Σε μια μπερδεμένη κινηματογραφικά εβδομάδα – να κλείνεις το θερινό σου για να ανοίξεις γρήγορα το χειμερινό …για να το δεις να πλημμυρίζει από τη βροχή – όπου ο καιρός απέτρεψε πολλούς να βγουν από το σπίτι (πόσο μάλλον να πάνε σινεμά) και χωρίς το μεγάλο κράχτη στα release, τα 96.814 εισιτήρια πανελλαδικά θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα.
Διάολε, ακόμη και η στήλη μας άργησε μια μέρα (Τετάρτη αντί για Τρίτη), τόσο μπερδεμένο ήταν το τετραήμερο.
Στο προηγούμενο box office report λέγαμε για το Smallfoot, ότι θα ήταν ένα επιτυχημένο animation στο τέλος του Σεπτέμβρη.
Η ταινία ξεκίνησε προβολές το προηγούμενο σαββατοκύριακο (5.500 εισιτήρια σε 63 αίθουσες) αλλά το επίσημο άνοιγμα ήταν τώρα, με άλλα 18.527 εισιτήρια σε 106 αίθουσες.
Συνολικά, τα 24.000 εισιτήρια για (όχι mainstream) παιδικό σε …σχολικές ημέρες, με κλειστά θερινά και προειδοποιήσεις κυκλώνων στη χώρα, μάλλον πολύ καλό νούμερο είναι.
Και μάλιστα, όταν έχει να ανταγωνιστεί μόνο …την 13η εβδομάδα του Hotel Transylvania 3 – το οποίο by the way συνεχίζει σε υψηλές τετραψήφιες πτήσεις, φτάνοντας ως τώρα τα 206.000 εισιτήρια και να αναμένεται να ξεπεράσει τα 250.000 εύκολα – και χωρίς να έρχεται κάτι συγκλονιστικό τις επόμενες βδομάδες, ίσως και να συνεχίσει εξίσου καλά.
Το Searching για κάποιο λόγο πέρασε σαν ένα πολύ καλό θρίλερ (δεν είναι), γι’αυτό και βρήκε εύκολα 48 αίθουσες (οι 22 στην Αθήνα).
Νομίζω πως με τα 7.803 εισιτήρια στο τετραήμερο (σχεδόν όλα στα multiplex), θα πρέπει να νοιώθουν πολύ ανακουφισμένοι στο γραφείο διανομής.
Ξέρετε, σε αυτές τις περιπτώσεις (μιας μέτριας ταινίας με μεγάλες προσδοκίες και πολλές αίθουσες), η πανωλεθρία βρίσκεται πολύ κοντά, και όταν την αποφεύγεις, πρέπει να πεις κι ένα ευχαριστώ.
Επίσης συμπαθητικά νούμερα έκανε το …δράμα/θρίλερ/μαύρη κωμωδία A Simple Favor, με την αγαπημένη μου Anna Kendrick και την αγαπημένη άλλων Blake Lively να φέρνουν 7.030 ανθρώπους σε 27 αίθουσες πανελλαδικά, οι 19 στην Αθήνα.
Σε αντίθεση με το Bel Canto, που βρήκε σχεδόν διπλάσιες αίθουσες (40) και έκανε σχεδόν τα μισά εισιτήρια (4.076).
Και Spike Lee είχαμε, με το BlackKklansman να ανοίγει σε 11 Αθηναϊκές αίθουσες και άλλες 9 σε Θεσσαλονίκη και επαρχία) και να προσελκύει 3.992 φίλους του μαύρου σκηνοθέτη.
Στα σινεφιλικά, το Ατελιέ βγήκε σε 16 (!) Αθηναϊκές αίθουσες και άλλες τρεις σε επαρχία και Θεσσαλονίκη, ξεκάθαρο παράδειγμα λανθασμένης διανομής, και έκανε μόλις 1.596 εισιτήρια.
Αντίθετα ας πούμε με το What Will People Say (που είναι και καλή ταινία), που βγήκε σε όσες αίθουσες έπρεπε (6 στην Αθήνα και μία στη Θεσσαλονίκη) και έκανε 1.360 εισιτήρια.
Ούτε αυτά είναι καλά εισιτήρια, αλλά η κατανομή ανά αίθουσα έχει χαώδης διαφορά.
Τι να πούμε για τον Οίκτο του Μπάμπη Μακρίδη, το οποίο βγήκε αποκλειστικά στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση και έκανε 1.000 ανθρώπους και χωρίς τη Πέμπτη.
Ιδιαίτερη κατηγορία πάντως, η Στέγη δεν μπορεί να συγκριθεί με κινηματογραφικές αίθουσες.
Έχει το κοινό της, έχει το δικό της πρεστίζ, είναι ειδική περίπτωση.
Τέλος, το Ιταλικό The Place δεν έπεισε κανέναν.
Για την ακρίβεια, οι 8 αίθουσες συνολικά που το έπαιζαν είδαν 367 ανθρώπους να μπαίνουν μέσα.
Για το Kin δεν δόθηκαν στοιχεία.
Τετραήμερο 27-30 Σεπτεμβρίου 2018.
A/A | TAINIA | ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | Smallfoot | 18.527 | 24.095 |
2 | The Nun | 9.466 | 220.827 |
3 | Searching | 7.803 | 7.803 |
4 | Johny English Stikes Again | 7.509 | 50.864 |
5 | A Simple Favor | 7.030 | 7.030 |
6 | The House With The Clock In Its Walls | 6.916 | 20.421 |
7 | Hotel Transylvania 3 | 6.701 | 206.260 |
8 | Equalizer 2 | 4.616 | 44.817 |
9 | Bel Canto | 4.076 | 4.076 |
10 | BlackKklansman | 3.992 | 3.992 |