Τον είδαμε, τον ξαναμαναείδαμε, γελάσαμε, καήκαμε και γενικά ...γουστάραμε!
Οι λόγοι πολλοί, αλλά η ταινία δεν σε 'έφτιαχνε' απλά και μόνο επειδή ήταν ελληνική.
Ο Σούπερ Δημήτριος (δες το review) ήταν πανω απ΄όλα μια ειλικρινής προσπάθεια φτιαγμένη με κέφι και μεράκι, που θα πρέπει να την δεις παραπάνω από μία φορά για να θυμηθείς σκηνές και σινεφίλ αναφορές.
Και φυσικά θέλει οπωσδήποτε κόσμο και παρέα, για να βγαίνει το γέλιο πιο αβίαστα.
Ρωτήστε και τον γράφοντα, που κατέληξε να την δει ... 3 (!) φορές παρακαλώ! (fuck yeah!).
Με τον σκηνοθέτη Γιώργο Παπαϊωάννου ήμασταν στο φεστιβάλ SFF-Rated και τα λέγαμε όλες τις μέρες.
Και αυτό που καταλάβαμε όλοι, είναι ότι πρόκειται για μια χαλαρή παρέα, με παιδιά χωρίς ύφος χιλίων καρδιναλίων, που το πραγματοποιήσανε γιατί έτσι γουστάρανε.
Μέσα λοιπόν στο χαλαρό παρείστικο κλίμα των ημερών εκείνων και στο μπαράκι του Μικρόκοσμου, ανάμεσα σε μπύρες και αψέντια, αρχίσαμε τις ερωτήσεις (σ.σ.: φήμες ότι το τσωκικό ψείρισμα έπεσε σύννεφο ... ελέγχονται ως ανακριβείς!).
Οι λόγοι πολλοί, αλλά η ταινία δεν σε 'έφτιαχνε' απλά και μόνο επειδή ήταν ελληνική.
Ο Σούπερ Δημήτριος (δες το review) ήταν πανω απ΄όλα μια ειλικρινής προσπάθεια φτιαγμένη με κέφι και μεράκι, που θα πρέπει να την δεις παραπάνω από μία φορά για να θυμηθείς σκηνές και σινεφίλ αναφορές.
Και φυσικά θέλει οπωσδήποτε κόσμο και παρέα, για να βγαίνει το γέλιο πιο αβίαστα.
Ρωτήστε και τον γράφοντα, που κατέληξε να την δει ... 3 (!) φορές παρακαλώ! (fuck yeah!).
Με τον σκηνοθέτη Γιώργο Παπαϊωάννου ήμασταν στο φεστιβάλ SFF-Rated και τα λέγαμε όλες τις μέρες.
Και αυτό που καταλάβαμε όλοι, είναι ότι πρόκειται για μια χαλαρή παρέα, με παιδιά χωρίς ύφος χιλίων καρδιναλίων, που το πραγματοποιήσανε γιατί έτσι γουστάρανε.
Μέσα λοιπόν στο χαλαρό παρείστικο κλίμα των ημερών εκείνων και στο μπαράκι του Μικρόκοσμου, ανάμεσα σε μπύρες και αψέντια, αρχίσαμε τις ερωτήσεις (σ.σ.: φήμες ότι το τσωκικό ψείρισμα έπεσε σύννεφο ... ελέγχονται ως ανακριβείς!).
TSOKOS: Η αρχική σύλληψη της ιδέας και της παρέας αυτής, πώς προέκυψε;
Μαζευτήκατε μερικοί φίλοι και ξαφνικά είπατε να το ξεκινήσετε;
Μαζευτήκατε μερικοί φίλοι και ξαφνικά είπατε να το ξεκινήσετε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Μαζευτήκαμε μερικοί φίλοι στη Θεσσαλονίκη, σχεδόν μια δεκαετία πριν για να προσπαθήσουμε να κάνουμε μια ταινία με πρωτόγονα μέσα.
Μας βαφτίσαμε OTiNaNAi Productions και ξεκινήσαμε.
Περάσαμε καταπληκτικά και έτσι μας μπήκε το μικρόβιο.
Περάσαμε καταπληκτικά και έτσι μας μπήκε το μικρόβιο.
Από την πρώτη αυτή προσπάθεια μέχρι τον Σούπερ Δημήτριο έχουν μεσολαβήσει δεκάδες ηλίθια ψηφιακά φιλμάκια.
Για την ιστορία, τον αρχικό πυρήνα της OTiNaNAi Productions αποτελούν οι Δημήτρης Βαϊνάς, Πάνος Κεχαγιόπουλος, Μπάμπης Κυδωνάκης, Δημήτρης Παπαβασιλείου, Μπάμπης Παπαποστόλου κι εγώ.
TSOKOS: Είχατε από καιρό στο νου σας να κάνετε ταινία και είχατε εξαρχής στο μυαλό την συγκεκριμένη ιδέα;
Υπήρχε και έτοιμο σενάριο πριν τα γυρίσματα, με τα ανάλογα storyboards;
Στην πορεία των γυρισμάτων, πόσο συχνά προέκυπτε να αυτοσχεδιάζετε και να αλλάζετε πράγματα;
Για την ιστορία, τον αρχικό πυρήνα της OTiNaNAi Productions αποτελούν οι Δημήτρης Βαϊνάς, Πάνος Κεχαγιόπουλος, Μπάμπης Κυδωνάκης, Δημήτρης Παπαβασιλείου, Μπάμπης Παπαποστόλου κι εγώ.
