπορούσες να δεις ένα αριστούργημα κι εξίσου εύκολα θα μπορούσες να φύγεις από την αίθουσα στο διάλειμμα.
Πρωταγωνιστης δεν είναι ο ίδιος, αλλά ο Larry David στο ρόλο ενός 60αρη αντιπαθητικού (‘I’m not a likable guy’ όπως λέει ο ίδιος) γκρινιάρη, που θεωρεί τους συνανθρώπους του ηλίθιους, σκουλήκια και κρετίνους, ειδικά τους θρησκευόμενους μέσης ηλικίας Αμερικανούς. Αμπελοφιλόσοφος ο ίδιος, θεωρεί τον εαυτό του ιδιοφυΐα και καλύτερο από όλους, ακόμα και τους φίλους του, αν πεις ότι υπάρχουν τέτοιοι.
Ολ’αυτά μέχρι που εμφανίζεται στη πόρτα του μια μικρή κοπέλα (Evan Rachel Wood), η οποία μένει για τα καλά κοντά του, αρχικά ως φιλοξενούμενη, μετά ως πλατωνική νοσοκόμα για τις νευρώσεις του, και τελικά...ίσως γυναίκα του (εμ, τι νομίζατε...)
Στη πορεία εμφανίζονται στη πόρτα του η ημιτρελη θρησκόληπτη μητέρα της μικρής (Patricia Clarkson), ο πατέρας της και κάθε είδους γραφικότητες.
Παίζονται επίσης:
Wellcome, του Φιλιπ Λιορε.
Γαλλικό δράμα όπου ένας νεαρός Ιρακινός μετανάστης φτάνει στη Γαλλία και προσπαθεί να περάσει τη Μάγχη κολυμπώντας για να συναντήσει την αγαπημένη του που βρίσκεται στη Μ.Βρετανια.
Σε 3 αίθουσες.
Fighter, της Νατασα Αρτι.
Κοινωνικό-περιπέτεια από τη Δανία, όπου μια 17χρονη Τουρκάλα μαθαίνει καράτε κρυφά από τους συντηρητικούς γονείς της.
Σε 2 αίθουσες.
Η Ζωή Στους Βράχους, της Αλιντα Δημητρίου.
Ελληνικό ντοκιμαντέρ για τις γυναίκες στη Μακρόνησο.
Καλή η ιστορία αλλά ...που καιρός.
Σε 1 αίθουσα.
Καλό Σινεμά.
Από κοντά και η 19χρονη Kristen Stewart (που από το ύφος της μοιάζει να είναι ‘always ...high!!’), γλυκούλα και με προοπτικές για σέξι, με φήμες ότι οι δυο τους είναι ζευγάρι και στη ζωή αλλά με ‘αποκλειστικές’ πληροφορίες του KostasBlog να λένε ότι τα γούστα της είναι κάπως ...διαφορετικά, όπως βλέπεις εδώ.
Αυτός όμως που απασχόλησε περισσότερο τους φανς της ταινίας είναι ο 17χρονος Taylor Lautner (γι’αυτόν το καταλαβαίνω), ο Ινδιάνικης καταγωγής παιδικός φίλος της Bella στο 1ο, κρυφολυκανθρωπος και κρυφοκαψουρης, και που στο sequel παίρνει τη κατάσταση στα χέρια του.
Ο χαμός έγινε όταν η παραγωγή ανακοίνωσε ότι ψάχνει κάποιον άλλο για το ρόλο γιατί ήθελε έναν πιο σωματαρα. Κοπέλες βγήκαν στους δρόμους, το youtube γέμισε με βίντεο αγανάκτησης και στο facebook έγινε ομάδα με τίτλο ‘Κρατήστε τον Taylor στο New Moon’.
Ο πιτσιρίκος πήγε γυμναστήριο και πήρε 20 κιλά σε μυς και έγινε ακριβώς όπως ήμασταν όλοι στα 17 μας!
