Εντάξει, όποια διαφωνία κι αν έχει κάποιος σχετικά με το Joker (κοινώς, ‘Ζέπελιν μας τα κάνανε μ’αυτή τη ταινία’), το γεγονός είναι ότι έκανε ευτυχισμένους τους αιθουσάρχες σε όλη την επικράτεια και αυτό μόνο καλό είναι.
(Κι όταν οι αιθουσάρχες είναι καλά, μέχρι και ποιηματάκια φτιάχνουν στο facebook για να προσελκύσουν το κόσμο).
Ξαναλέω, όταν μια ταινία πάει τόσο καλά, τρώνε ψωμί πολλοί που δραστηριοποιούνται στον χώρο του κινηματογράφου.
Από κυλικεία, ποπ κορν, και μπαρ μέχρι ποστερατζήδες, γραφίστες, διαφημιστικές, μέχρι και sites.
Γιατί εδώ μιλάμε για 145.337 εισιτήρια στο 2ο τετραήμερο κυκλοφορίας (10.000 περισσότερα από το πρώτο τετραήμερο!) σε 180 αίθουσες (13 περισσότερες από την πρώτη εβδομάδα!) και συνολικά 415.473 εισιτήρια σε 10 μέρες!
Το ‘φαινόμενο Joker’ πάντως εξακολουθεί να είναι ελληνικό φαινόμενο, αφού στην Αμερική η ταινία έκανε απλά λίγα περισσότερα εισιτήρια από τον περσινό Venom.
Έτσι ήμαστε οι Έλληνες, της υπερβολής.
Οι Ενήλικοι στην Αίθουσα κρατάνε αξιοπρεπώς την 2η θέση και στη δεύτερη εβδομάδα τους, φτάνοντας τα 50.991 εισιτήρια σε 10 ημέρες προβολών.
Παρά τις χλιαρές κριτικές, το πολιτικό φιλμ του Γαβρά κρατάει καλά, καθώς έχασε μόλις 10 αίθουσες από το ξεκίνημά του (68 τώρα, 78 στο άνοιγμα) και δείχνει ικανό να μείνει όλο τον Οκτώβρη στο προσκήνιο.
Στις πρεμιέρες, ο Gemini Man του Will Smith άνοιξε σε 70 αίθουσες και έκανε μόνο 7.795 εισιτήρια.
Λίγο οι κριτικές που πήρε (και δεν ήταν και πολύ καλές), λίγο το target group του sci-fi adventure που σίγουρα ήταν απασχολημένο με τον Joker, δεν υπήρχαν περιθώρια νομίζω για κάτι παραπάνω.
Μάλιστα, για μια ταινία για την οποία γινόταν ιδιαίτερη αναφορά στα ειδικά εφέ, τα 50 εισιτήρια τετραήμερο στην IMAX αίθουσα της Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα απογοητευτικά.
Για το Shaun the Sheep Movie: Farmageddon η έκπληξη είναι το πώς βρήκε 63 αίθουσες για να παίξει, και όχι ότι έκανε μόλις 6.578 εισιτήρια σε αυτές.
Το stop motion δεν έχει δείξει καλά δείγματα στη χώρα μας και ο τίτλος δεν είναι και ο πλέον αγαπητός …στων Ελλήνων τα παιδιά (ο FilmBoy Jr. και η FilmGirl ούτε με το ζόρι δεν μπορούν να το δουν).
Το Γαλλικό Πορτραίτο Μιας Γυναίκας που Φλέγεται έκανε καλύτερη δουλειά στη διανομή καθώς βγήκε σε 8 Αθηναϊκές αίθουσες και σε 3 στη Θεσσαλονίκη και έκανε 4.172 εισιτήρια.
Τα 3.890 μόνο στην Αθήνα ακούγονται ακόμη πιο καλά.
Επιτρέψτε μου να πω ότι ήταν μια χαρά εισιτήρια.
Σε παρόμοια νούμερα κινήθηκαν τα Nomis και Never Look Away, με 2.700 και 2.458 εισιτήρια αντίστοιχα, με τη διαφορά ότι το πρώτο έπαιζε σε 24 αίθουσες και το δεύτερο σε 14.
Τέλος, 957 ποδοσφαιρόφιλοι πήγαν να δουν το ντοκιμαντέρ του Diego Maradona σε 9 αίθουσες (οι 6 στην Αθήνα).
Καλό σινεμά.
10-13 Οκτωβρίου 2019
A/A | TAINIA | ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | The Joker | 145.337 | 415.473 |
2 | Adults In The Room | 14.098 | 50.991 |
3 | Gemini Man | 7.795 | 7.795 |
4 | Up And Away | 7.413 | 29.267 |
5 | Shaun The Sheep Movie: Farmageddon | 6.578 | 6.578 |
6 | The Secret Life Of Pets 2 | 6.081 | 149.177 |
7 | Portrait Of A Lady On Fire | 4.172 | 4.389 |
8 | Rambo: Last Blood | 3.937 | 42.979 |
9 | Nomis | 2.700 | 2.700 |
10 | Never Look Away | 2.458 | 2.458 |