Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος σχολίασε ως ‘πολύ τρομακτικό θρίλερ!’ το V/H/S χθες στη Μενεγάκη, αφήνοντας έξω εντελώς το Taken 2 από τις νέες ταινίες και κάνοντας τη horror fan Ζαρύφη να πεταχτεί στο άκουσμα της ταινίας.
Στο Lifo.gr συνέχισε τα καλά λόγια, γράφοντας:
‘…Το V/H/S είναι μια σπονδυλωτή, αλλά κοτσωμένη ανθολογία του είδους, ένα best of των καλύτερων τερτιπιών στον τομέα της μαγνητοσκόπησης, κάτω από την ομπρέλα της ιστορίας της αναζήτησης μιας βιντεοκασέτας.’
O πολύς Χρήστος Μήτσης στο Αθηνόραμα το βαθμολογεί όσο και τις άλλες ταινίες της εβδομάδας και αναφέρει:
‘…Σοκαριστική ταινία τρόμου στη μόδα των found footage θρίλερ (βασισμένες σε ‘αυθεντικό’ κινηματογραφικό υλικό), που διαθέτει μερικές έξυπνες κι ανατριχιαστικές ιδέες αν και δυσκολεύεται να τις δέσει σε ολοκληρωμένο κινηματογραφικό αποτέλεσμα.’
Ο Θεόδωρος Μαρίνος του cine.gr του βάζει 3,5 στα 5 και είναι αυτός που μου θύμισε το tracking στις βιντεοκασέτες.
Στη μεγάλη κριτική τελειώνει με το εξής:
‘…Από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες του είδους για φέτος.’
Στο Γιώργο Κρασσακόπουλο της Athens Voice άρεσε αρκετά (3/5), γι’αυτό και στη κριτική του λέει:
‘…Υπάρχουν πολλές ταινίες found footage τρόμου, υπάρχουν πολλές σπονδυλωτές ταινίες, αλλά αυτή εδώ, γυρισμένη από έξι από τις πιο ενδιαφέρουσες φωνές του ανεξάρτητου σινεμά, ξεχωρίζει αφού κατορθώνει να είναι σταθερά απειλητική και συχνά εξαιρετικά τρομακτική.’
Ο Μιχάλης Κωνσταντέλης στο Moveitmag.gr λέει:
‘…Την ίδια στιγμή το V/H/S καταφέρνει να προσαρμόσει την παράδοση των κλασικών ανθολογιών τρόμου - π.χ. του Black Sabbath/1963 (I tre volti della paura) του Μάριο Μπάβα – στον 21ο αιώνα διατηρώντας αμείωτο τον παράγοντα του φόβου, εισάγοντας ωστόσο μια πιο ρεαλιστική, σε πρώτο πρόσωπο, προσέγγιση και πάνω απ’ όλα διαπερνώντας με έξυπνο τρόπο τις συμβάσεις διαφορετικών subgenres και συνδυάζοντας αντιθετικούς χαρακτήρες.’
Το cinemag βάζει τη μεγαλύτερη βαθμολογία από όλες τις άλλες ταινίες που βγήκαν χθες στις αίθουσες και αναφέρει:
‘…Το «V/H/S» είναι μια ανθολογία τρόμου φαντασίας με εντυπωσιακά μονοπλάνα και βίντεο αισθητική, που προσφέρει απλόχερα μεταμεσονύκτιες ανατριχίλες.’
Ο Μανώλης Κρανάκης στο flix.gr βρήκε στο V/H/S ένα ανεπίσημο κίνημα επαναφοράς της βιντεοκασέτας στη μόδα, με το όνομα 'Trash Humpers' και συνεχίζει:
‘…Ολες μαζί, όμως οι ιστορίες μεταφέρουν σε σωστές αν και στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ημιτελείς αναλογίες το κλίμα μιας σύγχρονης goth κουλτούρας που ξεκινάει από τα βαμπίρ για να καταλήξει στη... μεταφυσική δραστηριότητα σχεδόν με το πάτημα ενός play.’
Ο Νεκτάριος Σάκκας του cinemanews.gr σχολιάζει:
‘…Παρότι από άποψη πρωτοτυπίας οι επιμέρους ιστορίες δεν σκίζουν και τα twists δεν αποδεικνύονται πάντοτε αναπάντεχα, η ατμόσφαιρα που δημιουργούν είναι ως επί το πλείστον απειλητική, γεγονός που υποχρεώνει συχνά πυκνά τον θεατή να στριμωχτεί στην άβολη θέση που κάθε οπαδός του horror λατρεύει να βρίσκεται.’
Ο Θοδωρής Τσιάτσικας του Reporter.gr είναι ακόμα πιο ξεκάθαρος:
‘…Αν και θα κέρδιζε από μια πιο σφιχτή διάρκεια, η εναλλαγή των ιστοριών κρατάει το ενδιαφέρον μαζί με την προσπάθεια των δημιουργών να αξιοποιήσουν ευρηματικά τα μέσα τους για να πετύχουν απειλητική ατμόσφαιρα, ανατριχίλα και τρόμο.’
Αλλά και στα περισσότερα blogs, τα σχόλια είναι πολύ καλά.
Για παράδειγμα, το The Frame Game του βάζει απλόχερα 3,5 στα 5 και αναφέρει:
‘…Αν και το υποείδος του found footage στις ταινίες τρόμου, ομολογουμένως, έχει κουράσει, το V/H/S καταφέρνει να παρουσιάσει κάτι καινούριο και, το κυριότερο, απόλυτα απολαυστικό.
Αν ξεπεράσει κανείς τα λογικά εμπόδια, τύπου πώς και τελικά αποτυπώθηκαν σε βιντεοκασέτες όλες αυτές οι ταινίες αλλά το δεχθεί ως ένα υπερφυσικό ενδεχομένως status quo, θα περάσει δύο απολαυστικές ώρες αγνού "horror moviing".’
Τέλος, το Έλα Μέσα λέει πως
‘…Το V/H/S είναι ένα έξυπνο εγχείρημα και, σίγουρα, από τις καλύτερες υλοποιήσεις της found-footage τεχνικής των τελευταίων ετών. Αφού η κάμερα στο χέρι σαν τεχνική δεν λέει να παλιώσει ακόμα, τουλάχιστον πρέπει να εξελιχθεί και το V/H/S το καταφέρνει αυτό.’