Ξαναλέω αυτό που είχα πει πριν κανά μήνα.
Είναι υπέροχο και πολλαπλώς ωφέλιμο όταν τα μικρά παιδιά μαθαίνουν τη μαγεία του σινεμά.
Από την αρχή της σεζόν, οι παιδικές ταινίες ξανάφεραν το χαμόγελο στους αιθουσάρχες, κάνοντας τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2015 ένα εξαιρετικά καλό εισπρακτικά δίμηνο, που θα θυμόμαστε για χρόνια.
Ως ρομαντικός, θα ήθελα να πιστέψω πως αυτά τα χιλιάδες πιτσιρίκια που είδαν φέτος Minions, Inside Out και τώρα Hotel Transylvania 2 στις αίθουσες, θα κολλήσουν το μικρόβιο της σκοτεινής αίθουσας (τη μεγάλη τηλεόραση, όπως λέει και ο FilmBoy Jr.) και θα αντισταθούν στην βολικότητα του υπολογιστή.
Ίσως τα αποτελέσματα αυτής της χρονιάς να τα δούμε έμπρακτα τα επόμενα χρόνια, όταν αυτά τα πιτσιρίκια μεγαλώσουν και πάνε και σε καμιά ελληνική ταινία ή οτιδήποτε άλλο.
Τα τερατάκια λοιπόν (όπως λέει η πιάτσα το Hotel Transylvania 2) ξεκίνησαν με 46.000 εισιτήρια σε 129 αίθουσες (ποια αίθουσα δεν θα βάζει παιδικό πλέον;), και αν προσθέσεις και τα 11.000 του προηγούμενου έξτρα σαββατοκύριακου, φτάνουμε τα 57.000 παιδιά με τους γονείς τους.
Βάλτε και 285.000 εισιτήρια ως τώρα για το Inside Out και άλλα 225.000 για τα Minions, κι έχουμε πάνω από μισό εκατομμύριο θεατές για τρεις ταινίες, μέσα σε δύο μόνο μήνες.
Και συνεχίζουν ακάθεκτοι (τα Μυαλά βρήκαν 43 αίθουσες την 8η εβδομάδα τους, οπότε καταλαβαίνετε για πόσο θα συνεχιστεί όλο αυτό).
Ας πήγαινε και το Pan, να χαρούμε κι εμείς λίγο…
Με 17.000 εισιτήρια σε (…κρατηθείτε) 132 αίθουσες (!), επιβεβαιώθηκαν οι κακοί οιωνοί εξ Αμερικής (για όσους δεν το ξέρουν, το Pan στοίχισε πάνω από 200 εκατομμύρια δολλάρια – 150 η παραγωγή και άλλα 50 τουλάχιστον η προώθηση – και άνοιξε τριήμερο στις ΗΠΑ με …15, βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για την οικονομική αποτυχία της πενταετίας!).
Αυτό που πήγε καλά πάντως (και το περιμέναμε, όχι γιατί τα θρίλερ συνήθως κάνουν καλά νούμερα – το αντίθετο συμβαίνει – αλλά γιατί η αύρα του ήταν θετική από την αρχή) ήταν το Crimson Peak του Guillermo del Toro.
26.000 εισιτήρια σε 59 αίθουσες δεν τα βρίσκεις συχνά σε ταινία τρόμου.
Επίσης αναμενόμενη η αποτυχία του Κλέαρχου, της Μαρίνας και του Κοντού (αυτό το trailer δε βλεπόταν).
Και αν τα σχεδόν 14.000 εισιτήρια σε 57 αίθουσες βγάζουν ένα αξιοπρεπές μ.ο. (240 ανά αίθουσα), αναλογιστείτε τι μένει στους μικρούς αιθουσάρχες όταν τα multiplex συνήθως κάνουν τα περισσότερα εισιτήρια (δηλαδή κάνουν αυτοί το 200άρι και οι υπόλοιποι 50ρια.).
Οι γκρίνιες τους ακούγονταν από το Σάββατο κιόλας, και άντε να τους πείσεις ξανά για ελληνικό...
Για το Lobster είχα μια περιέργεια, είναι η αλήθεια.
Ναι, πιθανότατα ο Λάνθιμος έκανε μια κανονική ταινία, και έφερε 11.000 θεατές στις 8 αίθουσες όπου παιζόταν.
Κάτι μου λέει ότι τη 2η εβδομάδα θα γίνουν περισσότερες.
Όσο για το Burnt με τον master chef Bradley Cooper, τα σχεδόν 9.000 εισιτήρια σε 26 αίθουσες δείχνουν επιτέλους την έξοδο στις τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής.
Πέρασε η μπογιά της κουζίνας.
Στις υπόλοιπες πρεμιέρες, η Επιστροφή στην Ιθάκη προσέλκυσε 1.000 ανθρώπους σε 5 Αθηναϊκές αίθουσες, ενώ το Love …ώπα, εδώ χρειάζεται χιούμορ.
Το ερωτικό φιλμ του Gaspar Noe (που διαφημίστηκε ως τρισδιάστατο αλλά παίχθηκε σε δύο διαστάσεις), έκανε 150 εισιτήρια σε 2 αίθουσες της Αθήνας …και σχεδόν 400 σε 1 αίθουσα στη Θεσσαλονίκη!
Αν ισχύουν τα νούμερα, οι γυναίκες στη Θεσσαλονίκη χαίρονται …γενικώς περισσότερο από τις Αθηναίες.
Ερωτική πόλη.
Στα τελειώματα, τίτλοι τέλους φαίνεται να μπαίνουν στο Green Inferno στα 14.000 εισιτήρια, ενώ μια χαρά κλείσιμο είναι για το τούρκικο Αρνάκι (The Lamb) τα 4.500 εισιτήρια.
A/A | TAINIA | ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | Hotel Transylvania 2 | 45.815 | 56.824 |
2 | Crimson Peak | 26.102 | 26.102 |
3 | Pan | 17.185 | 17.185 |
4 | Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο Κοντός | 13.755 | 13.755 |
5 | Black Mass | 12.264 | 52.154 |
6 | Lobster | 11.005 | 11.005 |
7 | Burnt | 8.807 | 8.807 |
8 | Minions | 8.564 | 262.698 |
9 | Youth | 7.489 | 20.430 |
10 | The Intern | 7.108 | 60.873 |