Όχι πολλά χρόνια πριν, είχα δει το Open Water με ένα ζευγάρι να έχει παγιδευτεί στη θάλασσα παρέα με πεινασμένους καρχαρίες.
Πριν λίγες μέρες είδα το Devil με πέντε διαφορετικούς τύπους ανθρώπων να βρίσκονται κλεισμένοι σε ένα ασανσέρ και σε λίγες ημέρες θα δω επιτέλους το Frozen όπου τρεις νεαροί βρίσκονται κρεμασμένοι στον αέρα σε ένα τελεφερίκ.
Επόμενη άσκηση κλειστοφοβίας για το Hollywood, και μάλλον η πιο δύσκολη, το Buried, όπου ο Ryan Reynolds είναι θαμμένος σε ολόκληρη τη ταινία σε ένα φέρετρο, με ένα κινητό και έναν αναπτήρα.
Καταλαβαίνετε βέβαια ότι μια τέτοια ταινία εξαρτάται πολύ από τις όποιες ανατροπές μπορεί να έχει και από τη περιέργεια του τι θα γίνει στο τέλος.
Αν λοιπόν θέλετε να απολαύσετε τη ταινία, ΜΗΝ δείτε τα στοιχεία που δίνει το IMDB!
Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται για ένα site που αποτελεί τη Βίβλο του παγκόσμιου κινηματογράφου, στις λεπτομέρειες της ταινίας μας λέει το τέλος!
Έχει ξεκινήσει μια κουβέντα στα διεθνή movie sites εδώ κι ένα μήνα περίπου για το κατά πόσο είναι λογικό το ίδιο το IMDB, που άλλωστε συντηρείται από την ίδια τη βιομηχανία, να κάνει ασύστολα spoilers με μόνη προφύλαξη το spoiler alert που όμως δεν χρειάζεται καν να κλικάρεις παρά μόνο να βρεθείς από πάνω με τον κέρσορα!
Στη ταινία τώρα, ο Paul Conroy (Ryan Reynolds, ο πιο τυχερός άνθρωπος στο κόσμο ως σύζυγος της Scarlett...μια είναι η Scarlett), είναι ένας Αμερικανός οδηγός φορτηγού στο Ιράκ και βρίσκεται ...
...θαμμένος σε ένα φέρετρο με έναν Zippo, ένα Blackberry, ένα στυλό κι ένα φλασκί ουίσκι.
Σύντομα μαθαίνει ότι βρίσκεται όμηρος και ότι έχει 2 ώρες για να πάρουν οι απαγωγείς τα λύτρα που ζητάνε.
Όσοι αναρωτιέστε πως μπόρεσε - αν μπόρεσε - ο Ισπανός Rodrigo Cortes να φτιάξει μια ταινία 95 λεπτών με έναν πρωταγωνιστή κλεισμένο εκεί μέσα που θα κρατήσει το ενδιαφέρον μας αμείωτο, κι εγώ το ίδιο αναρωτιέμαι.
Επίσης αναρωτιέμαι πως γίνεται το κινητό του να έχει καλύτερο σήμα εκεί κάτω από ότι το δικό μου επάνω στον Υμηττό, πως γίνεται και δεν παθαίνει ασφυξία εκεί μέσα τόση ώρα, έχοντας και τον Zippo αναμμένο συνέχεια και πως και δεν παθαίνει κάποια κρίση πανικού (όπως αν θυμάστε είχαμε δει αριστοτεχνικά στο Kill Bill).
Χρειάζεται πάντως θάρρος για έναν ηθοποιό να δεχτεί να παίξει σε αυτή τη ταινία, ειδικά μάλιστα όταν τα γυρίσματα δεν ήταν όσο εύκολα θα φανταζόσασταν (ξέρετε, ανοιχτό studio με τον Ryan να μπαινοβγαίνει από τον χώρο του κάθε 5 λεπτά).
Αντίθετα, μαθαίνω ότι επιτρέπονταν να βγει μόνο για το μεσημεριανό του, καθώς η διαδικασία του να μπει ήταν χρονοβόρα (10 με 20 λεπτά) και δεν ήθελε να καθυστερήσει τα γυρίσματα.
Οι κριτικές πάντως είναι πάρα πολύ καλές στο σύνολό τους, και προσωπικά το εύχομαι.
Στην Αμερική έκανε πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου σε λίγες όμως αίθουσες και στην Ελλάδα η Village Films θα μας το φέρει στις 7 Οκτωβρίου.
