Δύο ενδιαφέρουσες επιλογές έχουν οι έλληνες σινεφίλ αυτή την εβδομάδα, με τη καλή κωμωδία Αφεντικά για Σκότωμα και το δραματικό Ο Άλλος Μου Εαυτός με τον Mel Gibson να μιλάει σε ένα λούτρινο κάστορα!
Αφεντικά Για Σκότωμα (Horrible Bosses), του Seth Gordon.
Τρεις φίλοι συνομωτούν να σκοτώσουν τα φοβερά και τρομερά αφεντικά τους, σε μια κωμωδία με καλές κριτικές και all star cast.
Jennifer Aniston, Kevin Spacey, Colin Farrell είναι τα αφεντικά, Jason Bateman, Charlie Day, Jason Sudeikis είναι οι ενοχλημένοι υπάλληλοι και ο Jamie Foxx ο παράνομος που θα τους βοηθήσει.
Ενέργεια, χημεία, καλό timing και γενικά η αίσθηση της διασκέδασης στην ατμόσφαιρα, αυτά είναι κάποια από τα πολύ καλά σχόλια των κριτικών για το Horrible Bosses και δεν έχω κανένα λόγο να μην τα πιστέψω.
Ο Άλλος Μου Εαυτός (The Beaver) (6/10), της Jodie Foster.
Aυτοκαταστροφικός, καταθλιπτικός, αλκοολικός μεσήλικας (Mel Gibson) χάνει τα πάντα και, λίγο πριν δώσει τέλος στη ζωή του βρίσκει την πραγματική «φωνή» του μέσα από μία μαριονέτα-κάστορα - η οποία βρίσκεται μονίμως σφηνωμένη στο αριστερό του χέρι και φτάνει στο σημείο να επανασυστήνεται στη γυναίκα του (Jodie Foster), στα παιδιά του (Anton Yelchin, Riley Tomas Stewart) και στους συναδέλφους του ως ο Κάστορας.
Ούτε κερδισμένο στοίχημα για τη Foster, ούτε εξιλέωση για τον Gibson.
Καλό Σινεμά.
Αφεντικά Για Σκότωμα (Horrible Bosses), του Seth Gordon.
Τρεις φίλοι συνομωτούν να σκοτώσουν τα φοβερά και τρομερά αφεντικά τους, σε μια κωμωδία με καλές κριτικές και all star cast.
Jennifer Aniston, Kevin Spacey, Colin Farrell είναι τα αφεντικά, Jason Bateman, Charlie Day, Jason Sudeikis είναι οι ενοχλημένοι υπάλληλοι και ο Jamie Foxx ο παράνομος που θα τους βοηθήσει.
Ενέργεια, χημεία, καλό timing και γενικά η αίσθηση της διασκέδασης στην ατμόσφαιρα, αυτά είναι κάποια από τα πολύ καλά σχόλια των κριτικών για το Horrible Bosses και δεν έχω κανένα λόγο να μην τα πιστέψω.
Ο Άλλος Μου Εαυτός (The Beaver) (6/10), της Jodie Foster.
Aυτοκαταστροφικός, καταθλιπτικός, αλκοολικός μεσήλικας (Mel Gibson) χάνει τα πάντα και, λίγο πριν δώσει τέλος στη ζωή του βρίσκει την πραγματική «φωνή» του μέσα από μία μαριονέτα-κάστορα - η οποία βρίσκεται μονίμως σφηνωμένη στο αριστερό του χέρι και φτάνει στο σημείο να επανασυστήνεται στη γυναίκα του (Jodie Foster), στα παιδιά του (Anton Yelchin, Riley Tomas Stewart) και στους συναδέλφους του ως ο Κάστορας.
Ούτε κερδισμένο στοίχημα για τη Foster, ούτε εξιλέωση για τον Gibson.
Καλό Σινεμά.