TSOKOS: Είχατε από καιρό στο νου σας να κάνετε ταινία και είχατε εξαρχής στο μυαλό την συγκεκριμένη ιδέα;
Υπήρχε και έτοιμο σενάριο πριν τα γυρίσματα, με τα ανάλογα storyboards;
Στην πορεία των γυρισμάτων, πόσο συχνά προέκυπτε να αυτοσχεδιάζετε και να αλλάζετε πράγματα;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Μετά από αρκετά μικρού μήκους, αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε μια ταινία μεγάλου μήκους, παρά τον ερασιτεχνικό εξοπλισμό μας και την έλλειψη χρηματοδότησης.
Ξεκινήσαμε να γράφουμε ένα σενάριο, μέσα στο οποίο προέκυψε ο χαρακτήρας του Σούπερ Δημήτριου.
Ενθουσιάστηκα εγώ από την ιδέα και πρότεινα στην ομάδα να αλλάξουμε πορεία.
Έτσι ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε μια ταινία για τη Θεσσαλονίκη, γύρω από τον χαρακτήρα αυτό.
Όσο για το σενάριο, ήταν σχεδόν έτοιμο πριν τα γυρίσματα εκτός από τo φινάλε της ταινίας, το οποίο προέκυψε στην πορεία και καθώς την γυρνούσαμε.
Αυτοσχεδιασμοί άπειροι, όχι τόσο στην βασική πλοκή αλλά στους διαλόγους.
Μάλιστα οι Αλέξανδρος Στογιάννης και Μπάμπης Παπαποστόλου είναι εξπέρ στον τομέα!
Στις απαιτητικές σκηνές και όπου είχα το χρόνο έκανα και μερικά πρόχειρα storyboards.
Ξεκινήσαμε να γράφουμε ένα σενάριο, μέσα στο οποίο προέκυψε ο χαρακτήρας του Σούπερ Δημήτριου.
Ενθουσιάστηκα εγώ από την ιδέα και πρότεινα στην ομάδα να αλλάξουμε πορεία.
Έτσι ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε μια ταινία για τη Θεσσαλονίκη, γύρω από τον χαρακτήρα αυτό.
Όσο για το σενάριο, ήταν σχεδόν έτοιμο πριν τα γυρίσματα εκτός από τo φινάλε της ταινίας, το οποίο προέκυψε στην πορεία και καθώς την γυρνούσαμε.
Αυτοσχεδιασμοί άπειροι, όχι τόσο στην βασική πλοκή αλλά στους διαλόγους.
Μάλιστα οι Αλέξανδρος Στογιάννης και Μπάμπης Παπαποστόλου είναι εξπέρ στον τομέα!
Στις απαιτητικές σκηνές και όπου είχα το χρόνο έκανα και μερικά πρόχειρα storyboards.
TSOKOS: Είναι εμφανές ότι κεντρικός πυρήνας της ταινίας, είναι οι υπερηρωικές ταινίες.
Και μάλιστα της πιο κιτσάτης και φλασάτης εκδοχής τους, κάτι που το αγαπάμε εξίσου!
Ποιες ήταν οι κυριότερες επιρροές-εμπνεύσεις από τον υπέρ ηρωικό, αλλά και τον σινεφιλικό τομέα;
Και μάλιστα της πιο κιτσάτης και φλασάτης εκδοχής τους, κάτι που το αγαπάμε εξίσου!
Ποιες ήταν οι κυριότερες επιρροές-εμπνεύσεις από τον υπέρ ηρωικό, αλλά και τον σινεφιλικό τομέα;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Η ταινία δανείστηκε το βασικό πυρήνα του Superman (1978) του Richard Donner και κάποια στοιχεία της σειράς Batman των 60's με τον Adam West.
Από εκεί και έπειτα υπάρχουν διάφορες αναφορές, τις οποίες νομίζω είναι καλύτερο να τις ανακαλύψει κανείς μόνος του αφού δει την ταινία.
Από εκεί και έπειτα υπάρχουν διάφορες αναφορές, τις οποίες νομίζω είναι καλύτερο να τις ανακαλύψει κανείς μόνος του αφού δει την ταινία.
TSOKOS: Φανταζόσουν κι εσύ από μικρός ότι ήσουν υπέρ ήρωας ή ότι ήθελες να κάνεις μια σχετική ταινία;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Ναι φανταζόμουν, είχα και κάτι πυτζάμες μπλε-κόκκινες και έκανα ότι ήμουν ο Spiderman!
Ποτέ δε φανταζόμουν όμως πως τελικά θα κάνω και σχετική ταινία.
Ποτέ δε φανταζόμουν όμως πως τελικά θα κάνω και σχετική ταινία.
TSOKOS: Με τα παδιά που συμμετείχαν στην ταινία, ήσασταν εξαρχής φίλοι;
Αν όχι, πως ήρθατε όλοι μαζί σε επαφή;
Τύχαινε να σπουδάζει/ασχολείται κάποιος με την ηθοποιία ή οτιδήποτε καλλιτεχνικό;
Αν όχι, πως ήρθατε όλοι μαζί σε επαφή;
Τύχαινε να σπουδάζει/ασχολείται κάποιος με την ηθοποιία ή οτιδήποτε καλλιτεχνικό;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Εκτός από την Όλγα Σφέτσα και την Στέλλα Νούλη, δεν υπάρχει κανείς που να έχει κάνει σχετικές σπουδές.
