Γράφει η Αμαλία Μουστάκη.
Ο μονολεκτικός τίτλος της ταινίας σε συνδυασμό με το εστιασμένο στην ανοιχτή οθόνη του υπολογιστή trailer προϊδεάζει για τo περιεχόμενο της ταινίας του γνωστού μας από το sitcom “Friends” Ross - κατά κόσμον David Schwimmer.
Kαθώς το διαδίκτυο και οι πολυπληθείς σελίδες “κοινωνικής” δικτύωσης έχουν αλλάξει τη σημασία όρων όπως ‘γνωρίζομαι’, ‘φλερτάρω’ κτλ, ήταν θέμα χρόνου να γυριστεί μια ταινία με θέμα την υιοθέτηση πλαστής ταυτότητας από επικίνδυνους, ψυχωτικούς “θαμώνες” αντίστοιχων σελίδων και την αδυναμία των γονέων να ελέγξουν τις συναναστροφές των εφήβων που αγνοούν τους κινδύνους που εγκυμονεί η γνωριμία με κάποιον άγνωστο.
Ο κίνδυνος να περιοριστεί η ταινία σε χοντροειδείς ηθικολογίες σχετικά με τις ευθύνες των ...
...γονιών είναι το στοίχημα που έχει να κερδίσει ο Schwimmer, αν και σύμφωνα με τις πρώτες κριτικές (στην Αμερική η ταινία βγήκε στις αρχές Απριλίου) καθώς και την αποδοχή του κοινού στα διεθνή φεστιβάλ που ήδη έχει προβληθεί (Τορόντο), ο συμπαθής σκηνοθέτης καταφέρνει να αποφύγει το διδακτισμό και να δει πολυεπίπεδα το θέμα του.
Ήδη το trailer μας υποψιάζει πως δεν πρόκειται μόνον περί μια ιστορία εκδίκησης ενός πατέρα προς το βιαστή του παιδιού του, αλλά θίγει τις σχέσεις της έφηβης με την οικογένεια της, με το σχολικό περίγυρο και κυρίως, το δίπολο εμπιστοσύνης - προδοσίας που οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι δεν χρειάζεται την οθόνη του υπολογιστή για να ξεδιπλωθεί.
Η πρωτοεμφανιζόμενη Liana Liberato επιβάλλει την παρουσία της πείθοντας για τις “αγνές” προθέσεις της ...είναι η έφηβη που γοητεύεται και όχι η μικρομέγαλη που προκαλεί.
Στο ρόλο του πατέρα ο Clive Owen (μετά τα Closer, Children of Men και το δράμα The Boys Are Back μόνο τα καλύτερα έχουμε να περιμένουμε από το γοητευτικό ηθοποιό), ενώ τη μητέρα υποδύεται η Catherine Keener, υποψήφια για Όσκαρ για το Βeing John Malkovich και το Truman Capote.
Προσέξτε και τη Viola Davis, του Doubt στον ρόλο της ψυχολόγου.
Με κόστος παραγωγής περίπου $4 εκατομμύρια, το Trust άνοιξε με 58.214 $ το πρώτο τριήμερο του Απριλίου σε μόλις 28 αμερικανικές αίθουσες και συνέχισε για άλλες δύο εβδομάδες.
Στην Ελλάδα τη διανομή την έχει η Odeon αλλά πολύ πιθανό να τη βγάλει σε DVD και όχι στις αίθουσες.
Θα δούμε.
Ο μονολεκτικός τίτλος της ταινίας σε συνδυασμό με το εστιασμένο στην ανοιχτή οθόνη του υπολογιστή trailer προϊδεάζει για τo περιεχόμενο της ταινίας του γνωστού μας από το sitcom “Friends” Ross - κατά κόσμον David Schwimmer.
Kαθώς το διαδίκτυο και οι πολυπληθείς σελίδες “κοινωνικής” δικτύωσης έχουν αλλάξει τη σημασία όρων όπως ‘γνωρίζομαι’, ‘φλερτάρω’ κτλ, ήταν θέμα χρόνου να γυριστεί μια ταινία με θέμα την υιοθέτηση πλαστής ταυτότητας από επικίνδυνους, ψυχωτικούς “θαμώνες” αντίστοιχων σελίδων και την αδυναμία των γονέων να ελέγξουν τις συναναστροφές των εφήβων που αγνοούν τους κινδύνους που εγκυμονεί η γνωριμία με κάποιον άγνωστο.
Ο κίνδυνος να περιοριστεί η ταινία σε χοντροειδείς ηθικολογίες σχετικά με τις ευθύνες των ...
...γονιών είναι το στοίχημα που έχει να κερδίσει ο Schwimmer, αν και σύμφωνα με τις πρώτες κριτικές (στην Αμερική η ταινία βγήκε στις αρχές Απριλίου) καθώς και την αποδοχή του κοινού στα διεθνή φεστιβάλ που ήδη έχει προβληθεί (Τορόντο), ο συμπαθής σκηνοθέτης καταφέρνει να αποφύγει το διδακτισμό και να δει πολυεπίπεδα το θέμα του.
Ήδη το trailer μας υποψιάζει πως δεν πρόκειται μόνον περί μια ιστορία εκδίκησης ενός πατέρα προς το βιαστή του παιδιού του, αλλά θίγει τις σχέσεις της έφηβης με την οικογένεια της, με το σχολικό περίγυρο και κυρίως, το δίπολο εμπιστοσύνης - προδοσίας που οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι δεν χρειάζεται την οθόνη του υπολογιστή για να ξεδιπλωθεί.
Η πρωτοεμφανιζόμενη Liana Liberato επιβάλλει την παρουσία της πείθοντας για τις “αγνές” προθέσεις της ...είναι η έφηβη που γοητεύεται και όχι η μικρομέγαλη που προκαλεί.
Στο ρόλο του πατέρα ο Clive Owen (μετά τα Closer, Children of Men και το δράμα The Boys Are Back μόνο τα καλύτερα έχουμε να περιμένουμε από το γοητευτικό ηθοποιό), ενώ τη μητέρα υποδύεται η Catherine Keener, υποψήφια για Όσκαρ για το Βeing John Malkovich και το Truman Capote.
Προσέξτε και τη Viola Davis, του Doubt στον ρόλο της ψυχολόγου.
Με κόστος παραγωγής περίπου $4 εκατομμύρια, το Trust άνοιξε με 58.214 $ το πρώτο τριήμερο του Απριλίου σε μόλις 28 αμερικανικές αίθουσες και συνέχισε για άλλες δύο εβδομάδες.
Στην Ελλάδα τη διανομή την έχει η Odeon αλλά πολύ πιθανό να τη βγάλει σε DVD και όχι στις αίθουσες.
Θα δούμε.