Δείτε το trailer.
Πριν λίγες μέρες είδα το Devil με πέντε διαφορετικούς τύπους ανθρώπων να βρίσκονται κλεισμένοι σε ένα ασανσέρ και σε λίγες ημέρες θα δω επιτέλους το Frozen όπου τρεις νεαροί βρίσκονται κρεμασμένοι στον αέρα σε ένα τελεφερίκ.
Επόμενη άσκηση κλειστοφοβίας για το Hollywood, και μάλλον η πιο δύσκολη, το Buried, όπου ο Ryan Reynolds είναι θαμμένος σε ολόκληρη τη ταινία σε ένα φέρετρο, με ένα κινητό και έναν αναπτήρα.
Καταλαβαίνετε βέβαια ότι μια τέτοια ταινία εξαρτάται πολύ από τις όποιες ανατροπές μπορεί να έχει και από τη περιέργεια του τι θα γίνει στο τέλος.
Αν λοιπόν θέλετε να απολαύσετε τη ταινία, ΜΗΝ δείτε τα στοιχεία που δίνει το IMDB!
Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται για ένα site που αποτελεί τη Βίβλο του παγκόσμιου κινηματογράφου, στις λεπτομέρειες της ταινίας μας λέει το τέλος!
Έχει ξεκινήσει μια κουβέντα στα διεθνή movie sites εδώ κι ένα μήνα περίπου για το κατά πόσο είναι λογικό το ίδιο το IMDB, που άλλωστε συντηρείται από την ίδια τη βιομηχανία, να κάνει ασύστολα spoilers με μόνη προφύλαξη το spoiler alert που όμως δεν χρειάζεται καν να κλικάρεις παρά μόνο να βρεθείς από πάνω με τον κέρσορα!
Στη ταινία τώρα, ο Paul Conroy (Ryan Reynolds, ο πιο τυχερός άνθρωπος στο κόσμο ως σύζυγος της Scarlett...μια είναι η Scarlett), είναι ένας Αμερικανός οδηγός φορτηγού στο Ιράκ και βρίσκεται ...
...θαμμένος σε ένα φέρετρο με έναν Zippo, ένα Blackberry, ένα στυλό κι ένα φλασκί ουίσκι.
Σύντομα μαθαίνει ότι βρίσκεται όμηρος και ότι έχει 2 ώρες για να πάρουν οι απαγωγείς τα λύτρα που ζητάνε.
Όσοι αναρωτιέστε πως μπόρεσε - αν μπόρεσε - ο Ισπανός Rodrigo Cortes να φτιάξει μια ταινία 95 λεπτών με έναν πρωταγωνιστή κλεισμένο εκεί μέσα που θα κρατήσει το ενδιαφέρον μας αμείωτο, κι εγώ το ίδιο αναρωτιέμαι.
Επίσης αναρωτιέμαι πως γίνεται το κινητό του να έχει καλύτερο σήμα εκεί κάτω από ότι το δικό μου επάνω στον Υμηττό, πως γίνεται και δεν παθαίνει ασφυξία εκεί μέσα τόση ώρα, έχοντας και τον Zippo αναμμένο συνέχεια και πως και δεν παθαίνει κάποια κρίση πανικού (όπως αν θυμάστε είχαμε δει αριστοτεχνικά στο Kill Bill).
Χρειάζεται πάντως θάρρος για έναν ηθοποιό να δεχτεί να παίξει σε αυτή τη ταινία, ειδικά μάλιστα όταν τα γυρίσματα δεν ήταν όσο εύκολα θα φανταζόσασταν (ξέρετε, ανοιχτό studio με τον Ryan να μπαινοβγαίνει από τον χώρο του κάθε 5 λεπτά).
Αντίθετα, μαθαίνω ότι επιτρέπονταν να βγει μόνο για το μεσημεριανό του, καθώς η διαδικασία του να μπει ήταν χρονοβόρα (10 με 20 λεπτά) και δεν ήθελε να καθυστερήσει τα γυρίσματα.
Οι κριτικές πάντως είναι πάρα πολύ καλές στο σύνολό τους, και προσωπικά το εύχομαι.
Στην Αμερική έκανε πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου σε λίγες όμως αίθουσες και στην Ελλάδα η Village Films θα μας το φέρει στις 7 Οκτωβρίου.
Δείτε το trailer.