Όσοι συμμετέχουν στην ταινία είναι φίλοι που δέχτηκαν να μας βοηθήσουν.
Σε μία σκηνή μόνο που χρειαζόμασταν ένα σχετικά μεγάλο αριθμό ατόμων, ανεβάσαμε επίσημη ανακοίνωση στην ιστοσελίδα μας (www.otinanaiproductions.gr) και βρέθηκε κόσμος που ήρθε.
Όσοι συμμετέχουν στην ταινία είναι φίλοι που δέχτηκαν να μας βοηθήσουν.
Σε μία σκηνή μόνο που χρειαζόμασταν ένα σχετικά μεγάλο αριθμό ατόμων, ανεβάσαμε επίσημη ανακοίνωση στην ιστοσελίδα μας (www.otinanaiproductions.gr) και βρέθηκε κόσμος που ήρθε.
Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ.
TSOKOS: Σίγουρα θα σας πήρε καιρό να το γυρίσετε!Τα γυρίσματα τράβηξαν σερί για 6 μήνες πχ ή τα σπάσατε σε χρονικές περιόδους;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Τα γυρίσματα ξεκίνησαν δειλά τον Ιούνιο του 2008 στη Θεσσαλονίκη (τράβηξε χρόνια αυτή η κολώνα δηλαδή!).
Τον Γενάρη 2009 όμως εγώ βρέθηκα στην Αθήνα και το project πάγωσε.
Οκτώβρη της ίδιας χρονιάς, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Παπαβασιλείου (που μένει στη Λιβαδειά) να ξαναβάλουμε μπρος την ταινία.
Το συζητήσαμε με την υπόλοιπη ομάδα και έτσι ξεκίνησε ένας χρόνος πάνω κάτω Θεσσαλονίκη για τα γυρίσματα, σε Παρασκευοσαββατοκύριακα, αργίες και άδειες, αφού όλοι μας εργαζόμαστε (να δούμε για πόσο καιρό ακόμα.).
TSOKOS: Σε ποια άλλα μέρη γυρίστηκε η ταινία;
Εκτός δηλαδή από τα προφανή κεντρικά μέρη της Θεσσαλονίκης, όπως η Πλατεία Ναυαρίνου κλπ, για τα πιο ερημικά γυρίσματα (πχ. εργοστάσιο κακών, γραμμές τραίνου κλπ), που χρειάστηκε να πάτε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Τα γυρίσματα ξεκίνησαν δειλά τον Ιούνιο του 2008 στη Θεσσαλονίκη (τράβηξε χρόνια αυτή η κολώνα δηλαδή!).
Τον Γενάρη 2009 όμως εγώ βρέθηκα στην Αθήνα και το project πάγωσε.
Οκτώβρη της ίδιας χρονιάς, αποφασίσαμε με τον Δημήτρη Παπαβασιλείου (που μένει στη Λιβαδειά) να ξαναβάλουμε μπρος την ταινία.
Το συζητήσαμε με την υπόλοιπη ομάδα και έτσι ξεκίνησε ένας χρόνος πάνω κάτω Θεσσαλονίκη για τα γυρίσματα, σε Παρασκευοσαββατοκύριακα, αργίες και άδειες, αφού όλοι μας εργαζόμαστε (να δούμε για πόσο καιρό ακόμα.).
TSOKOS: Σε ποια άλλα μέρη γυρίστηκε η ταινία;
Εκτός δηλαδή από τα προφανή κεντρικά μέρη της Θεσσαλονίκης, όπως η Πλατεία Ναυαρίνου κλπ, για τα πιο ερημικά γυρίσματα (πχ. εργοστάσιο κακών, γραμμές τραίνου κλπ), που χρειάστηκε να πάτε;
Χρειαστήκατε άδειες για κάποια από αυτά;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Ο Σούπερ Δημήτριος έχει γυριστεί επί το πλείστον στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της (Σέιχ Σού, Λαχανόκηποι).
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Ο Σούπερ Δημήτριος έχει γυριστεί επί το πλείστον στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της (Σέιχ Σού, Λαχανόκηποι).
Ορισμένες σκηνές όμως έχουν γίνει στην Αθήνα, την Νότια Εύβοια και τη Λιβαδειά.
Άδεια χρειαστήκαμε μόνο σε δύο περιπτώσεις, τις ζητήσαμε κανονικά και τις πήραμε.
TSOKOS: Και ύστερα φαντάζομαι, ακολούθησε η επίπονη διαδικασία του μοντάζ.
Πόσο καιρό σας πήρε για να τελειώσει;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το μοντάζ και το συνολικό post production της ταινίας μας πήρε περίπου 10 μήνες.
Άδεια χρειαστήκαμε μόνο σε δύο περιπτώσεις, τις ζητήσαμε κανονικά και τις πήραμε.
TSOKOS: Και ύστερα φαντάζομαι, ακολούθησε η επίπονη διαδικασία του μοντάζ.
