Γράφει ο Γαβριήλ Χαρίτος.
Το σεξ μπορεί να αποτελούσε πἀντοτε ταμπού, από την άλλη όμως δεν υπάρχει σεναριογράφος που δεν θα λάβει πολύ σοβαρά υπ'όψη του αυτήν την παράμετρο για να προσελκύσει και να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού.
Όταν όμως το σεξ αποτελεί θέμα για μία ταινία τεκμηρίωσης, που έχει σκοπό να θέσει στο μικροσκόπιο την ηδονή και (γιατί όχι) ακόμα και να την ...αποδομήσει - τότε τα πράγματα αλλάζουν.
Δεκαετίες πριν, προσφιλές θέμα των σεξολόγων ήταν η εύρεση του σημείου G και η αδυσώπητη παραφιλολογία που αναπτύχθηκε γέμισε όχι μόνο τα σχετικά επιστημονικά περιοδικά αλλά και τα κίτρινα τάμπλοϊντ, που ασχολήθηκαν ενδελεχώς με την ψιλάφισή του.
Η εμφάνιση του γνωστού Viagra αποπροσανατόλισε εκείνην την τόσο προσφιλή σε πολύ κόσμο αισθησιακή αναζήτηση - που σημειωτέον δεν έβγαινε πουθενά...- και χρόνο με τον χρόνο επικράτησε η άποψη ότι ένα χάπι είναι αρκετό για να λύσει όποιο πρακτικό ή ψυχολογικό εμπόδιο δεν μάς αφήνει να δούμε "το Φως το Αληθινό" στα κρεβάτια μας.
Η ταινία Orgasm Inc. της Elizabeth Canner έρχεται να ...
...αποδομήσει τον μύθο του 'χαπιού για όλες τις δουλειές' σχετικά με το μυστήριο που ονομάζεται 'γυναικείος οργασμός'.
Ένα μυστήριο που παρέμεινε... μυστήριο, τη στιγμή που το μπλε Viagra φαινόταν πως έλυνε όποιον προβληματισμό είχε πολλαπλώς αναλυθεί σχετικά με την ομαλή, έγκυρη και έγκαιρη λειτουργία του ανδρικού μορίου.
Βρέθηκε άραγε η λύση για την αντίστοιχη "ομαλότητα" του γυναικείου οργασμού, με το αντίστοιχο ροζ χάπι που θα έριχνε το γάντι στην συνήθη και κατ'εξοχήν γυναικεία δικαιολογία του βραδινού "πονοκεφάλου";
Αρχικά, η ταινία είχε σκοπό να καταγράψει τη διαδικασία που ακολουθείται από μία αμερικανική φαρμακευτική εταιρεία προκειμένου να βγει στην παραγωγή το πρώτο χάπι που θα έδινε λύση σε εκατομμύρια γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα οργασμού.
Η κινηματογραφίστρια Elisabeth Canner παίρνει την άδεια της εταιρείας να παρακολουθεί με τον φακό της όλα τα στάδια αυτού του φιλόδοξου project - τόσο από ιατρικής πλευράς όσο και από τη σκοπιά του τρόπου προώθησης του προϊόντος στην αγορά.
Κατά τη διάρκεια όμως αυτής της εκ των έσω καταγραφής, που κράτησε 9 ολόκληρα χρόνια, τα συμπεράσματα αποδεικνύονται άκρως ανατρεπτικά και η υποτιθέμενη γυναικεία ασθένεια της ανοργασμικότητας αποδεικνύεται - ούτε λίγο ούτε πολύ -... μάλλον ανύπαρκτη.
Όλα τα προβλήματα βρίσκουν τη λύση τους σε ένα χάπι;
Κατά το μάρκετινγκ - αναμφιβόλως, ναι!
Παρ'όλ'αυτά όμως, η ιατρική σε συνάρτηση με την μυστηριώδη γυναικεία φύση κρύβουν κι εκείνες πολύ καλά τα δικά τους μυστικά.
Μία - αν μη τι άλλο - χρήσιμη ταινία, για γυναίκες και για άνδρες.
Το ντοκιμαντέρ Orgasm Inc. προβλήθηκε σε πολλά φεστιβάλ και σε λίγες αίθουσες της Αμερικής στις 11 Φεβρουαρίου 2011.
