Αν δεν πάτε αυτή τη βδομάδα σινεμά, ειλικρινά δεν ξέρω πότε θα το κάνετε.
8 Νέες ταινίες βγαίνουν στις αίθουσες σήμερα και θα ικανοποιήσουν όλες τις απαιτήσεις σας.
Οι συντάκτες του FilmBoy τις είδαν όλες και σας προτείνουν:
Shame (8/10), του Steve McQueen.
Επιτυχημένος γιάπης (Michael Fassbender), κενός από συναισθήματα και σεξομανής, δέχεται την επίσκεψη της αδερφής του (Carey Mulligan) και ο κόσμος του γυρίζει ανάποδα.
Δυνατή κινηματογραφική εμπειρία με πολύ καλές ερμηνείες και ένα θέμα ταμπού για πολλές σύγχρονες κοινωνίες, ακόμα και σήμερα.
Κι ο Κλήρος Έπεσε στον Σμάιλι (Tinker Tailor Soldier Spy) (6/10), του Tomas Alfredson.
Πρώην μέλος της Μυστικής Υπηρεσίας Πληροφοριών της Βρετανίας (Gary Oldman) επιστρέφει στη δράση για να αποκαλύψει έναν κατάσκοπο στα ενδότερα της Υπηρεσίας.
Μεταφορά του βιβλίου του John Le Carre με κάποιες καλές ερμηνείες και οπτικές σκηνοθετικές δεξιοτεχνίες αλλά εξαιρετικά αργό, με προβλήματα στη πλοκή, flashback που μπερδεύουν και καθυστερούν και με παντελής έλλειψη συναισθημάτων.
Η Γυναίκα Με Τα Μαύρα (The Woman in Black) (8/10), του James Watkins.
Χήρος νεαρός δικηγόρος (Daniel Radcliffe) ταξιδεύει σε ένα απομακρυσμένο χωριό της Αγγλίας ώστε να τακτοποιήσει κληρονομικές εκρεμμότητες στο παλιό σπίτι της αποθανούσας πελάτισσας του.
Σκοτεινή gothic ατμόσφαιρα, έξοχη φωτογραφία, ψαρωτικά αργόσυρτα ή βιαίως γρήγορα πλάνα.
Οι απαιτητικοί fans των horror ας κρατήσουν μια επιφύλαξη, για όλους τους άλλους είναι μια καλή ταινία τρόμου.
8 Νέες ταινίες βγαίνουν στις αίθουσες σήμερα και θα ικανοποιήσουν όλες τις απαιτήσεις σας.
Οι συντάκτες του FilmBoy τις είδαν όλες και σας προτείνουν:
Shame (8/10), του Steve McQueen.
Επιτυχημένος γιάπης (Michael Fassbender), κενός από συναισθήματα και σεξομανής, δέχεται την επίσκεψη της αδερφής του (Carey Mulligan) και ο κόσμος του γυρίζει ανάποδα.
Δυνατή κινηματογραφική εμπειρία με πολύ καλές ερμηνείες και ένα θέμα ταμπού για πολλές σύγχρονες κοινωνίες, ακόμα και σήμερα.
Κι ο Κλήρος Έπεσε στον Σμάιλι (Tinker Tailor Soldier Spy) (6/10), του Tomas Alfredson.
Πρώην μέλος της Μυστικής Υπηρεσίας Πληροφοριών της Βρετανίας (Gary Oldman) επιστρέφει στη δράση για να αποκαλύψει έναν κατάσκοπο στα ενδότερα της Υπηρεσίας.
Μεταφορά του βιβλίου του John Le Carre με κάποιες καλές ερμηνείες και οπτικές σκηνοθετικές δεξιοτεχνίες αλλά εξαιρετικά αργό, με προβλήματα στη πλοκή, flashback που μπερδεύουν και καθυστερούν και με παντελής έλλειψη συναισθημάτων.
Η Γυναίκα Με Τα Μαύρα (The Woman in Black) (8/10), του James Watkins.
Χήρος νεαρός δικηγόρος (Daniel Radcliffe) ταξιδεύει σε ένα απομακρυσμένο χωριό της Αγγλίας ώστε να τακτοποιήσει κληρονομικές εκρεμμότητες στο παλιό σπίτι της αποθανούσας πελάτισσας του.
Σκοτεινή gothic ατμόσφαιρα, έξοχη φωτογραφία, ψαρωτικά αργόσυρτα ή βιαίως γρήγορα πλάνα.
Οι απαιτητικοί fans των horror ας κρατήσουν μια επιφύλαξη, για όλους τους άλλους είναι μια καλή ταινία τρόμου.
Albert Nobbs (5/10), του Rodrigo Garcia.
Μια γυναίκα (Glenn Close) παριστάνει τον άνδρα προκειμένου να επιβιώσει στην ανδροκρατούμενη Ιρλανδία του 19ου αιώνα, αλλά τρέφει αισθήματα για μια νεαρή υπηρέτρια (Mia Wasikowska).
