********** 6/10
Το Partir είναι μια καλή mainstream γαλλική ταινία που αξίζει να τη δοκιμάσετε αν έχετε όρεξη για ερωτικό δράμα.
Το πολύ καλό είναι ότι η ταινία έχει μικρή διάρκεια, είναι γρήγορη στον ρυθμό, πολύ συγκεκριμένη σε αυτά που θέλει να διηγηθεί και δεν πρόκειται να σας κουράσει με αμέτρητες κουλτουροσιωπές εσωτερικής πάλης και στοχασμού.
Η Kristin Scott Thomas είναι σταθερή αξία στον κινηματογράφο.
Στο Partir, δίνει μια πολύ μεστή, αλλά και σεξουαλική (θα τολμούσα να πω, βεβαίως-βεβαίως) ερμηνεία.
Είναι λίγο αυτό του ανήθικου της υπόθεσης του έργου, λίγο η ένταση του πάθους που ζουν οι δύο εραστές, λίγο οι σεξουαλικές σκηνές, όλα αυτά φτιάχνουν μια ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.
Και βασικά ποτέ δεν ...
...δικαιολογεί ο θεατής πλήρως αυτή τη γυναίκα και τις πράξεις της.
Σε αυτό δεν βοηθάει σίγουρα και η σκηνοθέτης Catherine Corsini, η οποία ενώ τα πάει πολύ καλά στο οπτικό, έχει εμφανή προβλήματα στον ρυθμό.
Έτσι η μετάβαση από μια φιλήσυχη μητέρα σε μια γυναίκα ικανή να φτάσει στα άκρα, γίνεται χωρίς τακτ και αρκετά απότομα.
Ίσως όμως και αυτό να έγινε επίτηδες και η σκηνοθέτης να μην ήθελε να παραδώσει εξαγνισμένη την ηρωίδα της στους θεατές.
Η Suzanne, μια μεσοαστή -όπως ακούγεται στην ταινία, αλλά μεγαλοαστή για τα δεδομένα της Ελλάδας- μητέρα, παρατάει παιδιά και άνδρα για έναν μεγάλο έρωτα, που είναι ο ισπανός μάστορας-οικοδόμος-βαφέας (λίγο απ’ όλα τελοσπάντων) του νέου της ιατρείου.
Η συνέχεια δεν θα είναι στρωμένη με ροδοπέταλα...
Δειτε το trailer.
Το Partir είναι μια καλή mainstream γαλλική ταινία που αξίζει να τη δοκιμάσετε αν έχετε όρεξη για ερωτικό δράμα.
Το πολύ καλό είναι ότι η ταινία έχει μικρή διάρκεια, είναι γρήγορη στον ρυθμό, πολύ συγκεκριμένη σε αυτά που θέλει να διηγηθεί και δεν πρόκειται να σας κουράσει με αμέτρητες κουλτουροσιωπές εσωτερικής πάλης και στοχασμού.
Η Kristin Scott Thomas είναι σταθερή αξία στον κινηματογράφο.
Στο Partir, δίνει μια πολύ μεστή, αλλά και σεξουαλική (θα τολμούσα να πω, βεβαίως-βεβαίως) ερμηνεία.
Είναι λίγο αυτό του ανήθικου της υπόθεσης του έργου, λίγο η ένταση του πάθους που ζουν οι δύο εραστές, λίγο οι σεξουαλικές σκηνές, όλα αυτά φτιάχνουν μια ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.
Και βασικά ποτέ δεν ...
...δικαιολογεί ο θεατής πλήρως αυτή τη γυναίκα και τις πράξεις της.
Σε αυτό δεν βοηθάει σίγουρα και η σκηνοθέτης Catherine Corsini, η οποία ενώ τα πάει πολύ καλά στο οπτικό, έχει εμφανή προβλήματα στον ρυθμό.
Έτσι η μετάβαση από μια φιλήσυχη μητέρα σε μια γυναίκα ικανή να φτάσει στα άκρα, γίνεται χωρίς τακτ και αρκετά απότομα.
Ίσως όμως και αυτό να έγινε επίτηδες και η σκηνοθέτης να μην ήθελε να παραδώσει εξαγνισμένη την ηρωίδα της στους θεατές.
Η Suzanne, μια μεσοαστή -όπως ακούγεται στην ταινία, αλλά μεγαλοαστή για τα δεδομένα της Ελλάδας- μητέρα, παρατάει παιδιά και άνδρα για έναν μεγάλο έρωτα, που είναι ο ισπανός μάστορας-οικοδόμος-βαφέας (λίγο απ’ όλα τελοσπάντων) του νέου της ιατρείου.
Η συνέχεια δεν θα είναι στρωμένη με ροδοπέταλα...
Δειτε το trailer.