Στο πάντα ανταγωνιστικό Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών στην Αμερική και με τρεις μεγάλες νέες κυκλοφορίες και αρκετές σημαντικές που τραβάν ακόμα, το Ralph Breaks the Internet κατέκτησε εύκολα τη κορυφή του box office με ένα απίστευτο τριήμερο 55,7 εκατομμυρίων δολαρίων και 84,5 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών.
Πιο κάτω, το Creed II επωφελήθηκε από τη μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία που δημιούργησε ο προκάτοχός του, ενώ η τελευταία έκδοση του Robin Hood απογοήτευσε.
Χάρη στο …ευρύτερο Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών, η Disney έκανε άλλη μια επιτυχία στις διακοπές με το Ralph Breaks the Internet, τη συνέχεια της αγαπημένης animation ταινίας του 2012, Wreck-It Ralph.
Ανοίγοντας σε 4.017 κινηματογράφους, ο νέος Ralph πλησίασε πολύ τα 57,3 εκατομύρια δολάρια του Toy Story 2 στο τριήμερο των Ευχαριστιών το 1999, και μάλιστα ξεπέρασε το ρεκόρ του πενθήμερου των Ευχαριστιών που κατείχε η Moana το 2016 με 82,08 εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας το το δεύτερο υψηλότερο Σαββατοκύριακο Ευχαριστιών πίσω βέβαια από το Frozen επίσης της Disney, το οποίο είχε κάνει 67,3 εκατομμύρια δολάρια για τις 3 ημέρες και 93,5 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των 5 ημερών.
Όσο για τη Disney, διαθέτει πλέον εννέα στους δέκα τίτλους στον κατάλογο των κορυφαίων τριημέρων την εβδομάδα των Ευχαριστιών και οκτώ στις δέκα πρώτες ταινίες στα πενθήμερα των Ευχαριστιών (αν και το Hunger Games: Catching Fire διατηρεί το συνολικό ρεκόρ με 74,1 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των 3 ημερών και 109,9 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των 5 ημερών).
Παρά τα έξι χρόνια που πέρασαν από την κυκλοφορία του Wreck-It Ralph, οι οπαδοί φαίνεται να θέλουν όλο και περισσότερα.
Η πρώτη ταινία άνοιξε στα 49 εκατομμύρια δολάρια στις αρχές Νοεμβρίου του 2012 και διατηρήθηκε σε υψηλές θέσεις για πολλές εβδομάδες, χάρη κυρίως στις mouth to mouth κριτικές, κλείνοντας τελικά με το φανταστικό νούμερο των 189,4 εκατομμυρίων δολαρίων μόνο στην Αμερική.
Και οι δύο ταινίες είχαν φανταστικές κριτικές, σημειώνοντας σχεδόν ταυτόσημα ποσοστά στο Rotten Tomatoes (87% και 86%) αλλά και στο Cinemascore ("A" και "A-").
Και να μην ξεχνάμε τον μεγάλο ανταγωνισμό που είχε, με τα The Grinch και Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald.
Στη δεύτερη θέση, το Creed II έκανε 35,2 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των τριών ημερών και 55,8 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών, κερδίζοντας το πρώτο Creed, το οποίο είχε 29,6 εκατομμύρια δολάρια στο τριήμερο το 2015 και 42,1 δολάρια εκατομμύρια στο πενθήμερο.
Όπως και στο Ralph Breaks the Internet, το Creed II φαίνεται να επωφελήθηκε από το θετικό buzz που δημιουργήθηκε από την πρώτη ταινία, σε συνδυασμό με τις θετικές κριτικές και του κοινού (81% στο Rotten Tomatoes και "A" στο Cinemascore).
Μένει να δούμε αν θα συνεχίσει σε υψηλές πτήσεις όπως ο προκάτοχός του, ο οποίος ολοκλήρωσε την πορεία του με το εντυπωσιακό 109,7 εκατομμύρια δολάρια στην Αμερική μόνο και βέβαια πρόσφερε το Oscar στον Sylvester Stallone.
Το Robin Hood άνοιξε στην 7η θέση με μόλις 9,1 εκατομμύρια δολάρια για την περίοδο των τριών ημερών και 14,2 εκατομμύρια δολάρια για τις πέντε ημέρες.
Σε μια σεζόν με πολλές κριτικά αποδεκτές κυκλοφορίες, η μίζερη βαθμολογία του 11% στο Rotten Tomatoes στοίχισε.
Η κυκλοφορία της Lionsgate είναι η δεύτερη προσαρμογή του Robin Hood στη μεγάλη οθόνη μέσα στη δεκαετία, με την κάπως καλύτερη έκδοση των Russell Crowe-Ridley Scott να κάνει ένα πολύ πιο ζωντανό άνοιγμα με 36 εκατομμύρια δολάρια το Μάιο του 2010.
Αλλά είχαμε και Λάνθιμο στην Αμερική αυτή τη βδομάδα.
Η Fox Searchlight κυκλοφόρησε το The Favourite σε μόλις τέσσερις κινηματογράφους και έκανε ένα φανταστικό νούμερο των 420.000 δολαρίων, το οποίο αντιπροσωπεύει ένα μέσο όρο ανά οθόνη της τάξης των 105.000 δολαρίων, το υψηλότερο του έτους μέχρι σήμερα!
Τον αγαπάνε πολύ το Λάνθιμο στην Αμερική, με τις κριτικές να δίνουν ένα 95% στο Rotten Tomatoes και το buzz για τα βραβεία να γίνεται όλο και δυνατότερο.
Φυσικά, η ταινία θα επεκταθεί σε περισσότερες αίθουσες την επόμενη εβδομάδα.
Για να γίνει πιο κατανοητή η επιτυχία του The Favourite, σκεφτείτε ότι αυτή τη βδομάδα άνοιξε στην Αμερική και το Shoplifters, ο Χρυσός Φοίνικας των Κανών.
Αποτέλεσμα;
88.000 σε 5 αίθουσες.
Τέλος, το ντοκιμαντέρ The World Before Your Feet έκανε 22.000 δολάρια σε δύο αίθουσες και το Σουηδικό Becoming Astrid 5.121 δολάρια σε τρεις αίθουσες.
Τα λέμε αύριο με το δικό μας box office report, το οποίο θα έχει πολλά ενδιαφέροντα για τον φοβερό κόσμο της διανομής.
November 23-25, 2018
TW
|
Title
|
Weekend Gross
|
Theater
|
Total Gross
|
Week #
|
|
1
|
Ralph Breaks the
Internet
|
$55,672,000
|
4,017
|
$84,472,000
|
1
|
|
2
|
Creed II
|
$35,293,000
|
3,441
|
$55,806,000
|
1
|
|
3
|
Dr. Seuss' The
Grinch (2018)
|
$30,210,000
|
3,960
|
$180,442,250
|
3
|
|
4
|
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
|
$29,650,000
|
4,163
|
$117,117,238
|
2
|
|
5
|
Bohemian Rhapsody
|
$13,855,000
|
2,927
|
$152,014,253
|
4
|
|
6
|
Instant Family
|
$12,500,000
|
3,286
|
$35,751,508
|
2
|
|
7
|
Robin Hood (2018)
|
$9,125,000
|
2,827
|
$14,220,000
|
1
|
|
8
|
Widows
|
$7,955,000
|
2,803
|
$25,585,819
|
2
|
|
9
|
Green Book
|
$5,443,000
|
1,063
|
$7,800,401
|
2
|
|
10
|
A Star is Born
(2018)
|
$3,005,000
|
1,202
|
$191,005,173
|
8
|