Ο Jim Jarmousch συναντά τον Elvis Presley στη γενέτειρα του, σε ένα από τα πιο ιδιαίτερα φιλμ του.
Ο πατριάρχης του αμερικάνικου ανεξάρτητου κινηματογράφου στην τρίτη του ταινία ταξιδεύει του θεατές σε αυτό το «τρένο μυστηρίου» με προορισμό το Μέμφις του Τενεσί για να συναντήσουν μέσα από τους ήρωες τριών διαφορετικών ιστοριών τον μύθο του θρυλικού Elvis Presley.
Σε αντίθεση με τα δύο πρώτα του φιλμ (Stranger than Paradise, Στην παγίδα του Νόμου) ο Jarmousch διαλέγει μια συγκεκριμένη τοποθεσία για να διηγηθεί στατικά τρεις διαφορετικές ιστορίες που συμβαίνουν παράλληλα την ίδια βραδιά στα δωμάτια ενός φτηνού ξενοδοχείου με κοινό άξονα τον Elvis Presley.
Ένα ζευγάρι από Ιάπωνες τουρίστες φτάνουν στο Μέμφις για να επισκεφτούν τα αγαπημένα μέρη του ινδάλματος τους την ίδια στιγμή που μία Ιταλίδα καταφθάνει στην πόλη για να παραλάβει τη σωρό του νεκρού συζύγου της και κατά τη διαμονή της στο ξενοδοχείο βλέπει το φάντασμα του Elvis.
Στην τρίτη και πιο συμβατική ιστορία τρεις μέθυσοι θα διαπράξουν σχεδόν κατά λάθος μία ληστεία μετά φόνου και θα βρουν καταφύγιο στο ίδιο ξενοδοχείο.
Εκτός από την τρίτη ιστορία που υπάρχει ένα υποτυπώδες σενάριο στις άλλες δύο οι ήρωες απλά περιστρέφονται γύρω από το μύθο του βασιλιά του ροκ ν ρολ.
Όλο το κινηματογραφικό σύμπαν του Jarmousch βρίσκεται εδώ.
Γραφικοί χαρακτήρες, εκκεντρικό χιούμορ, ιδιότυποι διάλογοι και πολύ ροκ ν ρολ σε ένα αντεργκράουντ σχεδόν θεατρικό σκηνικό, όπου μέσα από μινιμαλιστική σκηνοθεσία με σουρεαλιστικά στοιχεία, λιτή κινηματογράφηση και μια πέρα για πέρα προσωπική κινηματογραφική γλώσσα στο πολύ ιδιαίτερο ύφος του Αμερικάνου δημιουργού, η κάμερα βολτάρει στις έρημες vintage συνοικίες φιλμάροντας το Μέμφις σαν μία πόλη φάντασμα που παραπέμπει απευθείας στην δεκαετία του 50΄και στα στέκια που τριγυρνούσε ο Elvis.
Το δια χειρός John Lurie σάουντρακ μαζί με τη θαυμάσια έγχρωμη φωτογραφία του Robby Muller κι ένα καστ αποτελούμενο από ηθοποιούς της αντεργκράουντ θεατρικής σκηνής κι από μουσικούς της ροκ ή του μπλουζ, ξυπνούν μνήμες από την χρυσή εποχή του ροκ ν ρολ και ο Jim Jarmousch καταθέτει σε μία από τις πιο προσωπικές του ταινίες τον δικό του φόρο τιμής σε ένα από τα μουσικά ινδάλματα του.
Στους κινηματογράφους σε επανέκδοση από 21 Σεπτεμβρίου.
Γιάννης Αποστολίδης.