“If this is a rom com, kill the director”.
Οι στίχοι του τραγουδιού Kill the director του βρετανικού συγκροτήματος Wombats από το 2007, στριφογύριζαν συνέχεια στο μυαλό μου όσο έβλεπα αυτή τη νέα ρομαντική κομεντί του χιλιοταλαιπωρήμενου τα τελευταία χρόνια, συμπαθέστατου κατά τα άλλα είδους, από τον σκηνοθέτη Victor Levin.
Είσαι 25αρης, όχι ακριβώς ο τύπος του ζεν πρεμιέ, άνεργος, επίδοξος συγγραφέας στη Νέα Υόρκη (Anton Yelchin, Only Lovers Left Alive) και βλέπεις μπροστά σου φινετσάτη γυναικάρα καμιά δεκαριά χρόνια μεγαλύτερή σου.
Πέφτεις ξερός στο δευτερόλεπτο.
Δεκτόν.
Είσαι τώρα η εν λόγω σικάτη Γαλλίδα (Berenice Marlohe, Skyfall) με τα λούσα σου και τα όλα σου, σύζυγος Γάλλου διπλωμάτη στο Νιου Γουρκ που συναναστρέφεσαι με χάι τύπους και βολτάρεις στο Μανχάταν.
Είναι ποτέ δυνατόν να πάθεις την πλάκα σου βλέποντας τον τύπο που περιέγραψα πιο πάνω;
Πως, που, γιατί;
Κι όμως αυτό γίνεται στο πρώτο πεντάλεπτο.
Έτσι στο τσάκα τσάκα, όμορφα, απλά και καθημερινά.
(Οι φήμες που θέλουν τα X-Files που επιστρέφουν από του χρόνου στην TV, να ασχολούνται με το θέμα, κρίνονται αβάσιμες).
Τέλος πάντων είπα, αλλά αργότερα γίνεται...καλύτερο.
Μαθαίνουμε λοιπόν πως η Arielle (η Γαλλίδα) μπορεί να βλέπει τον καλό της Brian (ο συγγραφέας) μόνο 5 με 7 κάθε απόγευμα, όταν και μπορούν να κάνουν ό,τι γουστάρουν (εκτός από το να φιλιούνται στο δρόμο-ααα, όλα κι όλα αυτό δεν κάνει, τι θα πει ο κόσμος;) καθώς είναι μέρος της χαλαρής αμοιβαίας συμφωνίας που έχει κάνει με τον άντρα της (Lambert Wilson, Βόλτα με τον Μολιέρο).
Με τον οποίο δεν δείχνει να έχει και τόσο μεγάλα προβλήματα πάντως, παρόλο που κι αυτός έχει γκόμενα βεβαίως-βεβαίως: 25αρα, ανερχόμενη στο χώρο των εκδόσεων,ονόματι Jane (Olivia Thirlby, Dredd).
Αμ πως, κανά κορόιδο είναι ο διπλωμάτης;
Βάλτε στο κάδρο και τα δύο όμορφα γαλλάκια του ζεύγους και έχετε το πλήρες πακέτο.
Ο δε Brian ο οποίος ούτε ένα φίλο δεν έχει ο δύσμοιρος για να πει τον πόνο του, ενώ έχει καταλάβει το αδιέξοδο της σχέσης μετά από ένα σχεδόν μήνα παθιασμένου έρωτα, κάνει αυτό που θα έκανε ο καθένας: κανονίζει απογευματινή έξοδο με τους γονείς του, προκειμένου να γνωρίσουν τη νύφη (!).
Αυτό για εμάς βέβαια είναι ό,τι καλύτερο συμβαίνει αφού οι γονείς του είναι οι Frank Langella (Grace of Monaco) και Glen Close (Guardians of the Galaxy), οι οποίοι κάπως νοστιμίζουν την άνοστη σούπα.
