Η Marlina είναι μια γυναίκα που μένει μόνη της και πενθεί για το θάνατο του συζύγου της, όταν δέχεται την «επίσκεψη» ενός άντρα και της συμμορίας του.
Τελικά η Marlina δεν συμμορφώνεται με τις «απαιτήσεις» τους και καταφέρνει να τους δολοφονήσει.
Από κει και πέρα ξεκινάει το δικό της ταξίδι, προσπαθώντας να συμβαδίσει με όσα έκανε και τα οποία συνεχίζουν να την ακολουθούν.
Η νεαρή σκηνοθέτης Mouly Surya η οποία προέρχεται, όπως και η ταινία της, από την Ινδονησία, παραδίδει ένα φιλμ για το οποίο άμεσα αντιλαμβάνεται κανείς ότι πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον κινηματογραφικά θέαμα.
Η Surya επιλέγει να χωρίσει την ταινία της σε τέσσερα κεφάλαια (η Ληστεία, το Ταξίδι, η Εξομολόγηση, και η Γέννηση) παρουσιάζοντας απλά και ξεκάθαρα την ιστορία της πρωταγωνίστριάς της και τις μεταστροφές της που επιφέρουν τα γεγονότα.
Μέσα από αυτό το ταξίδι βλέπουμε την αντίδρασή της για τον κόσμο, τις τύψεις που κουβαλάει, την εξιλέωση που αναζητά, την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
Σκηνοθετικά παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς στήνει ένα πετυχημένο western σκηνικό, ακολουθώντας τεχνικά την απαραίτητα αργόσυρτη σκηνοθετική οπτική, την ανάλογη μουσική, αλλά και το πνεύμα εκδίκησης το οποίο πυροδοτεί την εξέλιξη της ιστορίας.
Παράλληλα εμπλουτίζει την αφήγηση με ορισμένες πολύ λυρικές σκηνές, οι οποίες πέρα από το όμορφο οπτικό αποτέλεσμα είναι και ιδιαίτερα αποκαλυπτικές για τον εσωτερικό κόσμο της ηρωίδας.
Από την άλλη, σεναριακά δεν πετυχαίνει στον ίδιο βαθμό καθώς δεν καταφέρνει να δώσει κάτι το εντυπωσιακό στην πορεία, όπως ίσως θα περιμέναμε.
Παρόλα αυτά φτιάχνοντας έναν πολύ συμπαθητικό και πολυεπίπεδο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα δημιουργεί μια γυναικεία ταινία εκδίκησης η οποία αναδεικνύει την εκμετάλλευση και τη βία (πνευματική και σωματική) την οποία δέχονται οι γυναίκες, και σε τοπικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Συγκεντρωτικά για την ταινία μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα όμορφο οπτικά αποτέλεσμα αλλά με ελαφρώς αδύναμο σενάριο, με αισθητική η οποία παραπέμπει σε ένα κοινό το οποίο είναι εξοικειωμένο με τον Ασιατικό και γενικότερα σινεφίλ κινηματογράφο.
Στους κινηματογράφους από 29 Νοεμβρίου.
Γιώργος Νυκταράκης.