Πολύ καλές ερμηνείες (δύο υποψηφιότητες Όσκαρ για Close και McTeer) αλλά επενδύει πολύ στη συναισθηματική πλευρά της ταινίας, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την ανάπτυξη των πολύ σημαντικών ζητημάτων του έργου, όπως η αναζήτηση της ταυτότητας και οι κοινωνικές διακρίσεις.
Μια γυναίκα (Glenn Close) παριστάνει τον άνδρα προκειμένου να επιβιώσει στην ανδροκρατούμενη Ιρλανδία του 19ου αιώνα, αλλά τρέφει αισθήματα για μια νεαρή υπηρέτρια (Mia Wasikowska).
Πολύ καλές ερμηνείες (δύο υποψηφιότητες Όσκαρ για Close και McTeer) αλλά επενδύει πολύ στη συναισθηματική πλευρά της ταινίας, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την ανάπτυξη των πολύ σημαντικών ζητημάτων του έργου, όπως η αναζήτηση της ταυτότητας και οι κοινωνικές διακρίσεις.
Jack and Jill (5/10), του Dennis Dugan.
Επιτυχημένος διαφημιστής (Adam Sandler) που ζει στο L.A. με τη γυναίκα του (Katie Holmes) και τα δυο παιδιά του δέχεται την επίσκεψη της τρελιάρας αδερφής του (Adam Sandler), την οποία συμπαθεί ο Al Pacino με τον οποίο ο διαφημιστής θέλει να κάνει ένα διαφημιστικό.
Λες και αντέχουμε, τα 'αστεία' του Sandler εις διπλούν.
Κουράγιο...
Επιτυχημένος διαφημιστής (Adam Sandler) που ζει στο L.A. με τη γυναίκα του (Katie Holmes) και τα δυο παιδιά του δέχεται την επίσκεψη της τρελιάρας αδερφής του (Adam Sandler), την οποία συμπαθεί ο Al Pacino με τον οποίο ο διαφημιστής θέλει να κάνει ένα διαφημιστικό.
Λες και αντέχουμε, τα 'αστεία' του Sandler εις διπλούν.
Κουράγιο...
One For The Money (2/10), της Julie Ann Robinson.
Μια άνεργη κι απελπισμένη γυναίκα (Katherine Heigl) αποφασίζει να δουλέψει στο γραφείο εγγυήσεων αποφυλακίσεων του ξαδέρφου της, αλλά η πρώτη της αποστολή είναι να πιάσει έναν αστυνομικό (Jason O'Mara) που κατηγορείται για δολοφονία και με τον οποίο τυχαίνει κάποτε να συνδεόταν.
Άθλια κομεντί με τη Heigl σε αυτό που κάνει συνέχεια ανεπιτυχώς.
Μια άνεργη κι απελπισμένη γυναίκα (Katherine Heigl) αποφασίζει να δουλέψει στο γραφείο εγγυήσεων αποφυλακίσεων του ξαδέρφου της, αλλά η πρώτη της αποστολή είναι να πιάσει έναν αστυνομικό (Jason O'Mara) που κατηγορείται για δολοφονία και με τον οποίο τυχαίνει κάποτε να συνδεόταν.
Άθλια κομεντί με τη Heigl σε αυτό που κάνει συνέχεια ανεπιτυχώς.
Star Wars Επεισόδιο 1: Η Αόρατη Απειλή 3D (Star Wars Episode 1: The Phantom Menace 3D) (5/10), του George Lucas.
Η πρώτη ταινία της τριλογίας του 1999 με Natalie Portman, Ewan McGregor και Liam Neeson ξαναβγαίνει στις αίθουσες σε 3D αλλά η προχειροδουλειά στη μετατροπή είναι εμφανής.
Προτείνεται μόνο για τους πολύ φανατικούς της σειράς και για κανέναν άλλον.
Η πρώτη ταινία της τριλογίας του 1999 με Natalie Portman, Ewan McGregor και Liam Neeson ξαναβγαίνει στις αίθουσες σε 3D αλλά η προχειροδουλειά στη μετατροπή είναι εμφανής.
Προτείνεται μόνο για τους πολύ φανατικούς της σειράς και για κανέναν άλλον.
Ο Κύκλος του Έρωτα (La Ronde) (10/10), του Max Ophuls.
Γαλλικό αριστούργημα του 1950 με 10 ιστορίες για το κυνήγι του έρωτα, με φόντο έναν αφηγητή (Anton Walbrook) που γυρίζει τη ρόδα του έρωτα, επεξηγεί και επεμβαίνει στις ιστορίες όπως θέλει, όποτε θέλει.
Βραβείο BAFTA Καλύτερης Ταινίας το 1952 και υποψήφιο για Όσκαρ σεναρίου και σκηνικών την ίδια χρονιά.
Γαλλικό αριστούργημα του 1950 με 10 ιστορίες για το κυνήγι του έρωτα, με φόντο έναν αφηγητή (Anton Walbrook) που γυρίζει τη ρόδα του έρωτα, επεξηγεί και επεμβαίνει στις ιστορίες όπως θέλει, όποτε θέλει.
Βραβείο BAFTA Καλύτερης Ταινίας το 1952 και υποψήφιο για Όσκαρ σεναρίου και σκηνικών την ίδια χρονιά.
Καλό Σινεμά.