Πόσο καιρό σας πήρε για να τελειώσει;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το μοντάζ και το συνολικό post production της ταινίας μας πήρε περίπου 10 μήνες.
TSOKOS: Πολλοί, εξίσου πορωμένοι και αυθόρμητοι, έχουμε επιχειρήσει ανάλογες προσπάθειες με τις παρέες μας (οκ,στο περίπου!).
Θα ήταν πολύ σημαντικό να μας πεις για όσους ενδιαφέρονται να γυρίσουν κάτι παρόμοιο ή έχουν ήδη μαζέψει υλικό...
...Σε τι προγράμματα φτιάχτηκαν τα εφέ;
Και ποια σεκάνς σας δυσκόλεψε περισσότερο;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Τα visual fx της ταινίας έγιναν με Adobe After Effects & 3DS Max της Autodesk, ενώ απ'τις ποιό δύσκολες σεκάνς ήταν και μία από τις πρώτες που έγιναν: η εισαγωγική με το ελικόπτερο.
Θα ήταν πολύ σημαντικό να μας πεις για όσους ενδιαφέρονται να γυρίσουν κάτι παρόμοιο ή έχουν ήδη μαζέψει υλικό...
...Σε τι προγράμματα φτιάχτηκαν τα εφέ;
Και ποια σεκάνς σας δυσκόλεψε περισσότερο;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Τα visual fx της ταινίας έγιναν με Adobe After Effects & 3DS Max της Autodesk, ενώ απ'τις ποιό δύσκολες σεκάνς ήταν και μία από τις πρώτες που έγιναν: η εισαγωγική με το ελικόπτερο.
TSOKOS: Αναμφίβολα έπεσε κόπος και δουλειά, αν κρίνουμε απ΄το ψαρωτικό τελικό αποτέλεσμα!Τα πάντα όλα όμως ακούσαμε και στο soundtrack, το οποίο και περιμένουμε να μας το φέρεις!
Η επιμέλεια ήταν καθήκον του Δημήτρη Παπαβασιλείου, ο οποίος έδωσε επίσης τα ρέστα του.
Η επιμέλεια ήταν καθήκον του Δημήτρη Παπαβασιλείου, ο οποίος έδωσε επίσης τα ρέστα του.
Συνεργαστήκατε όμως και οι υπόλοιποι σε αυτό;
Σε ποια σημεία έγραψε μόνος του μουσική και σε ποια χρειάστηκαν να παίξουν μουσική μπάντες;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το soundtrack δεν έχει συγκεκριμένες επιρροές.
Σε κάθε σκηνή δουλέψαμε μαζί με τον Δημήτρη για να δημιουργήσουμε το απαραίτητο κλίμα που θέλαμε.
Όλα τα κομμάτια που έχει γράψει ο Δημήτρης τα έχει εκτελέσει αυτός, με ελάχιστες εξαιρέσεις, ενώ η μίξη και το mastering έγιναν στο προσωπικό στούντιο του Μάριου Σκαλτσά.
Επίσης έχουμε χρησιμοποιήσει royalty free κομμάτια και κομμάτια από συγκροτήματα φίλων όπως πχ. τους Meanwhile In Mexico, το συγκρότημα του Πάρη Παπαδόπουλου (Κάπτεν Φ.ΡΟΜ).
Σε ποια σημεία έγραψε μόνος του μουσική και σε ποια χρειάστηκαν να παίξουν μουσική μπάντες;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το soundtrack δεν έχει συγκεκριμένες επιρροές.
Σε κάθε σκηνή δουλέψαμε μαζί με τον Δημήτρη για να δημιουργήσουμε το απαραίτητο κλίμα που θέλαμε.
Όλα τα κομμάτια που έχει γράψει ο Δημήτρης τα έχει εκτελέσει αυτός, με ελάχιστες εξαιρέσεις, ενώ η μίξη και το mastering έγιναν στο προσωπικό στούντιο του Μάριου Σκαλτσά.
Επίσης έχουμε χρησιμοποιήσει royalty free κομμάτια και κομμάτια από συγκροτήματα φίλων όπως πχ. τους Meanwhile In Mexico, το συγκρότημα του Πάρη Παπαδόπουλου (Κάπτεν Φ.ΡΟΜ).
TSOKOS: Τα ραδιοφωνικά λαϊκά/σκυλάδικα κομμάτια, με την καρα-cult φωνή, ποιος τα ερμήνευσε;
Ρωτάω γιατί η φωνή έφερνε πολύ σε... Γιάννη Σερβετά!
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Ο ίδιος ο Δημήτρης (Παπαβασιλείου).
Τώρα που το λες, όντως μοιάζει!
TSOKOS: Χαχα, Γεια σου Δημήτρη ταλεντάρα!
Τα πάντα όλα έκανε κι αυτό το παιδί!
Ένα απ΄ τα highlights όμως ήταν και τα κοστούμια που έφτιαξε η Όλγα "Μαγδάλω" Σφέτσα.!
Ρωτάω γιατί η φωνή έφερνε πολύ σε... Γιάννη Σερβετά!
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Ο ίδιος ο Δημήτρης (Παπαβασιλείου).
Τώρα που το λες, όντως μοιάζει!
TSOKOS: Χαχα, Γεια σου Δημήτρη ταλεντάρα!
Τα πάντα όλα έκανε κι αυτό το παιδί!
