Το βράδυ της Κυριακής, περίπου 70.000 κόσμος βρέθηκε στο Mercedes-Benz Stadium της Atlanta και άλλα 100 εκατομμύρια τηλεθεατές στήθηκαν στους για να παρακολουθήσει το μεγαλύτερο ετήσιο αθλητικό τηλεοπτικό γεγονός της Αμερικής, τον μεγάλο τελικό του NFL, το γνωστό Super Bowl μεταξύ των New England Patriots και των Los Angeles Rams.
Για την ιστορία, οι Patriots έφυγαν νικητές με 13-3, όμως αυτό που μας απασχολεί περισσότερο είναι τα σποτάκια που κάθε είδους εταιρίες χρυσοπληρώνει κάθε χρόνο για να αναμεταδίδονται στα διαλείμματα.
Όπως κάθε χρόνο, εκτός από τις μπύρες, τα αυτοκίνητα και τα φαστφουντάδικα που έχουν όπως πάντα τη τιμητική τους, ιδιαίτερη θέση έχουν και τα κινηματογραφικά και τηλεοπτικά trailers, με τους παραγωγούς να χρησιμοποιούν το τεράστιο κοινό για να προωθήσουν τα πιο δυνατά χαρτιά τους, με ειδικά σποτάκια των 30-60 δευτερολέπτων.
Πάμε να δούμε τι είχε το φετινό μενού...
Alita: Battle Angel
Captain Marvel
Avengers: Endgame
Toy Story 4
Us
Wonder Park
Scary Stories to Tell in the Dark
Hobbs & Shaw
Hanna
The Twilight Zone
The Handmaid’s Tale (S3)
Αλέξανδρος Κυριαζής.