Η Erin Bell (Nicole Kidman, Aquaman) είναι αστυνομικός και εργάζεται ως ντετέκτιβ στο Λος Άντζελες.
Στη νέα της υπόθεση η οποία αποτελεί την έναρξη της ιστορίας μας, έρχεται αντιμέτωπη με το παρελθόν της όταν και είχε αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς μετά από μια μυστική αποστολή που είχε πριν κάποια χρόνια.
Πλέον, κουβαλώντας τις μνήμες και τα τραύματά της, ψάχνει μια ευκαιρία να συμβιβαστεί αλλά και να διορθώσει τα λάθη της.
Η σκηνοθέτης Karyn Kusama η οποία μοιράζει την καριέρα της ανάμεσα σε κινηματογράφο (Jennifer’s Body, The Invitation) και τηλεόραση (λιγοστές σκηνοθεσίες επεισοδίων σε σειρές όπως Masters of Sex, Billions) κάνει μια αστυνομική neo noir περιπέτεια με αισθητά στοιχεία ψυχολογικού θρίλερ.
Αυτό που χαρακτηρίζει αμέσως την ατμόσφαιρα της ταινίας είναι η ιδιαίτερα «παρακμιακή» οπτική της δημιουργού η οποία ξεκινάει από την πλοκή, περνάει στη θλιβερή οπτική απεικόνιση των γεγονότων, και ολοκληρώνεται με την καταθλιπτική αποτύπωση στα πρόσωπα των τραγικών πρωταγωνιστών.
Αυτή η απεικόνιση όμως φτάνει συχνά σε υπερβολικό βαθμό, ποτίζοντας κάθε πλάνο με ανήθικη σκοτεινιά, και κάθε σχέση με υποβόσκουσα βία (λεκτική, συναισθηματική, σωματική), δημιουργώντας τελικά ένα αρκετά απαισιόδοξο κλίμα.
Παράλληλα το ξετύλιγμα της ιστορίας με τα πολλά flashback σπάει το ρυθμό αφήγησης, κάνοντας την παρακολούθηση να χάνει σε ορισμένα σημεία το ενδιαφέρον της, στερώντας από το φιλμ συνοχή και ομοιογένεια.
Πέρα από αυτές τις (σημαντικές) αντιρρήσεις, η ταινία χαρίζει μερικές ιδιαίτερα καλογυρισμένες σκηνές δράσης με μπόλικη ένταση και περίσσιο ρεαλισμό, ενώ διαθέτει και μια πρωταγωνίστρια-έκπληξη.
Η Nicole Kidman λοιπόν είναι εντυπωσιακά αλλαγμένη έως και αγνώριστη, και λόγω της ταλαιπωρημένης εξωτερικής της εμφάνισης αλλά και λόγω ερμηνείας, με ένα πρωτόγνωρο βλέμμα γεμάτο θυμό για τον κόσμο αλλά και αγωνία για μια ευκαιρία εξιλέωσης.
Συνολικά όμως η ταινία πέρα από τις λίγες πετυχημένες στιγμές της και την αξιομνημόνευτη παρουσία της Nicole Kidman, μοιάζει να πέφτει μόνη της θύμα μιας βαρύγδουπης προσέγγισης, παραδίδοντας ένα τελικό αποτέλεσμα με το οποίο… αυτοαδικείται.
Στους κινηματογράφους από 3 Ιανουαρίου.
Γιώργος Νυκταράκης.