Το Φιλελεύθερο Hollywood σιχαίνεται τους πολέμους αλλά λατρεύει τις πολεμικές ταινίες.
Περισσότερο όμως από όλα, αγαπάει και τιμά οτιδήποτε κάνει ο Steven Spielberg, ανεξαρτήτως τον ανταγωνισμό, ακόμα κι αν απέναντι του βρίσκεται ένας σκηνοθέτης που δεν κάνει παρά μία ταινία ανά δεκαετία και βρίσκεται στην καλύτερη εποχή της ζωης του.
Μιλάμε φυσικά για τον Terrence Mallick και το αριστούργημα του The Thin Red Line, το οποίο είχε την ατυχία να κυκλοφορήσει το 1998.
Οποιαδήποτε άλλη χρονιά θα είχε σαρώσει τα Οσκαρ και δε θα φιλοξενούνταν ποτέ στις πιο Αδικημένες Ταινίες του FilmBoy.
To 1998 ήταν η χρονιά ...
...με τα δυο πολεμικά έπη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το Saving Private Ryan του Spielberg και το The Thin Red Line του Mallick.
Με το prestige της συμμετοχής να είναι τεράστιο, οι περισσότεροι άντρες ηθοποιοί εξέφρασαν τη θέληση να παίξουν στις δυο αυτές ταινίες, με τον Spielberg να χρειάζεται μόνο τη δημοφιλία του Tom Hanks και τη διαβεβαίωση του studio για μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια και τον Mallick να παίρνει όλους τους άλλους.
Nick Nolte, Sean Penn, John C.Reilly, Woody Harrelson, George Clooney, John Travolta, Nick Stahl, Elias Koteas, Ben Chaplin, James Caviezel, John Cusack, Adrien Brody ...αρκούν;
Από όλο αυτό το εξωφρενικά γαμάτο cast, και παρόλο που το The Thin Red Line ήταν ένα δραματικό φιλμ γεμάτο συγκινητικές ερμηνείες και όχι απλά ένα πολεμικό action όπως το Saving Private Ryan, ξέρετε πόσες υποψηφιότητες ερμηνειών πήρε στα Οσκαρ εκεινης της χρονιάς;
Καμία!
Αντίθετα, ο Tom Hanks ήταν υποψήφιος α’ αντρικού ρόλου για το Saving Private Ryan και ευτυχώς που βρέθηκε ο Benigni αλλιώς θα είχαμε τη μεγαλύτερη μούφα των βραβείων.
Το The Thin Red Line ήταν υποψήφιο για 7 Οσκαρ - Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Διασκευασμένου Σεναρίου και τα τεχνικά Φωτογραφίας, Μοντάζ, Μουσικής και Ήχου – και τα έχασε όλα!
Ήταν μια χρονιά με μέτριες ταινίες γενικά αλλά η Ακαδημία για κάποιο λόγο είχε αποφασίσει να μην δώσει το μεγάλο βραβείο σε πολεμική ταινία και κερδισμένο βρήκε το Shakespeare in Love.
Στη σκηνοθεσία ο Mallick έχασε το Οσκαρ από (...μαντέψτε) τον Spielberg, κάτι που θεωρώ ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στη νεότερη ιστορία της Ακαδημίας.
Το αριστούργημα του Mallick έχασε από τον Ryan ΚΑΙ στη φωτογραφία, ΚΑΙ στον Ηχο ΚΑΙ στο μοντάζ!
Όσοι δεν έχουν δει την αριστοτεχνική ταινία του Terrence Mallick, μιλάμε για ένα διαφορετικό από αυτά που έχετε συνηθίσει πολεμικό φιλμ, με απίστευτες εικόνες, δραματικά στοιχεία που συγκινούν (...και όχι ακατανόητα και χαζά διλήμματα του στυλ ‘Γιατί να γυρίσουμε στη κόλαση για να σώσουμε το βύσμα, τον Ryan;’ ), ερμηνείες από τους καλύτερους άνδρες ηθοποιούς του Hollywood και άρτια σκηνοθεσία.
Το The Thin Red Line αν το σκηνοθετούσε ένας Spielberg ή ένας Jackson θα μιλάγαμε για χρονιά ρεκόρ στα Οσκαρ.
Αντίθετα, ούτε την προβολή του Ryan είχε, ούτε την αναγνώριση της Ακαδημίας, ούτε τα εισιτήρια στο box office (τελείωσε με $36 εκατομμύρια στην Αμερική ενώ ο Ryan είχε $216!).
Η διάρκειας 170 λεπτών ταινία του Terrence Mallick δεν είναι ταινία για όλους.
