Ο Εξολοθρευτής επέστρεψε στο box office αυτό το Σαββατοκύριακο - αν και με λιγότερη δύναμη από ό, τι πολλοί είχαν προβλέψει.
Παρά το γεγονός ότι κατάφερε να μπει στη κορυφή, το Terminator: Dark Fate της Paramount έφτασε μόνο το χαμηλότερο των προσδοκιών, με 29,03 εκατομμύρια δολάρια σε 4.086 αίθουσες, που είναι η μεγαλύτερη σε αίθουσες έξοδο του franchise.
Αυτό το άνοιγμα έρχεται λίγο πάνω τα 27 εκατομμύρια δολάρια του Terminator Genisys το 2015, αλλά πολύ κάτω από το Terminator: Salvation το 2009 (42,5 εκατομμύρια δολάρια) και το Terminator 3: Rise of the Machines (44 εκατομμύρια δολάρια).
Επίσης, απέτυχε να ξεπεράσει ακόμα και το ντεμπούτο του Terminator 2: Judgement Day των 31,7 εκατομμυρίων δολαρίων σε μόλις 2.274 αίθουσες το 1991 - ποσό που θα ισοδυναμούσε περίπου με 59,7 εκατομμύρια δολάρια στα σημερινά δεδομένα.
Το Dark Fate ίσως να χτυπήθηκε από τις μέτριες κριτικές (βρίσκεται στο 69% στο Rotten Tomatoes), οι οποίες δεν ενέπνευσαν εμπιστοσύνη στους οπαδούς που γενικά απογοητεύτηκαν από τις τελευταίες ταινίες του franchise.
Από την άλλη, η ταινία δεν φαίνεται να προσέλκυσε νέους φίλους, πέρα από την βασική βάση των ηλικιωμένων ανδρών, οι οποίοι πιθανότατα ήρθαν χάρη στην επιστροφή του πραγματικού Terminator (Arnold) και της Linda Hamilton, αλλά και του δημιουργού του franchise James Cameron, ο οποίος επέστρεψε ως παραγωγός.
Δυστυχώς, το Dark Fate έχει μια δύσκολη μάχη μπροστά του, δεδομένου ότι η ταινία στοίχισε 185 εκατομμύρια δολάρια (χωρισμένα στα τρία μεταξύ της Paramount, της εταιρείας παραγωγής Skydance και της Fox, η οποία χειρίζεται την κυκλοφορία στο εξωτερικό.
Πάντως, σημειώστε ότι το Genisys έφερε τρεις φορές παραπάνω έσοδα στο εξωτερικό από αυτά της Αμερικής.
Σε καλύτερη μοίρα βρέθηκε το Harriet της Focus Features, το οποίο έφερε 11,67 εκατομμύρια δολάρια από 2.066 αίθουσες.
Η βιογραφία της Harriet Tubman, μιας Αμερικανίδας πολιτικής ακτιβίστριας που πολέμησε κατά του θεσμού των σκλάβων κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου απελευθερώνοντας πάνω από 70 ανθρώπους από τα δεσμά, επωφελήθηκε από τις καλές κριτικές (72% στ Rotten Tomatoes) και τράβηξε το κοινό που δεν ενδιαφέρεται για εξολοθρευτές ρομπότ.
Οι άλλες δύο ευρείας κυκλοφορίας ταινίες που βγήκαν αυτό το Σαββατοκύριακο, τα Motherless Brooklyn της Warner και Arctic Dogs των Entertainment Studios, βρέθηκαν στο τέλος της δεκάδας.
Το πρώτο – ένα crime drama με πρωταγωνιστή, σεναριογράφο και σκηνοθέτη τον Edward Norton και σπουδαίο cast όπως ο Bruce Willis, ο Gugu Mbatha-Raw και ο Alec Baldwin - τερμάτισε ένατο με 3,5 εκατομμύρια δολάρια από 1.332 αίθουσες, κυρίως λόγω της μηδενικής προώθησης.
Αλλά το χειρότερο άνοιγμα του τριημέρου ανήκει στο animation Arctic Dogs, το οποίο απέφερε ένα εξαιρετικά απογοητευτικό 2,9 εκατομμύρια δολάρια σε 2.844 αίθουσες.
Αυτό είναι ένα από τα χειρότερα ανοίγματα για ταινία που βγαίνει σε πάνω από 2.500 αίθουσες.
Η ταινία – η οποία δεν έστειλε αρκετές κριτικές για να πάρει βαθμολογία στο Rotten Tomatoes! - χτυπήθηκε από την ισχυρή παρουσία της Maleficent και του Addams Family, αλλά και από την έλλειψη αναγνωρισιμότητας με μια εκστρατεία μάρκετινγκ που δεν έκανε τίποτα για να το διακρίνει από παρόμοιους animated τίτλους.
Τα υπόλοιπα νέα releases ήταν δύο ντοκιμαντέρ μόνο, τα American Dharma και To be of Service κι έκαναν 7.287 δολάρια και 1.904 δολάρια αντίστοιχα.
Τα λέμε σε λίγο με το ελληνικό Box office.
November 1-3, 2019
TW
|
Title
|
Weekend
Gross
|
Theater
|
Total Gross
|
Week #
|
|
1
|
Terminator: Dark Fate
|
$29,033,832
|
4,086
|
|
$29,033,832
|
1
|
2
|
Joker
|
$13,500,116
|
3,519
|
|
$299,187,108
|
5
|
3
|
Maleficent: Mistress of Evil
|
$13,090,680
|
3,820
|
|
$85,240,391
|
3
|
4
|
Harriet
|
$11,676,720
|
2,059
|
|
$11,676,720
|
1
|
5
|
The Addams Family
|
$8,296,007
|
3,607
|
|
$85,092,007
|
4
|
6
|
Zombielaqnd: Double Tap
|
$7,424,626
|
3,337
|
|
$59,381,788
|
3
|
7
|
Countdown
|
$5,768,282
|
2,675
|
|
$17,684,318
|
2
|
8
|
Black and Blue
|
$4,137,341
|
2,062
|
|
$15,529,819
|
2
|
9
|
Motherless
|
$3,500,454
|
1,342
|
|
$3,500,454
|
1
|
10
|
Arctic Dogs
|
$2,901,335
|
2,844
|
|
$2,901,335
|
1
|