Ένα απ΄ τα highlights όμως ήταν και τα κοστούμια που έφτιαξε η Όλγα "Μαγδάλω" Σφέτσα.!
Έμοιαζαν απευθείας βγαλμένα απ΄την σειρά Μπάτμαν των 60's, που βλέπαμε παλιά στο κανάλι Seven-X.
Τα σχεδίασε και τα έραψε η ίδια μόνη της και αν ναι, από τι υλικά;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Την Όλγα την γνωρίσαμε ως φίλη του Πάρη Παπαδόπουλου (Κάπτεν Φ.ΡΟΜ), η οποία ως φοιτήτρια της σχολής Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης, θα μας βοηθούσε με τα κουστούμια.
Όταν την είδαμε μείναμε άναυδοι από την εκτυφλωτική ομορφιά της (σ.σ.:και μεις και μεις!) και της προτείναμε τον ρόλο της Μαρίας Μαγδάλω.
Όσο για τις στολές, τις έχει σχεδιάσει η ίδια με τη δική μας βοήθεια και τις έχει φτιάξει από διάφορα υλικά: ύφασμα, μαγιό, κορμάκια, σατέν κ.α.
TSOKOS: Φίλε Γιώργο, για πάμε μία και στα μείζοντα θέματα προβολών και διανομής.
Πέρα από το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου και βραβεύτηκε με το Βραβείο Κοινού, που αλλού εντός Ελλάδος έχετε προβάλλει τον Σούπερ Δημήτριο;
Θα επιδιώξετε να τον προβάλλετε και σε κανονικό κύκλωμα διανομής, έχετε μήπως ήδη απευθυνθεί και αν ναι τι σας απαντούσαν;
Τα σχεδίασε και τα έραψε η ίδια μόνη της και αν ναι, από τι υλικά;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Την Όλγα την γνωρίσαμε ως φίλη του Πάρη Παπαδόπουλου (Κάπτεν Φ.ΡΟΜ), η οποία ως φοιτήτρια της σχολής Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης, θα μας βοηθούσε με τα κουστούμια.
Όταν την είδαμε μείναμε άναυδοι από την εκτυφλωτική ομορφιά της (σ.σ.:και μεις και μεις!) και της προτείναμε τον ρόλο της Μαρίας Μαγδάλω.
Όσο για τις στολές, τις έχει σχεδιάσει η ίδια με τη δική μας βοήθεια και τις έχει φτιάξει από διάφορα υλικά: ύφασμα, μαγιό, κορμάκια, σατέν κ.α.
TSOKOS: Φίλε Γιώργο, για πάμε μία και στα μείζοντα θέματα προβολών και διανομής.
Πέρα από το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης όπου και βραβεύτηκε με το Βραβείο Κοινού, που αλλού εντός Ελλάδος έχετε προβάλλει τον Σούπερ Δημήτριο;
Θα επιδιώξετε να τον προβάλλετε και σε κανονικό κύκλωμα διανομής, έχετε μήπως ήδη απευθυνθεί και αν ναι τι σας απαντούσαν;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Δεν κρίνεται από εμάς.
Κάναμε μια προσπάθεια για διανομή αλλά δεν είχαμε ανταπόκριση από κανέναν.
Μάλιστα δε σου κρύβω πως ενοχλήθηκα πολύ από την συμπεριφορά όλων (εκτός από μια εταιρία), οι οποίοι δεν μας απάντησαν επίσημα ποτέ.
Μετά το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, κάναμε μια μικρή τουρνέ στην επαρχία μέσα από τις περιφερειακές εκδηλώσεις του φεστιβάλ, με ελεύθερη είσοδο.
Είχε τρομερή ανταπόκριση!
Θα ανεβάσω στατιστικά στοιχεία στην επίσημη ιστοσελίδα της ταινίας, όταν είναι έτοιμη.
Είχε τρομερή ανταπόκριση!
Θα ανεβάσω στατιστικά στοιχεία στην επίσημη ιστοσελίδα της ταινίας, όταν είναι έτοιμη.
TSOKOS: Δυστυχώς συμβαίνουν αυτά με τις ελληνικές εταιρείες διανομής.
Κουράγιο και υπομονή...
Τουλάχιστον για όσους δεν προλάβουν να το δουν πουθενά, σκοπεύετε να το κυκλοφορήσετε στο διαδίκτυο;
Αν ναι πότε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το σίγουρο είναι πως ο Σούπερ Δημήτριος, όπως όλες μας οι δουλειές, θα βρει τον δρόμο του στο διαδίκτυο.
Αυτό που μας ενδιαφέρει πάνω από όλα είναι να δει ο κόσμος την ταινία.
Και θέλουμε να δώσουμε όλες τις επιλογές.
Προτείνουμε σε όσους μπορούν, να δουν την ταινία σε αίθουσα, με κόσμο.
Όπως είπε και ο βρετανός Louis Savy, επίσημος καλεσμένος του 7ου SFF Rated: «Δες το σε έναν κινηματογράφο!
Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η τηλεόρασή σου, ποτέ δεν θα καταφέρει να ξεπεράσει την προβολή σε ένα γεμάτο σινεμά με φίλους.».
Ο Σούπερ Δημήτριος είναι μια ταινία φτιαγμένη για αυτό ακριβώς.
