5 γυναίκες ταξιδεύουν στο Μαϊάμι για να κάνουν μπάτσελορ πάρτι.
Η απόφασή τους όμως να καλέσουν έναν στρίπερ στο σπίτι που διαμένουν, θα οδηγήσει σε μεγάλους μπελάδες όταν μετά από ένα ατύχημα αυτός σκοτώνεται.
Μέσα σε απόγνωση και πανικό, προσπαθούν να κρύψουν το πτώμα και να γλιτώσουν τις κατηγορίες.
Όπως φανερώνει και η υπόθεση της ταινίας, αυτό που έχουμε εδώ είναι ένα γυναικείο Hangover το οποίο μοιάζει να δανείζεται τη βασική ιδέα πλοκής από το Weekend at Bernie’s, όπου και εκεί πρωταγωνιστεί ένα καμουφλαρισμένο πτώμα.
Όσον αφορά τα αυστηρώς κινηματογραφικά κομμάτια της ταινίας, δεν έχει πολύ νόημα να αναφερθούμε σε σκηνοθετικά ή σεναριακά θέματα όπου μπορούμε να βρούμε πολλές τρύπες, πολλά λάθη, και πολλά πράγματα που γίνονται χωρίς λόγο, ενώ και η γυναικεία προσέγγιση της δημιουργού Lucia Aniello (η οποία φανερώνεται αμέσως από τους ροζ τίτλους αρχής) είναι προφανώς πετυχημένη μεταξύ των πρωταγωνιστριών, αλλά όχι και ως προς τους αρκετά γελοίους αντρικούς ρόλους.
Ένα παράδειγμα από την ταινία που περικλείει όλα τα παραπάνω.
Ένας αντρικός χαρακτήρας αποφασίζει να ταξιδέψει οδικώς όλο το βράδυ και γι’ αυτό φοράει πάνες για να μη χρειαστεί να κάνει στάσεις.
Έστω ότι το δεχόμαστε αυτό.
Φόρα ρε φίλε και ένα παντελόνι πάνω από τις πάνες!
Δεν χρειάζεται να τις διαφημίζεις!
Ούτε να πανηγυρίζεις που βρήκες τη σωστή μάρκα!
Πέρα από αρκετές αντιρρήσεις, αυτό που κάνει υποφερτή την ταινία είναι οι πρωταγωνίστριες οι οποίες διασκεδάζουν εμφανώς την όλη κατάσταση, και σε μερικές πετυχημένες στιγμές καταφέρνουν να βγάλουν αυθόρμητο γέλιο.
Η Scarlett Johansson (Ghost in the Shell) είναι σίγουρα ένας καλός λόγος να δει κάποιος ταινία της, ανεξαρτήτως ρόλου ή χτενίσματος καθώς είναι πάντα εντυπωσιακή, αλλά και οι υπόλοιπες λιγότερο διάσημες συμπρωταγωνίστριες αξίζουν αναφοράς, με την πληθωρική Jillian Bell (Office Christmas Party), την «Αυστραλή» Kate McKinnon (Office Christmas Party),τη χίπισσα Ilana Glazer και τη στυλάτη Zoe Kravitz (Fantastic Beasts and Where to Find Them), να δημιουργούν μια ταιριαστή ομάδα που είναι και ο μοναδικός λόγος για να δει κάποιος αυτή την ταινία.
Στους κινηματογράφους από 29 Ιουνίου.
Γιώργος Νυκταράκης.