9 Ταινίες προβάλλονται από σήμερα στους κινηματογράφους.
Ξεχωρίζουν το animation sequel Cars 2, το Ισπανικό θρίλερ Julia's Eyes κι ένα δικαστικό μελόδραμα με καλές ερμηνείες, το Conviction.
Ναι, βγαίνει και το Beastly με το The Company Men, αλλά είπαμε ...'ξεχωρίζουν'!
Αυτοκίνητα 2 (Cars 2) (8/10), του John Lasseter.
Ο Μακουίν (με τη φωνή του Owen Wilson) θα συμμετάσχει στο πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αυτοκινήτου, έτσι φεύγει με τον φίλο του Μπάρμπα τον γερανό για ένα ταξίδι από το Τόκυο και την Ιταλία ως το Λονδίνο.
Ο Μπάρμπας όμως, που φέρνει συνέχεια σε δύσκολη θέση το φίλο του λόγω της χαζομάρας του, θα βρεθεί μπλεγμένος με δύο κατασκόπους τον Φιν ΜακΣφαιρα (Michael Caine) και την Χόλι Πολύστροφη (Emily Mortimer), οι οποίοι τον παρεξηγούν κατά λάθος για κατάσκοπο!
Τα Μάτια της Τζούλια (Julia's Eyes) (7/10), του Guillem Morales.
Ιπανικό ψυχολογικό θρίλερ με τον Guillermo del Toro στη παραγωγή.
Η Julia (Belen Rueda) πάσχει από μια ασθένεια στα μάτια και σταδιακά θα χάσει την όραση της, όπως και η αδερφή της που αυτοκτόνησε.
Ήταν όμως αυτοκτονία;
Και ποιος είναι ο άντρας-σκιά που κρύβεται στις γωνίες του σπιτιού και την παραμονεύει;
Τεκμήριο Ενοχής (Conviction) (7/10), του Tony Goldwyn.
Ο δικαστικός αγώνας μιας γυναίκας (Hilary Swank) για να βγάλει από τη φυλακή τον αδερφό της (Sam Rockwell), σπουδάζοντας νομική από μόνη της μόνο για αυτό το σκοπό, φροντίζοντας συγχρόνως την οικογένεια της και τη δουλειά στο μπαρ.
Χαμηλών τόνων δράμα, πιο κοντά όμως σε τηλεταινία.
Beastly (4/10), του Daniel Barnz.
New age/MTV εκδοχή της Πεντάμορφης και το Τέρας, με τον Alex Pettyfer και τη Vanessa Hudgens σε ένα αποστειρωμένο κι ευνουχισμένο παραμυθάκι, χωρίς συναίσθημα και φαντασία.
Ερμηνείες σχολιαρόπαιδων, καμία δράση, ...να ρίξουμε τη κοπελιά να τελειώνουμε.
The Company Men (3/10), του John Wells.
Μεγαλοστελέχη οικονομικού κολοσσού χάνουν τη δουλειά τους λόγω περικοπών και ...ξάφνου δεν έχουν να πληρώσουν τη συνδρομή τους στο golf club, ψάχνουν τις αγγελίες για συνεντεύξεις και καταλήγουν στην αυτοκτονία ή χειρότερα ...στην οικοδομή!
Εντελώς γελοίο και κάπως σουρεάλ στόρι με καλό cast (Ben Affleck, Chris Cooper, Tomy Lee Jones)και σκηνοθεσία με άποψη.
Παίζονται ακόμη:
Γλυκό Ψέμα (De Vrais Mensonges), του Πιερ Σαλβαντορί.
Γαλλική ρομαντική κομεντί όπου ένα ανώνυμο ερωτικό γράμμα αναστατώνει 3 ανθρώπους.
Το Μωρό της Ροζμαρί (Rosemary's Baby), του Roman Polanski.
Το αριστουργηματικό θρίλερ του 1968 του φυγά σκηνοθέτη, με τη Μία Φάρροου στο ρόλο της απόλυτης διαταραγμένης στο παγκόσμιο σινεμά μέχρι σήμερα.
Λόλα (Lola), του Ζακ Ντεμί.
Γαλλική δραματική ταινία του 1961, όπου ένας νεαρός συναντα τον έρωτα του που 5τώρα είναι χορεύτρια σε καμπαρέ, αλλά εκείνη είχε παρελθόν με τον πατέρα του.
Το Κυνήγι του Κλέφτη (To Catch A Thief), του Άλφρεντ Χίτσκοκ.
Αλλο ένα αριστοτεχνικό θρίλερ από τη χρυσή εποχή του Hollywood, όχι όμως το καλύτερο του Χίτσκοκ.
