Η οικολογική συνεργασία Van Sant- Damon κατέληξε εκτός 10δας ελληνικού box office (11η με περίπου 2.500 εισιτήρια στην Αθήνα), άλλη μια απόδειξη ότι για να κάνεις νούμερα σήμερα, πρέπει να …είναι Νοέμβριος.
Οι άλλες δυο νέες κυκλοφορίες πήγαν σχετικά καλά, με το κακέκτυπο του Twilight να έρχεται 4ο με 4.642 εισιτήρια στην Αθήνα (7.013 πανελλαδικά), και το Δανέζικο πειρατικό 5ο με 4.528 (και 5.276 πανελλαδικά).
Παρενέργειες (Side Effects) (9/10), του Steven Soderbergh.
Η Emily (Rooney Mara) είναι μια νέα γυναίκα που πάσχει από βαριάς μορφής κατάθλιψη.
Όταν ο άντρας της (Channing Tatum) αποφυλακίζεται και επιστρέφει πίσω στην ζωή της, εκείνη νομίζει πως θα καταφέρει να κάνει μια νέα αρχή, όμως η κατάστασή της χειροτερεύει, ώσπου τελικά φτάνει στο απροχώρητο.
Στην κορύφωση της ψυχικής της ασθένειας, η Emily κάνει μια αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας και καταλήγει να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο υπό τις φροντίδες του ψυχίατρου Jonathan Banks (Jude Law).
Οζ: Μέγας και Παντοδύναμος (Oz: The Great and Powerful) (7/10), του Sam Raimi.
Ο ταχυδακτυλουργός Oscar Diggs ή απλά Οζ (James Franco) δουλεύει σε ένα τσίρκο, μέχρι που ένας ανεμοστρόβιλος παρασέρνει το αερόστατο του μακριά.
Αναλογιζόμενος την μάλλον κενή ζωή του, προσεύχεται για μία δεύτερη ευκαιρία, μία ευκαιρία για εξιλέωση, να αλλάξει ρότα και να εμφανίσει επιτέλους τον πραγματικό του εαυτό, ένα τίμιο άνδρα που θα βυθίσει στη λήθη τον τσαρλατάνο που μέχρι τώρα βρισκόταν στην επιφάνεια.
Η δεύτερη ευκαιρία δίνεται με την προσγείωση του σε ένα μαγικό τόπο, όπου όλα μοιάζουν απίθανα όμορφα και παραμυθένια.
Το Πρόσωπο της Ομίχλης (In The Fog) (4/10), του Sergei Loznitsa.
Δύο μέλη των Παρτιζάνων (ρωσική επαναστατική οργάνωση κατά των δυνάμεων του Άξονα), καλούνται να συλλάβουν και να εκτελέσουν τον Sushenya, ο οποίος έχει κατηγορηθεί για εσχάτη προδοσία, μιας και όταν η ομάδα του αιχμαλωτίστηκε από τους Ναζί εξαιτίας ενός σαμποτάζ, ο ίδιος ελευθερώθηκε, κινώντας έτσι τις υποψίες των συμπατριωτών του.
Η τελική ετυμηγορία δεν αργεί να βγει, όσο δίκαιη μπορεί φυσικά να είναι μία ετυμηγορία εν καιρώ πολέμου, και έτσι η εκτέλεση του θεωρείται δεδομένη.
Μετά το Μάη (Apres Mai) (3/10), του Oliver Assayas.
Τα γεγονότα του Μάη του ’68 είχαν ως εντονότερους πρωταγωνιστές του τους φοιτητές, οι οποίοι ήταν και αυτοί που έθεσαν σε λειτουργία μία σειρά εξελίξεων που έφτασε μέχρι την αναδιάρθρωση της γαλλικής κοινωνίας.
O Assayas μας σύστησε την παρέα των νεαρών, που διαποτισμένη γαρ από επαναστατικά και αναρχικά συναισθήματα δεν διστάζει μπροστά σε τίποτα προκειμένου να καταδείξει τη διαφορετικότητα της αλλά και την ανάγκη για αλλαγή.
The Paperboy (2/10), του Lee Daniels.
Στον Αμερικανικό Νότο του 1969, ένας επιτυχημένος δημοσιογράφος (Matthew McConaughey), επιστρέφει στην κωμόπολη που μεγάλωσε για να ερευνήσει μια δολοφονία.
Εκεί επανασυνδέεται με τον νεότερο αδελφό του (Zac Efron) και μαζί σχηματίζουν μια μικρή δημοσιογραφική ομάδα, με σκοπό να αθωώσουν τον κατηγορούμενο της συγκεκριμένης δολοφονίας, έτσι ώστε να μην καταλήξει στην ηλεκτρική καρέκλα, παρέα με μια υπερσεξουαλική σαραντάρα (Nicole Kidman) που έχει συνάψει ερωτική σχέση με τον θανατοποινίτη.