Επειδή όμως ξέρουμε πως δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, θα κυκλοφορήσει στο μέλλον στο διαδίκτυο από εμάς τους ίδιους.
TSOKOS: Όσον αφορά το εξωτερικό,σε ποιες χώρες-φεστιβάλ έχει προβληθεί;
Εκεί τι εντυπώσεις προκάλεσε και σε ποις άλλες χώρες σκοπεύετε να το προβάλλετε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Δεν έχει προβληθεί ακόμα στο εξωτερικό, αλλά έχουμε στείλει σε αρκετά φεστιβάλ και περιμένουμε.
Η ταινία σίγουρα έχει αρκετά εσωτερικά ελληνικά στοιχεία και πολύ πιθανόν να μην κάνει την ίδια εντύπωση στο διεθνές κοινό.
Αλλά νομίζω πως έχει ενδιαφέρον ο DIY χαρακτήρας της και από την άλλη είναι μια καλή ευκαιρία να μπει κάποιος στον κόπο και να ανακαλύψει την όμορφη Θεσσαλονίκη.
TSOKOS: Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε από σένα και το team της OTiNaNAi Productions;
Θα υπάρξει σχετικό prequel ή sequel με τον Σούπερ Δημήτριο ή θα δημιουργήσετε κάτι άλλο;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Πολλά να περιμένετε!
Αφού φτάσαμε 30 χρονών γαϊδούρια και δεν σταματήσαμε,θα συνεχίσουμε.
Ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει ποια θα είναι η επόμενη κίνηση.
Νομίζω όμως πως τείνουμε να κάνουμε κάτι εντελώς διαφορετικό...Θα δούμε...Την υγειά μας να χουμε.
TSOKOS: Βεβαίως,πάνω απ'όλα!
Όμως...Ο James Δοντ εναντίον Μοναχού για παράδειγμα, του οποίου είδαμε trailer στην αρχή της προβολής.
Αυτός δεν θα γίνει και μεγάλου μήκους;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το υλικό με το οποίο έγινε αυτό το trailer, το γύρισαν ο Μπάμπης Παπαποστόλου με τον Δημήτρη Βαϊνά.
Είχαμε μόλις τελειώσει το «James Δοντ Επιχείρησις Ρωσομπλιέτ» και τα παιδιά έφυγαν για ένα ταξίδι στην Καμπότζη, άνοιξη 2007.
Όταν γύρισαν μου έφεραν τα πλάνα τα οποία ήταν λίγα και δεν έφταναν για ολόκληρη ταινία.
Έτσι γεννήθηκε αυτό το spoof trailer και κατέληξε στον Σούπερ Δημήτριο.
TSOKOS: Σου έχω μια ερώτηση όμως που δεν μπορείς να αποφύγεις
Το όνομα...Tsoko(!)...πως σας ήρθε;
Λέτε να έχουμε καμιά συγγένεια;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Τα τσιράκια του Κάπτεν Φ.ΡΟΜ τα βάφτισε ο Δημήτρης (Παπαβασιλείου).
Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ λογική εξήγηση, όταν απλά τον ρώτησα μου τα είπε.
Έχει και το δεύτερο τσιράκι όνομα αλλά επειδή ο Tsoko δεν μιλάει και πολύ, δεν θα το μάθουμε ποτέ.. ποτέ.. ποτέ.!(με echo).
TSOKOS: Σε αντίθεση με μένα που...παραμιλάω μάλλον!
Κάτι άλλο...To Game Gear (ΘΕΟΙ!), η παλιά φορητή παχνιδομηχανή της Sega, που τυγχάνει να τη διατηρώ ακόμα...σε ποιον ανήκε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Είναι δικιά μου!
Είχα δύο μόνο παιχνίδια ένα με τον Sonic και το Space Harrier.
Μετά πήρα PC και την παράτησα.(σ.σ. δεν τα παρατάνε έτσι αυτά ρε Γιώργο!)
Ξεκίνησα βλέπεις τα adventure όπως Monkey Island, Day of the Tentacle κλπ.
TSOKOS: Για το τέλος... το πιο γελοίο ευτράπελο που θυμάστε;
Ο κόσμος πως αντιδρούσε όταν έβλεπε τα γυρίσματα;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Νομίζω πιάσαμε πάτο στη σκηνή στο γυράδικο!
Περνούσε κόσμος και κοιτούσε, ρωτούσε...
Όσο τα βλέπω απορώ πως πείσαμε τα παιδιά να βάλουν τις στολές και να κυκλοφορήσουν στο δρόμο!
Επίσης (σ.σ.:εδώ είναι το καλύτερο!) σε ένα άλλο γύρισμα,πέρασε ένα τσιγγάνος με Datsun,βλέπει τον Δημήτρη και φωνάζει στο μεγάφωνο «Γεια σου ρε Σπάντερμαν!».
Αυτό νομίζω το έχω καταγράψει, θα το βάλουμε στο making of.
TSOKOS: Τρελά σκηνικά!
Ξέρεις τι θέλουμε όμως...αφίσες και dvd!
Αλήθεια οι αφίσες του Σούπερ Δημήτριου, που βρίσκονταν στο SFF, σε τι καμβά είχαν δημιουργηθεί και από ποιον;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Η αφίσα που είδες στο SFF είναι βασισμένη σε μια ιδέα του αμερικανού Justin Van Genderen.
