Κι αν κάποιοι (φανατικοί με την εκάστοτε γνώμη τους) συνέχισαν να αμφισβητούν την έξυπνη διανομή της Ευνοούμενης κατά τη πρώτη της εβδομάδα, μπορούν πλέον να …απολαύσουν τη μοναξιά τους (και τη γνώμη τους) βλέποντας τα εισιτήρια της νέας ταινίας του Λάνθιμου στο δεύτερο τετραήμερο αλλά πρώτο σε ευρεία διανομή.
Τί κι αν διέρρευσε η ταινία βδομάδες πριν, τί κι αν την είδαν κάποιες χιλιάδες στο σαλόνι τους πειρατικά, η ταινία γεμίζει τις αίθουσες με ρυθμούς απίστευτους.
Μετά το χαμό στις δύο αίθουσες τη περασμένη εβδομάδα, η Ευνοούμενη βρίσκεται πλέον σε 26 Αθηναϊκές αίθουσες και άλλες 5 στη Θεσσαλονίκη.
Στις πρώτες έκανε 30.082 εισιτήρια και στις δεύτερες 5.775 εισιτήρια.
Μιλάμε για περισσότερους από 1.000 θεατές ανά αίθουσα!
Η επιλογή της ODEON να περιμένει την award season του Γενάρη και τις υποψηφιότητες των Όσκαρ – αγνοώντας φωνές για το αντίθετο, αποδείχθηκε πανέξυπνη.
Πήρε το ρίσκο της βέβαιης διαρροής της ταινίας στο διαδίκτυο (οι ταινίες που ‘παίζουν’ στα Όσκαρ διαρρέουν σχεδόν πάντα τον Ιανουάριο) αλλά πόνταρε στο διαφαινόμενο buzz της ταινίας, στα πολλά βραβεία που ήλπιζε να πάρει (και τελικά πήρε) και βέβαια, στις υποψηφιότητες των Όσκαρ που τελικά σάρωσε.
Αποτέλεσμα τα 35.857 εισιτήρια στο πρώτο τετραήμερο με πολλές αίθουσες (και 47.585 σε 11 μέρες) και με μέσο όρο που θα ζήλευαν και οι Avengers.
Το άνοιγμα του Cold Pursuit θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καλούτσικο …αν δεν υπήρχε η πρόσφατη σύγκριση με το The Commuter που βγήκε πέρυσι περίπου τέτοια εποχή.
Με 79 αίθουσες πανελλαδικά (οι 32 στην Αθήνα), η νέα ταινία δράσης του Liam Neeson έκανε 23.244 εισιτήρια, ενώ η περσινή ταινία δράσης του Αμερικανού ηθοποιού είχε ανοίξει με 26.296 εισιτήρια σε 51 αίθουσες!
Μμμ…συμφωνώ, χάνει στη σύγκριση.
Παρόλα αυτά, ο Neeson παραμένει μια εγγύηση για τα multiplex και για το νεανικό κοινό που ζητά μια χορταστική action movie για το σαββατοκύριακο.
Για του λόγου το αληθές, σημειώστε τα 9.258 εισιτήρια το Σάββατο και τα περίπου 4.500 στις άλλες τρεις μέρες.
Το ίδιο …ψιλοευχαριστημένα μπορούν να είναι τα γραφεία και για το The Prodigy, ένα θρίλερ που δεν προβλήθηκε αρκετά αλλά έφερε 10.391 ανθρώπους στις 60 αίθουσες που το έπαιζαν (οι 19 μόλις στην Αθήνα).
Κι αυτό δούλεψε πολύ στα multiplex, κι αυτό απευθυνόταν περίπου στο ίδιο κοινό με το Cold Pursuit …που σημαίνει ότι οι μέτριες κριτικές που πήρε δεν θα επηρέαζαν κανέναν.
Κανείς από το κοινό των multiplex δεν νοιάζεται για αυτές.
Το Ουκρανικό (!) animation The Stolen Princess: Ruslan and Ludmilla, για το οποίο έγινε μέχρι και τηλεοπτική διαφήμιση (κάποιοι μαθαίνω έπαιξαν τα ρέστα τους) παιζόταν σε 79 αίθουσες κι έκανε 9.337 εισιτήρια.
Καθόλου άσχημα …αν έβγαινε με τα δικά του πόδια.
Γιατί έτσι όπως βγήκε, το κέρδος θα είναι σαν το περσινό ‘πρωτάθλημα’ της ΑΕΚ: Μηδέν.
Τέλος, είχαμε και το σινεφιλικό Reports on Sarha and Salemm που βρήκε 10 αίθουσες (8 στην Αθήνα) και τις άδειασε …πάλι (1.926 εισιτήρια).
Αυτό το μία καλή, τρεις άδειες με τους συγκεκριμένους, απορώ πώς αντέχεται.
Για το Hattrick δεν δόθηκαν στοιχεία.
Πάμε και στα κλεισίματα, όπως κάνουμε κάθε βδομάδα.
Το Under the Tree θα φύγει γρήγορα στα 950 εισιτήρια, αντίθετα με το Bohemian Rapsody που άντεξε 15 βδομάδες (!) αλλά τώρα φαίνεται να κλείνει φτάνοντας τα 146.000 εισιτήρια.
Και το Ben is Back δείχνει να τελειώνει αυτή τη βδομάδα, αλλά θα έχει ξεπεράσει τα 14.000 εισιτήρια.
130.000 άνθρωποι πήγαν σινεμά το περασμένο τετραήμερο.
Καλό σινεμά.
7-10 Φεβρουαρίου 2019
Α/Α | ΤΑΙΝΊΑ | ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | The Favourite | 35.857 | 47.585 |
2 | Cold Pursuit | 23.244 | 23.244 |
3 | Asterix: The Secret Of The Magic Potion | 11.985 | 116.365 |
4 | The Prodigy | 10.391 | 10.391 |
5 | Green Book | 9.428 | 104.005 |
6 | The Stolen Princess: Ruslan And Ludmila | 9.337 | 9.337 |
7 | Serenity | 3.233 | 46.996 |
8 | Upside | 2.825 | 12.623 |
9 | Glass | 2.286 | 92.545 |
10 | Περιμένοντας Τη Νονά | 2.272 | 55.365 |