Όπως εξηγεί η συγγραφέας, ‘'New Moon' is the darkest period of Bella's life.’
Ο Edward τη παρατάει για να τη σώσει, και η Bella περιπλανιέται χαμένη στο σχολείο, κλαίγοντας και βλέποντας το αγαπημένο της βαμπίρ σε όνειρα αλλά και σε κάθε στιγμή που εκείνη κινδυνεύει.
Από κοντά ο Jacob, ο φίλος που βρίσκει ευκαιρία να της τη πέσει για τα καλά, αφού τη σώσει κι αυτός κάνα δυο φορές.
Μόνο σε 1 κινηματογράφο ΔΕΝ παίζεται. Αλλά αυτός έχει κλείσει από το 1977!
Κι Αν Σου Κατσει; (Whatever Works), του Woody Allen.
Πιστός στο ραντεβού του για μια ταινία το χρόνο επιστρέφει στην αγαπημένη του Νέα Υόρκη μετά από ένα σερί στην Ευρώπη, με το Whatever Works, ένα τυπικό φιλμ του Woody με το χαρακτηριστικό του χιούμορ, που φαίνεται εδώ να χαμηλώνει ταχύτητα μετά τα οσκαρικα (Vicky Christina Barcelona) και με ονόματα κράχτες φιλμ (Scoop, Cassandra’s Dream), με μια ταινία που δείχνει ευχάριστη αλλά με το ρίσκο που περιείχαν οι ταινίες του στα τέλη του 90, όταν θα μπορούσες να δεις ένα αριστούργημα κι εξίσου εύκολα θα μπορούσες να φύγεις από την αίθουσα στο διάλειμμα.
Πρωταγωνιστης δεν είναι ο ίδιος, αλλά ο Larry David στο ρόλο ενός 60αρη αντιπαθητικού (‘I’m not a likable guy’ όπως λέει ο ίδιος) γκρινιάρη, που θεωρεί τους συνανθρώπους του ηλίθιους, σκουλήκια και κρετίνους, ειδικά τους θρησκευόμενους μέσης ηλικίας Αμερικανούς. Αμπελοφιλόσοφος ο ίδιος, θεωρεί τον εαυτό του ιδιοφυΐα και καλύτερο από όλους, ακόμα και τους φίλους του, αν πεις ότι υπάρχουν τέτοιοι.
Ολ’αυτά μέχρι που εμφανίζεται στη πόρτα του μια μικρή κοπέλα (Evan Rachel Wood), η οποία μένει για τα καλά κοντά του, αρχικά ως φιλοξενούμενη, μετά ως πλατωνική νοσοκόμα για τις νευρώσεις του, και τελικά...ίσως γυναίκα του (εμ, τι νομίζατε...)
Στη πορεία εμφανίζονται στη πόρτα του η ημιτρελη θρησκόληπτη μητέρα της μικρής (Patricia Clarkson), ο πατέρας της και κάθε είδους γραφικότητες.
Παίζονται επίσης:
Wellcome, του Φιλιπ Λιορε.
Γαλλικό δράμα όπου ένας νεαρός Ιρακινός μετανάστης φτάνει στη Γαλλία και προσπαθεί να περάσει τη Μάγχη κολυμπώντας για να συναντήσει την αγαπημένη του που βρίσκεται στη Μ.Βρετανια.
Σε 3 αίθουσες.
Fighter, της Νατασα Αρτι.
Κοινωνικό-περιπέτεια από τη Δανία, όπου μια 17χρονη Τουρκάλα μαθαίνει καράτε κρυφά από τους συντηρητικούς γονείς της.
Σε 2 αίθουσες.
Η Ζωή Στους Βράχους, της Αλιντα Δημητρίου.
Ελληνικό ντοκιμαντέρ για τις γυναίκες στη Μακρόνησο.
Καλή η ιστορία αλλά ...που καιρός.
Σε 1 αίθουσα.
Καλό Σινεμά.