Του ζήτησα να δανειστούμε το concept μιας σειράς retro superhero αφισών που σχεδίασε και δέχτηκε.
Έστειλα το concept στον φίλο ζωγράφο Δημήτρη Μάνο,ο οποίος την ζωγράφισε σε καμβά και μετά την σκάναρε ώστε να προσθέσω εγώ τα υπόλοιπα στοιχεία όπως τίτλο,logo κλπ.
Δώσαμε δωρεάν αρκετές στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και στο SFF Rated.
Όσοι λοιπόν πήραν μια, να ξέρουν πως έχουν στα χέρια τους έναν αυθεντικό Μάνο!
TSOKOS: Μιας και είπες για το φεστιβάλ...
Υπήρχε κανονικό πρόγραμμα προβολών και πριν το SFF;
Μετά το SFF θα το προβάλετε κι αλλού;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Κανονίζουμε συνεχώς προβολές σε διάφορους χώρους.
Σύντομα θα επιστρέψουμε με προβολές σε αίθουσες στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα.
Όποιος θέλει να ενημερώνεται μπορεί να επισκέπτεται το www.superdemetrios.gr και το www.facebook.com/super.demetrios.
TSOKOS: Θα δούμε ποτέ κάνα dvd;
Αν ναι θα χει μέσα τίποτα extras πχ making of, κομμένες σκηνές κλπ;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Ναι έχουμε σκεφτεί κάποια στιγμή να βγάλουμε μια περιορισμένη έκδοση με διάφορα καλούδια.
Μακάρι να τα καταφέρουμε.
TSOKOS: Σε ευχαριστούμε πολύ φίλε Γιώργο!
Όπως βλέπεις οι απορίες ήταν ουκ ολίγες!
Και πάλι συγχαρητήρια για την προσπάθεια, καλή συνέχεια σε όλους, με κουράγιο και υπομονή σε ότι κι αν κάνετε.
Περιμένουμε νεότερα για τα επόμενα σχέδια σας και εμείς εδώ θα είμαστε!
Κουράγιο και υπομονή...
Τουλάχιστον για όσους δεν προλάβουν να το δουν πουθενά, σκοπεύετε να το κυκλοφορήσετε στο διαδίκτυο;
Αν ναι πότε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το σίγουρο είναι πως ο Σούπερ Δημήτριος, όπως όλες μας οι δουλειές, θα βρει τον δρόμο του στο διαδίκτυο.
Αυτό που μας ενδιαφέρει πάνω από όλα είναι να δει ο κόσμος την ταινία.
Και θέλουμε να δώσουμε όλες τις επιλογές.
Προτείνουμε σε όσους μπορούν, να δουν την ταινία σε αίθουσα, με κόσμο.
Όπως είπε και ο βρετανός Louis Savy, επίσημος καλεσμένος του 7ου SFF Rated: «Δες το σε έναν κινηματογράφο!
Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η τηλεόρασή σου, ποτέ δεν θα καταφέρει να ξεπεράσει την προβολή σε ένα γεμάτο σινεμά με φίλους.».
Ο Σούπερ Δημήτριος είναι μια ταινία φτιαγμένη για αυτό ακριβώς.
Επειδή όμως ξέρουμε πως δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, θα κυκλοφορήσει στο μέλλον στο διαδίκτυο από εμάς τους ίδιους.
TSOKOS: Όσον αφορά το εξωτερικό,σε ποιες χώρες-φεστιβάλ έχει προβληθεί;
Εκεί τι εντυπώσεις προκάλεσε και σε ποις άλλες χώρες σκοπεύετε να το προβάλλετε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Δεν έχει προβληθεί ακόμα στο εξωτερικό, αλλά έχουμε στείλει σε αρκετά φεστιβάλ και περιμένουμε.
Η ταινία σίγουρα έχει αρκετά εσωτερικά ελληνικά στοιχεία και πολύ πιθανόν να μην κάνει την ίδια εντύπωση στο διεθνές κοινό.
Αλλά νομίζω πως έχει ενδιαφέρον ο DIY χαρακτήρας της και από την άλλη είναι μια καλή ευκαιρία να μπει κάποιος στον κόπο και να ανακαλύψει την όμορφη Θεσσαλονίκη.
TSOKOS: Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε από σένα και το team της OTiNaNAi Productions;
Θα υπάρξει σχετικό prequel ή sequel με τον Σούπερ Δημήτριο ή θα δημιουργήσετε κάτι άλλο;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Πολλά να περιμένετε!
Αφού φτάσαμε 30 χρονών γαϊδούρια και δεν σταματήσαμε,θα συνεχίσουμε.
Ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει ποια θα είναι η επόμενη κίνηση.
Νομίζω όμως πως τείνουμε να κάνουμε κάτι εντελώς διαφορετικό...Θα δούμε...Την υγειά μας να χουμε.
TSOKOS: Βεβαίως,πάνω απ'όλα!
Όμως...Ο James Δοντ εναντίον Μοναχού για παράδειγμα, του οποίου είδαμε trailer στην αρχή της προβολής.
Αυτός δεν θα γίνει και μεγάλου μήκους;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Το υλικό με το οποίο έγινε αυτό το trailer, το γύρισαν ο Μπάμπης Παπαποστόλου με τον Δημήτρη Βαϊνά.