Καλό Σινεμά.
Ξεχωρίζουν το animation sequel Cars 2, το Ισπανικό θρίλερ Julia's Eyes κι ένα δικαστικό μελόδραμα με καλές ερμηνείες, το Conviction.
Ναι, βγαίνει και το Beastly με το The Company Men, αλλά είπαμε ...'ξεχωρίζουν'!
Αυτοκίνητα 2 (Cars 2) (8/10), του John Lasseter.
Ο Μακουίν (με τη φωνή του Owen Wilson) θα συμμετάσχει στο πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αυτοκινήτου, έτσι φεύγει με τον φίλο του Μπάρμπα τον γερανό για ένα ταξίδι από το Τόκυο και την Ιταλία ως το Λονδίνο.
Ο Μπάρμπας όμως, που φέρνει συνέχεια σε δύσκολη θέση το φίλο του λόγω της χαζομάρας του, θα βρεθεί μπλεγμένος με δύο κατασκόπους τον Φιν ΜακΣφαιρα (Michael Caine) και την Χόλι Πολύστροφη (Emily Mortimer), οι οποίοι τον παρεξηγούν κατά λάθος για κατάσκοπο!
Τα Μάτια της Τζούλια (Julia's Eyes) (7/10), του Guillem Morales.
Ιπανικό ψυχολογικό θρίλερ με τον Guillermo del Toro στη παραγωγή.
Η Julia (Belen Rueda) πάσχει από μια ασθένεια στα μάτια και σταδιακά θα χάσει την όραση της, όπως και η αδερφή της που αυτοκτόνησε.
Ήταν όμως αυτοκτονία;
Και ποιος είναι ο άντρας-σκιά που κρύβεται στις γωνίες του σπιτιού και την παραμονεύει;
Τεκμήριο Ενοχής (Conviction) (7/10), του Tony Goldwyn.
Ο δικαστικός αγώνας μιας γυναίκας (Hilary Swank) για να βγάλει από τη φυλακή τον αδερφό της (Sam Rockwell), σπουδάζοντας νομική από μόνη της μόνο για αυτό το σκοπό, φροντίζοντας συγχρόνως την οικογένεια της και τη δουλειά στο μπαρ.
Χαμηλών τόνων δράμα, πιο κοντά όμως σε τηλεταινία.
Beastly (4/10), του Daniel Barnz.
New age/MTV εκδοχή της Πεντάμορφης και το Τέρας, με τον Alex Pettyfer και τη Vanessa Hudgens σε ένα αποστειρωμένο κι ευνουχισμένο παραμυθάκι, χωρίς συναίσθημα και φαντασία.
Ερμηνείες σχολιαρόπαιδων, καμία δράση, ...να ρίξουμε τη κοπελιά να τελειώνουμε.
The Company Men (3/10), του John Wells.
Μεγαλοστελέχη οικονομικού κολοσσού χάνουν τη δουλειά τους λόγω περικοπών και ...ξάφνου δεν έχουν να πληρώσουν τη συνδρομή τους στο golf club, ψάχνουν τις αγγελίες για συνεντεύξεις και καταλήγουν στην αυτοκτονία ή χειρότερα ...στην οικοδομή!
Εντελώς γελοίο και κάπως σουρεάλ στόρι με καλό cast (Ben Affleck, Chris Cooper, Tomy Lee Jones)και σκηνοθεσία με άποψη.
Παίζονται ακόμη:
Γλυκό Ψέμα (De Vrais Mensonges), του Πιερ Σαλβαντορί.
Γαλλική ρομαντική κομεντί όπου ένα ανώνυμο ερωτικό γράμμα αναστατώνει 3 ανθρώπους.
Το Μωρό της Ροζμαρί (Rosemary's Baby), του Roman Polanski.
Το αριστουργηματικό θρίλερ του 1968 του φυγά σκηνοθέτη, με τη Μία Φάρροου στο ρόλο της απόλυτης διαταραγμένης στο παγκόσμιο σινεμά μέχρι σήμερα.
Λόλα (Lola), του Ζακ Ντεμί.
Γαλλική δραματική ταινία του 1961, όπου ένας νεαρός συναντα τον έρωτα του που 5τώρα είναι χορεύτρια σε καμπαρέ, αλλά εκείνη είχε παρελθόν με τον πατέρα του.
Το Κυνήγι του Κλέφτη (To Catch A Thief), του Άλφρεντ Χίτσκοκ.
Αλλο ένα αριστοτεχνικό θρίλερ από τη χρυσή εποχή του Hollywood, όχι όμως το καλύτερο του Χίτσκοκ.
Καλό Σινεμά.