Τους είχε καλομάθει τους αμερικανούς η Tina Fey με το 30 Rock, την έξυπνη και διασκεδαστικά ανόητη κωμική σειρά που τελείωσε πρόσφατα στο NBC.
Με κοφτερό χιούμορ, ένα εξαιρετικό cast και αστείρευτους διαλόγους, το σενάριό της ήταν ακαταμάχητο και έμεινε έτσι μέχρι το τελευταίο επεισόδιο.
Όταν μιλάμε όμως για την ηθοποιό Tina Fey, εκεί τα πράγματα αλλάζουν.
Το Date Night ήταν καλό αλλά όχι και ιδιαίτερα ξεκαρδιστικό, ενώ όσον αφορά το The Invention of Lying, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς μια τόσο καλή ιδέα έγινε μια τόσο μέτρια ταινία.
Το Admission είναι η είσοδος της Fey στο κόσμο της σοβαρής ερμηνείας.
Μια έξυπνη κίνηση, αν σκεφτείς τις περασμένες αποτυχημένες προσπάθειές της στη κωμωδία.
Η Portia (Tina Fey, Date Night), υπεύθυνη εισαγωγών στο πανεπιστήμιο Princeton, βαρύνεται με την ευθύνη της επιλογής των φοιτητών, ξοδεύοντας τις ημέρες της κοσκινίζοντας και ερευνώντας τους φακέλους των χιλιάδων αιτούντων που περιμένουν να φοιτήσουν στο διάσημο κολέγιο...
Καταπονημένη από τη δουλειά και ανταγωνιστική με τη συνάδελφο Corinne (Gloria Reuben, Lincoln), η Portia επιστρέφει σπίτι και σε μια βαρετή οικογενειακή ζωή με τον πολυετή φίλο της Mark (Michael Sheen, Jesus Henry Christ), ενώ η φεμινίστρια μητέρα της Susannah (Lily Tomlin) γίνεται πιεστική απέναντί της, απομακρύνοντας την ακόμη περισσότερο στην ήδη αμφιλεγόμενη σχέση τους.
Ο John (Paul Rudd, Wanderlust) ελπίζει να δελεάσει την Portia σε ένα αγροτικό σχολείο για ταλαντούχους, και υστερόβουλα της αποκαλύπτει έναν έφηβο που ονομάζεται Jeremiah (Nat Wolff, Peace, Love & Misunderstanding) και που θα μπορούσε να είναι ο γιος που έδωσε για υιοθεσία πριν από 17 χρόνια.
Συγκλονισμένη από την είδηση και γοητευμένη από τον John, η Portia ξεκολλάει από τον επαγγελματισμό της και βοηθά τον Jeremiah να μπει στο Princeton, καλλιεργώντας μια εμμονή με το αυτοδίδακτο αγόρι-ιδιοφυία και προσπαθώντας να βρει κομμάτια του εαυτού της στον ιδιότυπο τρόπο συμπεριφοράς του.
Το Admission είναι βασισμένο στο βιβλίο του Jean Hanff Korelitz, και είναι διασκευασμένο για τη μεγάλη οθόνη από την Karen Croner, που δεν έχει γράψει τίποτα εδώ και 15 χρόνια!
Σκηνοθετεί ο Paul Weitz, ο οποίος μετά από το απίστευτο ντεμπούτο του, το 1999 με το classic American Pie, έχει αναλωθεί σε λησμονήσιμες ταινίες όπως το Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant, το Little Fockers ή το πιο ψαγμένο Being Flynn.
To Admission έκανε πρεμιέρα στην Αμερική στις 22 Μαρτίου με άνοιγμα $6 εκατομμύρια, και οι δημοσιευμένες κριτικές είναι ανάμικτες (αν και ελαφρώς περισσότερες οι αρνητικές).
Στις ελληνικές αίθουσες στις 4 Απριλίου από την Odeon.
Admission trailer από FilmBoy-gr
Με κοφτερό χιούμορ, ένα εξαιρετικό cast και αστείρευτους διαλόγους, το σενάριό της ήταν ακαταμάχητο και έμεινε έτσι μέχρι το τελευταίο επεισόδιο.
Όταν μιλάμε όμως για την ηθοποιό Tina Fey, εκεί τα πράγματα αλλάζουν.
Το Date Night ήταν καλό αλλά όχι και ιδιαίτερα ξεκαρδιστικό, ενώ όσον αφορά το The Invention of Lying, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς μια τόσο καλή ιδέα έγινε μια τόσο μέτρια ταινία.
Το Admission είναι η είσοδος της Fey στο κόσμο της σοβαρής ερμηνείας.
Μια έξυπνη κίνηση, αν σκεφτείς τις περασμένες αποτυχημένες προσπάθειές της στη κωμωδία.
Η Portia (Tina Fey, Date Night), υπεύθυνη εισαγωγών στο πανεπιστήμιο Princeton, βαρύνεται με την ευθύνη της επιλογής των φοιτητών, ξοδεύοντας τις ημέρες της κοσκινίζοντας και ερευνώντας τους φακέλους των χιλιάδων αιτούντων που περιμένουν να φοιτήσουν στο διάσημο κολέγιο...
Καταπονημένη από τη δουλειά και ανταγωνιστική με τη συνάδελφο Corinne (Gloria Reuben, Lincoln), η Portia επιστρέφει σπίτι και σε μια βαρετή οικογενειακή ζωή με τον πολυετή φίλο της Mark (Michael Sheen, Jesus Henry Christ), ενώ η φεμινίστρια μητέρα της Susannah (Lily Tomlin) γίνεται πιεστική απέναντί της, απομακρύνοντας την ακόμη περισσότερο στην ήδη αμφιλεγόμενη σχέση τους.
Ο John (Paul Rudd, Wanderlust) ελπίζει να δελεάσει την Portia σε ένα αγροτικό σχολείο για ταλαντούχους, και υστερόβουλα της αποκαλύπτει έναν έφηβο που ονομάζεται Jeremiah (Nat Wolff, Peace, Love & Misunderstanding) και που θα μπορούσε να είναι ο γιος που έδωσε για υιοθεσία πριν από 17 χρόνια.
Συγκλονισμένη από την είδηση και γοητευμένη από τον John, η Portia ξεκολλάει από τον επαγγελματισμό της και βοηθά τον Jeremiah να μπει στο Princeton, καλλιεργώντας μια εμμονή με το αυτοδίδακτο αγόρι-ιδιοφυία και προσπαθώντας να βρει κομμάτια του εαυτού της στον ιδιότυπο τρόπο συμπεριφοράς του.
Το Admission είναι βασισμένο στο βιβλίο του Jean Hanff Korelitz, και είναι διασκευασμένο για τη μεγάλη οθόνη από την Karen Croner, που δεν έχει γράψει τίποτα εδώ και 15 χρόνια!
Σκηνοθετεί ο Paul Weitz, ο οποίος μετά από το απίστευτο ντεμπούτο του, το 1999 με το classic American Pie, έχει αναλωθεί σε λησμονήσιμες ταινίες όπως το Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant, το Little Fockers ή το πιο ψαγμένο Being Flynn.
To Admission έκανε πρεμιέρα στην Αμερική στις 22 Μαρτίου με άνοιγμα $6 εκατομμύρια, και οι δημοσιευμένες κριτικές είναι ανάμικτες (αν και ελαφρώς περισσότερες οι αρνητικές).
Στις ελληνικές αίθουσες στις 4 Απριλίου από την Odeon.
Admission trailer από FilmBoy-gr