Είχαμε μόλις τελειώσει το «James Δοντ Επιχείρησις Ρωσομπλιέτ» και τα παιδιά έφυγαν για ένα ταξίδι στην Καμπότζη, άνοιξη 2007.
Όταν γύρισαν μου έφεραν τα πλάνα τα οποία ήταν λίγα και δεν έφταναν για ολόκληρη ταινία.
Έτσι γεννήθηκε αυτό το spoof trailer και κατέληξε στον Σούπερ Δημήτριο.
TSOKOS: Σου έχω μια ερώτηση όμως που δεν μπορείς να αποφύγεις
Το όνομα...Tsoko(!)...πως σας ήρθε;
Λέτε να έχουμε καμιά συγγένεια;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Τα τσιράκια του Κάπτεν Φ.ΡΟΜ τα βάφτισε ο Δημήτρης (Παπαβασιλείου).
Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ λογική εξήγηση, όταν απλά τον ρώτησα μου τα είπε.
Έχει και το δεύτερο τσιράκι όνομα αλλά επειδή ο Tsoko δεν μιλάει και πολύ, δεν θα το μάθουμε ποτέ.. ποτέ.. ποτέ.!(με echo).
TSOKOS: Σε αντίθεση με μένα που...παραμιλάω μάλλον!
Κάτι άλλο...To Game Gear (ΘΕΟΙ!), η παλιά φορητή παχνιδομηχανή της Sega, που τυγχάνει να τη διατηρώ ακόμα...σε ποιον ανήκε;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Είναι δικιά μου!
Είχα δύο μόνο παιχνίδια ένα με τον Sonic και το Space Harrier.
Μετά πήρα PC και την παράτησα.(σ.σ. δεν τα παρατάνε έτσι αυτά ρε Γιώργο!)
Ξεκίνησα βλέπεις τα adventure όπως Monkey Island, Day of the Tentacle κλπ.
TSOKOS: Για το τέλος... το πιο γελοίο ευτράπελο που θυμάστε;
Ο κόσμος πως αντιδρούσε όταν έβλεπε τα γυρίσματα;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Νομίζω πιάσαμε πάτο στη σκηνή στο γυράδικο!
Περνούσε κόσμος και κοιτούσε, ρωτούσε...
Όσο τα βλέπω απορώ πως πείσαμε τα παιδιά να βάλουν τις στολές και να κυκλοφορήσουν στο δρόμο!
Επίσης (σ.σ.:εδώ είναι το καλύτερο!) σε ένα άλλο γύρισμα,πέρασε ένα τσιγγάνος με Datsun,βλέπει τον Δημήτρη και φωνάζει στο μεγάφωνο «Γεια σου ρε Σπάντερμαν!».
Αυτό νομίζω το έχω καταγράψει, θα το βάλουμε στο making of.
TSOKOS: Τρελά σκηνικά!
Ξέρεις τι θέλουμε όμως...αφίσες και dvd!
Αλήθεια οι αφίσες του Σούπερ Δημήτριου, που βρίσκονταν στο SFF, σε τι καμβά είχαν δημιουργηθεί και από ποιον;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Η αφίσα που είδες στο SFF είναι βασισμένη σε μια ιδέα του αμερικανού Justin Van Genderen.
Του ζήτησα να δανειστούμε το concept μιας σειράς retro superhero αφισών που σχεδίασε και δέχτηκε.
Έστειλα το concept στον φίλο ζωγράφο Δημήτρη Μάνο,ο οποίος την ζωγράφισε σε καμβά και μετά την σκάναρε ώστε να προσθέσω εγώ τα υπόλοιπα στοιχεία όπως τίτλο,logo κλπ.
Δώσαμε δωρεάν αρκετές στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και στο SFF Rated.
Όσοι λοιπόν πήραν μια, να ξέρουν πως έχουν στα χέρια τους έναν αυθεντικό Μάνο!
TSOKOS: Μιας και είπες για το φεστιβάλ...
Υπήρχε κανονικό πρόγραμμα προβολών και πριν το SFF;
Μετά το SFF θα το προβάλετε κι αλλού;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Κανονίζουμε συνεχώς προβολές σε διάφορους χώρους.
Σύντομα θα επιστρέψουμε με προβολές σε αίθουσες στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα.
Όποιος θέλει να ενημερώνεται μπορεί να επισκέπτεται το www.superdemetrios.gr και το www.facebook.com/super.demetrios.
TSOKOS: Θα δούμε ποτέ κάνα dvd;
Αν ναι θα χει μέσα τίποτα extras πχ making of, κομμένες σκηνές κλπ;
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ: Ναι έχουμε σκεφτεί κάποια στιγμή να βγάλουμε μια περιορισμένη έκδοση με διάφορα καλούδια.
Μακάρι να τα καταφέρουμε.
TSOKOS: Σε ευχαριστούμε πολύ φίλε Γιώργο!
Όπως βλέπεις οι απορίες ήταν ουκ ολίγες!
Και πάλι συγχαρητήρια για την προσπάθεια, καλή συνέχεια σε όλους, με κουράγιο και υπομονή σε ότι κι αν κάνετε.
Περιμένουμε νεότερα για τα επόμενα σχέδια σας και εμείς εδώ θα είμαστε!