Στο μεταξύ έχουμε δει να παρελαύνουν όλα τα κλισέ του χάσματος μεταξύ αμερικάνικης και γαλλικής κουλτούρας, καθώς και βαθυστόχαστες αναλύσεις του τύπου «ζήσε την κάθε στιγμή γιατί αλλιώς θα τη χάσεις».
Τα δύο δε τετ α τετ, του εν γνώσει του κερατά συζύγου με τον... εραστή της γυναίκας του και πολύ περισσότερο αυτά που λέγονται εκεί, σε κάνουν να αναρωτιέσαι σε ποια διάσταση του σύμπαντος γίνονται αυτά τα πράγματα.
Τέλος πάντων είπα, αλλά αργότερα γίνεται...καλύτερο.
Μαθαίνουμε λοιπόν πως η Arielle (η Γαλλίδα) μπορεί να βλέπει τον καλό της Brian (ο συγγραφέας) μόνο 5 με 7 κάθε απόγευμα, όταν και μπορούν να κάνουν ό,τι γουστάρουν (εκτός από το να φιλιούνται στο δρόμο-ααα, όλα κι όλα αυτό δεν κάνει, τι θα πει ο κόσμος;) καθώς είναι μέρος της χαλαρής αμοιβαίας συμφωνίας που έχει κάνει με τον άντρα της (Lambert Wilson, Βόλτα με τον Μολιέρο).
Με τον οποίο δεν δείχνει να έχει και τόσο μεγάλα προβλήματα πάντως, παρόλο που κι αυτός έχει γκόμενα βεβαίως-βεβαίως: 25αρα, ανερχόμενη στο χώρο των εκδόσεων,ονόματι Jane (Olivia Thirlby, Dredd).
Αμ πως, κανά κορόιδο είναι ο διπλωμάτης;
Βάλτε στο κάδρο και τα δύο όμορφα γαλλάκια του ζεύγους και έχετε το πλήρες πακέτο.
Ο δε Brian ο οποίος ούτε ένα φίλο δεν έχει ο δύσμοιρος για να πει τον πόνο του, ενώ έχει καταλάβει το αδιέξοδο της σχέσης μετά από ένα σχεδόν μήνα παθιασμένου έρωτα, κάνει αυτό που θα έκανε ο καθένας: κανονίζει απογευματινή έξοδο με τους γονείς του, προκειμένου να γνωρίσουν τη νύφη (!).
Αυτό για εμάς βέβαια είναι ό,τι καλύτερο συμβαίνει αφού οι γονείς του είναι οι Frank Langella (Grace of Monaco) και Glen Close (Guardians of the Galaxy), οι οποίοι κάπως νοστιμίζουν την άνοστη σούπα.
Στο μεταξύ έχουμε δει να παρελαύνουν όλα τα κλισέ του χάσματος μεταξύ αμερικάνικης και γαλλικής κουλτούρας, καθώς και βαθυστόχαστες αναλύσεις του τύπου «ζήσε την κάθε στιγμή γιατί αλλιώς θα τη χάσεις».
Τα δύο δε τετ α τετ, του εν γνώσει του κερατά συζύγου με τον... εραστή της γυναίκας του και πολύ περισσότερο αυτά που λέγονται εκεί, σε κάνουν να αναρωτιέσαι σε ποια διάσταση του σύμπαντος γίνονται αυτά τα πράγματα.
Αφελέστατη τελικά κομεντί
που ενώ σκοπός της ήταν προφανώς να αναδείξει την τρέλα του κεραυνοβόλου έρωτα, αυτό που
καταφέρνει είναι να την γελοιοποιεί όσο δεν πάει.
Από 2 Ιουλίου στους κινηματογράφους (η μοναδική νέα ταινία που βγαίνει λόγω των πολιτικών εξελίξεων).
Νίκος Παλάτος.
Από 2 Ιουλίου στους κινηματογράφους (η μοναδική νέα ταινία που βγαίνει λόγω των πολιτικών εξελίξεων).
Νίκος Παλάτος.