Το σεξ μπορεί να αποτελούσε πἀντοτε ταμπού, από την άλλη όμως δεν υπάρχει σεναριογράφος που δεν θα λάβει πολύ σοβαρά υπ'όψη του αυτήν την παράμετρο για να προσελκύσει και να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού.
Όταν όμως το σεξ αποτελεί θέμα για μία ταινία τεκμηρίωσης, που έχει σκοπό να θέσει στο μικροσκόπιο την ηδονή και (γιατί όχι) ακόμα και να την ...αποδομήσει - τότε τα πράγματα αλλάζουν.
Δεκαετίες πριν, προσφιλές θέμα των σεξολόγων ήταν η εύρεση του σημείου G και η αδυσώπητη παραφιλολογία που αναπτύχθηκε γέμισε όχι μόνο τα σχετικά επιστημονικά περιοδικά αλλά και τα κίτρινα τάμπλοϊντ, που ασχολήθηκαν ενδελεχώς με την ψιλάφισή του.
Η εμφάνιση του γνωστού Viagra αποπροσανατόλισε εκείνην την τόσο προσφιλή σε πολύ κόσμο αισθησιακή αναζήτηση - που σημειωτέον δεν έβγαινε πουθενά...- και χρόνο με τον χρόνο επικράτησε η άποψη ότι ένα χάπι είναι αρκετό για να λύσει όποιο πρακτικό ή ψυχολογικό εμπόδιο δεν μάς αφήνει να δούμε "το Φως το Αληθινό" στα κρεβάτια μας.
Η ταινία Orgasm Inc. της Elizabeth Canner έρχεται να ...
...αποδομήσει τον μύθο του 'χαπιού για όλες τις δουλειές' σχετικά με το μυστήριο που ονομάζεται 'γυναικείος οργασμός'.
Ένα μυστήριο που παρέμεινε... μυστήριο, τη στιγμή που το μπλε Viagra φαινόταν πως έλυνε όποιον προβληματισμό είχε πολλαπλώς αναλυθεί σχετικά με την ομαλή, έγκυρη και έγκαιρη λειτουργία του ανδρικού μορίου.
Βρέθηκε άραγε η λύση για την αντίστοιχη "ομαλότητα" του γυναικείου οργασμού, με το αντίστοιχο ροζ χάπι που θα έριχνε το γάντι στην συνήθη και κατ'εξοχήν γυναικεία δικαιολογία του βραδινού "πονοκεφάλου";
Αρχικά, η ταινία είχε σκοπό να καταγράψει τη διαδικασία που ακολουθείται από μία αμερικανική φαρμακευτική εταιρεία προκειμένου να βγει στην παραγωγή το πρώτο χάπι που θα έδινε λύση σε εκατομμύρια γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα οργασμού.
Η κινηματογραφίστρια Elisabeth Canner παίρνει την άδεια της εταιρείας να παρακολουθεί με τον φακό της όλα τα στάδια αυτού του φιλόδοξου project - τόσο από ιατρικής πλευράς όσο και από τη σκοπιά του τρόπου προώθησης του προϊόντος στην αγορά.
Κατά τη διάρκεια όμως αυτής της εκ των έσω καταγραφής, που κράτησε 9 ολόκληρα χρόνια, τα συμπεράσματα αποδεικνύονται άκρως ανατρεπτικά και η υποτιθέμενη γυναικεία ασθένεια της ανοργασμικότητας αποδεικνύεται - ούτε λίγο ούτε πολύ -... μάλλον ανύπαρκτη.
Όλα τα προβλήματα βρίσκουν τη λύση τους σε ένα χάπι;
Κατά το μάρκετινγκ - αναμφιβόλως, ναι!
Παρ'όλ'αυτά όμως, η ιατρική σε συνάρτηση με την μυστηριώδη γυναικεία φύση κρύβουν κι εκείνες πολύ καλά τα δικά τους μυστικά.
Μία - αν μη τι άλλο - χρήσιμη ταινία, για γυναίκες και για άνδρες.
Το ντοκιμαντέρ Orgasm Inc. προβλήθηκε σε πολλά φεστιβάλ και σε λίγες αίθουσες της Αμερικής στις 11 Φεβρουαρίου 2011.