Καλό Σινεμά.
Οι άλλες δυο νέες κυκλοφορίες πήγαν σχετικά καλά, με το κακέκτυπο του Twilight να έρχεται 4ο με 4.642 εισιτήρια στην Αθήνα (7.013 πανελλαδικά), και το Δανέζικο πειρατικό 5ο με 4.528 (και 5.276 πανελλαδικά).
Παρενέργειες (Side Effects) (9/10), του Steven Soderbergh.
Η Emily (Rooney Mara) είναι μια νέα γυναίκα που πάσχει από βαριάς μορφής κατάθλιψη.
Όταν ο άντρας της (Channing Tatum) αποφυλακίζεται και επιστρέφει πίσω στην ζωή της, εκείνη νομίζει πως θα καταφέρει να κάνει μια νέα αρχή, όμως η κατάστασή της χειροτερεύει, ώσπου τελικά φτάνει στο απροχώρητο.
Στην κορύφωση της ψυχικής της ασθένειας, η Emily κάνει μια αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας και καταλήγει να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο υπό τις φροντίδες του ψυχίατρου Jonathan Banks (Jude Law).
Οζ: Μέγας και Παντοδύναμος (Oz: The Great and Powerful) (7/10), του Sam Raimi.
Ο ταχυδακτυλουργός Oscar Diggs ή απλά Οζ (James Franco) δουλεύει σε ένα τσίρκο, μέχρι που ένας ανεμοστρόβιλος παρασέρνει το αερόστατο του μακριά.
Αναλογιζόμενος την μάλλον κενή ζωή του, προσεύχεται για μία δεύτερη ευκαιρία, μία ευκαιρία για εξιλέωση, να αλλάξει ρότα και να εμφανίσει επιτέλους τον πραγματικό του εαυτό, ένα τίμιο άνδρα που θα βυθίσει στη λήθη τον τσαρλατάνο που μέχρι τώρα βρισκόταν στην επιφάνεια.
Η δεύτερη ευκαιρία δίνεται με την προσγείωση του σε ένα μαγικό τόπο, όπου όλα μοιάζουν απίθανα όμορφα και παραμυθένια.
Το Πρόσωπο της Ομίχλης (In The Fog) (4/10), του Sergei Loznitsa.
Δύο μέλη των Παρτιζάνων (ρωσική επαναστατική οργάνωση κατά των δυνάμεων του Άξονα), καλούνται να συλλάβουν και να εκτελέσουν τον Sushenya, ο οποίος έχει κατηγορηθεί για εσχάτη προδοσία, μιας και όταν η ομάδα του αιχμαλωτίστηκε από τους Ναζί εξαιτίας ενός σαμποτάζ, ο ίδιος ελευθερώθηκε, κινώντας έτσι τις υποψίες των συμπατριωτών του.
Η τελική ετυμηγορία δεν αργεί να βγει, όσο δίκαιη μπορεί φυσικά να είναι μία ετυμηγορία εν καιρώ πολέμου, και έτσι η εκτέλεση του θεωρείται δεδομένη.
Μετά το Μάη (Apres Mai) (3/10), του Oliver Assayas.
Τα γεγονότα του Μάη του ’68 είχαν ως εντονότερους πρωταγωνιστές του τους φοιτητές, οι οποίοι ήταν και αυτοί που έθεσαν σε λειτουργία μία σειρά εξελίξεων που έφτασε μέχρι την αναδιάρθρωση της γαλλικής κοινωνίας.
O Assayas μας σύστησε την παρέα των νεαρών, που διαποτισμένη γαρ από επαναστατικά και αναρχικά συναισθήματα δεν διστάζει μπροστά σε τίποτα προκειμένου να καταδείξει τη διαφορετικότητα της αλλά και την ανάγκη για αλλαγή.
The Paperboy (2/10), του Lee Daniels.
Στον Αμερικανικό Νότο του 1969, ένας επιτυχημένος δημοσιογράφος (Matthew McConaughey), επιστρέφει στην κωμόπολη που μεγάλωσε για να ερευνήσει μια δολοφονία.
Εκεί επανασυνδέεται με τον νεότερο αδελφό του (Zac Efron) και μαζί σχηματίζουν μια μικρή δημοσιογραφική ομάδα, με σκοπό να αθωώσουν τον κατηγορούμενο της συγκεκριμένης δολοφονίας, έτσι ώστε να μην καταλήξει στην ηλεκτρική καρέκλα, παρέα με μια υπερσεξουαλική σαραντάρα (Nicole Kidman) που έχει συνάψει ερωτική σχέση με τον θανατοποινίτη.
Καλό Σινεμά.