Οι πρώτες 50 μέρες του χρόνου μπορούν να θεωρηθούν ως η δική μας Οσκαρική περίοδο, κυρίως για δύο λόγους.
Ο πρώτος είναι ότι τέτοιες ημέρες οι ελληνικές εταιρείες διανομής φέρνουν στις αίθουσες τις υποψηφιότητες και τα Οσκαρικά φαβορί και ο δεύτερος ότι τα FilmBoy Awards διανύουν ήδη τις πρώτες ημέρες τους, με τις ψήφους σας να ξεπερνούν ήδη τις 500.
Ο πρώτος είναι ότι τέτοιες ημέρες οι ελληνικές εταιρείες διανομής φέρνουν στις αίθουσες τις υποψηφιότητες και τα Οσκαρικά φαβορί και ο δεύτερος ότι τα FilmBoy Awards διανύουν ήδη τις πρώτες ημέρες τους, με τις ψήφους σας να ξεπερνούν ήδη τις 500.
Οι Απόγονοι (The Descendants) (8/10), του Alexander Payne.
Εύπορος Χαβανέζος (George Clooney) προσπαθεί να φροντίσει τη μικρή του κόρη (Amara Miller) και να φέρει πίσω τη μεγαλύτερη (Shailene Woodley) η οποία σπουδάζει στο πατρικό της, για να πει το ύστατο αντίο στη μητέρα της που βρίσκεται σε κώμα.
Μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς που πέρασε, με 5 υποψηφιότητες για Όσκαρ και τον Clooney μεγάλο φαβορί.
Μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς που πέρασε, με 5 υποψηφιότητες για Όσκαρ και τον Clooney μεγάλο φαβορί.
Underworld: Η Αναγέννηση (Underworld: Awakening 3D) (7/10), των Mans Marlind και Bjorn Stein.
Η Selene (Kate Beckinsale) κρατείται αιχμάλωτη για 12 χρόνια μέσα σε πάγο ώσπου δραπετεύει και ψάχνει να βρει τη κόρη που δεν ήξερε ότι είχε.
Το 4ο μέρος του πετυχημένου franchise με την επιστροφή της Beckinsale μετά από 5 χρόνια είναι καλογυρισμένο αν και κάπως νευρικό στη δράση και αξίζει και για 3D.
Το 4ο μέρος του πετυχημένου franchise με την επιστροφή της Beckinsale μετά από 5 χρόνια είναι καλογυρισμένο αν και κάπως νευρικό στη δράση και αξίζει και για 3D.
Στενά Περιθώρια (Man On A Ledge) (6/10), του Asger Leth.
Ένας άνδρας (Sam Worthington) ανεβαίνει στο πρεβάζι πολυτελέστατου ξενοδοχείου στο Manhattan, απειλεί να αυτοκτονήσει και ζητά μία ντετέκτιβ (Elizabeth Banks) για να της μιλήσει.
Θρίλερ αγωνίας με πολλές ανατροπές που ξεκινά δυναμικά αλλά γρήγορα ατροφεί και περιορίζεται στις ανατροπές της.
Θρίλερ αγωνίας με πολλές ανατροπές που ξεκινά δυναμικά αλλά γρήγορα ατροφεί και περιορίζεται στις ανατροπές της.
Παράδεισος (7/10), του Παναγιώτη Φαφούτη.
Μέσα στον καρναβαλικό χαμό μπλέκονται τέσσερις ιστορίες ανθρώπων, μελών του άρματος 'Παράδεισος'.
Ελληνική δραματική ταινία που διαφέρει ευτυχώς από τα στεγανά του μοντέρνου ελληνικού σινεμά των χαζοκομεντί ή των εκκεντρικών 'δηθενιών'.
Ελληνική δραματική ταινία που διαφέρει ευτυχώς από τα στεγανά του μοντέρνου ελληνικού σινεμά των χαζοκομεντί ή των εκκεντρικών 'δηθενιών'.
Καλό Σινεμά.