Η αλκοολική 60άχρονη Κρίσα επιστρέφει μετά από χρόνια απουσίας και θεραπείας για ένα οικογενειακό δείπνο την ημέρα των Ευχαριστιών αλλά η επανένταξη της στην οικογένεια αποδεικνύεται μία δύσκολη και επίπονη υπόθεση.
Εντυπωσιακό ντεμπούτο του μόλις 29άχρονου Αμερικανού σκηνοθέτη Trey Edward Shults τον οποίο το ελληνικό κοινό γνώρισε από το πρόσφατο δεύτερο του horror φιλμ It Comes at Night, αφού δυστυχώς το Krisha δεν κατάφερε να βρει διανομή στις ελληνικές αίθουσες.
Πρόκειται για ένα σχεδόν αυτοβιογραφικό φιλμ όπου ο σκηνοθέτης γύρισε στο πατρικό του σπίτι χρησιμοποιώντας επαγγελματίες ηθοποιούς αλλά και κάποια μέλη της οικογένειας του να υποδύονται τους εαυτούς τους.
Ένα σκληρό ψυχολογικό δράμα που αφενός εστιάζει στο πορτραίτο μίας «διαλυμένης» γυναίκας και αφετέρου στις οικογενειακές σχέσεις.
Μια οικογενειακή συνεστίαση όπου όλα μοιάζουν ιδανικά αλλά όσο περνά η ώρα οι ισορροπίες ανατρέπονται και οι εύθραυστες οικογενειακές σχέσεις δοκιμάζονται με τον πιο επίπονο τρόπο φέρνοντας στην επιφάνεια ανοιχτές πληγές του παρελθόντος.
Η σκηνοθετική προσέγγιση του Shults εντυπωσιάζει!
Αρχικά παίρνει την κάμερα ανά χείρας καταγράφοντας ρεαλιστικά τα γεγονότα και εν συνεχεία ξεδιπλώνει μια θεαματική σκηνοθετική βιρτουοζιτέ όπου με στυλιζαρισμένα πλάνα που εναλλάσσονται περίτεχνα και ένα ανατριχιαστικό σάουντρακ, αποτυπώνει δραματουργικά τις εντάσεις δίνοντας σχεδόν θριλερικές διαστάσεις σ΄ ένα κατά τα άλλα καθαρόαιμο ψυχολογικό δράμα.
Η συγκλονιστική ερμηνεία της Krisha Fairchild (θεία του Shults στην πραγματικότητα), εκτοξεύει κυριολεκτικά το φιλμ, ωστόσο στην κορύφωση του φινάλε θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το κραυγαλέο μελόδραμα που εκβιάζοντας το συναίσθημα χαλά κάπως το μέχρι τότε υπαινικτικό χαμηλόφωνο ύφος.
Ακόμα κι έτσι όμως πρόκειται για ένα αξιόλογο φιλμ που τολμά και μπήγει το μαχαίρι στο κόκκαλο...
Ανακαλύψτε το!
Γιάννης Αποστολίδης.