...Όπως όλα τα αριστουργήματα.
Περισσότερο όμως από όλα, αγαπάει και τιμά οτιδήποτε κάνει ο Steven Spielberg, ανεξαρτήτως τον ανταγωνισμό, ακόμα κι αν απέναντι του βρίσκεται ένας σκηνοθέτης που δεν κάνει παρά μία ταινία ανά δεκαετία και βρίσκεται στην καλύτερη εποχή της ζωης του.
Μιλάμε φυσικά για τον Terrence Mallick και το αριστούργημα του The Thin Red Line, το οποίο είχε την ατυχία να κυκλοφορήσει το 1998.
Οποιαδήποτε άλλη χρονιά θα είχε σαρώσει τα Οσκαρ και δε θα φιλοξενούνταν ποτέ στις πιο Αδικημένες Ταινίες του FilmBoy.
To 1998 ήταν η χρονιά ...
...με τα δυο πολεμικά έπη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το Saving Private Ryan του Spielberg και το The Thin Red Line του Mallick.
Με το prestige της συμμετοχής να είναι τεράστιο, οι περισσότεροι άντρες ηθοποιοί εξέφρασαν τη θέληση να παίξουν στις δυο αυτές ταινίες, με τον Spielberg να χρειάζεται μόνο τη δημοφιλία του Tom Hanks και τη διαβεβαίωση του studio για μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια και τον Mallick να παίρνει όλους τους άλλους.
Nick Nolte, Sean Penn, John C.Reilly, Woody Harrelson, George Clooney, John Travolta, Nick Stahl, Elias Koteas, Ben Chaplin, James Caviezel, John Cusack, Adrien Brody ...αρκούν;
Από όλο αυτό το εξωφρενικά γαμάτο cast, και παρόλο που το The Thin Red Line ήταν ένα δραματικό φιλμ γεμάτο συγκινητικές ερμηνείες και όχι απλά ένα πολεμικό action όπως το Saving Private Ryan, ξέρετε πόσες υποψηφιότητες ερμηνειών πήρε στα Οσκαρ εκεινης της χρονιάς;
Καμία!
Αντίθετα, ο Tom Hanks ήταν υποψήφιος α’ αντρικού ρόλου για το Saving Private Ryan και ευτυχώς που βρέθηκε ο Benigni αλλιώς θα είχαμε τη μεγαλύτερη μούφα των βραβείων.
Το The Thin Red Line ήταν υποψήφιο για 7 Οσκαρ - Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Διασκευασμένου Σεναρίου και τα τεχνικά Φωτογραφίας, Μοντάζ, Μουσικής και Ήχου – και τα έχασε όλα!
Ήταν μια χρονιά με μέτριες ταινίες γενικά αλλά η Ακαδημία για κάποιο λόγο είχε αποφασίσει να μην δώσει το μεγάλο βραβείο σε πολεμική ταινία και κερδισμένο βρήκε το Shakespeare in Love.
Στη σκηνοθεσία ο Mallick έχασε το Οσκαρ από (...μαντέψτε) τον Spielberg, κάτι που θεωρώ ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στη νεότερη ιστορία της Ακαδημίας.
Το αριστούργημα του Mallick έχασε από τον Ryan ΚΑΙ στη φωτογραφία, ΚΑΙ στον Ηχο ΚΑΙ στο μοντάζ!
Όσοι δεν έχουν δει την αριστοτεχνική ταινία του Terrence Mallick, μιλάμε για ένα διαφορετικό από αυτά που έχετε συνηθίσει πολεμικό φιλμ, με απίστευτες εικόνες, δραματικά στοιχεία που συγκινούν (...και όχι ακατανόητα και χαζά διλήμματα του στυλ ‘Γιατί να γυρίσουμε στη κόλαση για να σώσουμε το βύσμα, τον Ryan;’ ), ερμηνείες από τους καλύτερους άνδρες ηθοποιούς του Hollywood και άρτια σκηνοθεσία.
Το The Thin Red Line αν το σκηνοθετούσε ένας Spielberg ή ένας Jackson θα μιλάγαμε για χρονιά ρεκόρ στα Οσκαρ.
Αντίθετα, ούτε την προβολή του Ryan είχε, ούτε την αναγνώριση της Ακαδημίας, ούτε τα εισιτήρια στο box office (τελείωσε με $36 εκατομμύρια στην Αμερική ενώ ο Ryan είχε $216!).
Η διάρκειας 170 λεπτών ταινία του Terrence Mallick δεν είναι ταινία για όλους.
...Όπως όλα τα αριστουργήματα.