Όπως και στο Αμερικάνικο box office, έτσι κι εδώ είχαμε μάχη σώμα με σώμα μεταξύ Sonic the Hedgehog και The Call of the Wild (της Odeon και τα δύο), αν και το Sonic στην Αμερική διανύει τη 2η βδομάδα του ενώ εδώ έκανε πρεμιέρα.
Τα συνολικά εισιτήρια βέβαια έχουν πέσει στα οριακά εξαψήφια (100.925), πράγμα που η αλήθεια είναι ότι το περιμέναμε, περίπου τέτοια εποχή.
Σήμερα άκουσα πάντως από αιθουσάρχη της επαρχίας ότι ‘ο κόσμος είναι διστακτικός λόγω του Κορονοιού’.
Στα αυτιά μου ακούγεται υπερβολικό, αλλά όταν στο λένε οι επαγγελματίες οφείλεις να το ακούσεις.
Το Sonic the Hedgehog λοιπόν, και στην Ελλάδα έπιασε κορυφή στο άνοιγμά του, με 16.044 εισιτήρια σε 89 αίθουσες, οι 38 στην Αθήνα.
Για οικογενειακή ταινία, βασισμένη σε έναν (σχετικά) γνωστό τίτλο παιχνιδιού και με τον αγαπητό στο εφηβικό κοινό Jim Carrey στο ρόλο του κακού, αυτά τα εισιτήρια δεν είναι καλά.
Οι κακές κριτικές δε βοήθησαν, η ανέλπιστα καλή πορεία των Σκανταλιάρηδων και η εξαιρετική πορεία του Χαλβάη 5-0 έκοψαν σίγουρα θεατές από το Sonic και …ακόμη και το The Call of the Wild θα μπορούσε να θεωρηθεί ανταγωνιστικό.
Τώρα που το σκέφτομαι, οι τέσσερις από τις έξι πρώτες ταινίες του box office απευθύνονται σε οικογενειακό κοινό.
Αντίθετα με το Sonic, το ‘survival - family friendly - dog loving’ The Call of the Wild μπορεί να νοιώθει πολύ ευχαριστημένο με τα 12.004 εισιτήρια σε 63 αίθουσες, οι 23 στην Αθήνα.
Οι κριτικές ήταν συμπαθητικές και ο Harrison Ford φαίνεται να αγγίζει ακόμα το ελληνικό κοινό.
Προσωπικά, πάντα είχα πίστη στους σκύλους και στις ταινίες τους, γι’αυτό και αν ο FilmBoy Jr. και η FilmGirl προλάβαιναν να διαβάζουν τους υπότιτλους στις ταινίες, θα τους πήγαινα.
Η επόμενη νέα ταινία άνοιξε από τη 12η θέση και ήταν το The Aeronauts.
Τα 2.835 εισιτήρια σε 49 αίθουσες (οι 26 στην Αθήνα) είναι ένα πολύ άσχημο νούμερο, παρά τις όχι κακές κριτικές (όχι και καλές όμως) και το κάπως αναγνωρίσιμο cast.
Ίσως εδώ χρειαζόταν μια διαφημιστική καμπάνια, παρόλα αυτά νομίζω πως η ταινία αυτή δεν είχε και μεγάλα περιθώρια – άντε να’κανε κάνα 5άρι χιλιάδες ακόμα, αλλά ως εκεί.
Η απόδοση των Αεροναυτών ήταν τόσο χάλια που παρά λίγο να τους περάσει ο Απόστρατος, ο οποίος έπαιζε σε 8 αίθουσες μόνο (6 Αθηναϊκές) και έφερε 2.230 θεατές.
Τολμώ να πω ότι η διαφήμιση για τον Απόστρατο ήταν μεγαλύτερη από το Aeronauts – οι κριτικές πάντως ήταν σίγουρα καλύτερες.
Το Into the Labyrinth δεν αφορούσε πολλούς (1.904 εισιτήρια σε 18 αίθουσες, οι 11 στην Αθήνα), με το timing μιας Ιταλο-αμερικάνικης ταινίας μυστηρίου σε μια αγορά γεμάτη οικογενειακές ταινίες και Οσκαρικά φιλμ να είναι εντελώς άκυρο.
Τέλος, το ντοκιμαντέρ Honeyland βρήκε 4 αίθουσες για να παίξει (3 στην Αθήνα) και έκανε 891 εισιτήρια, ενώ το Ema 814 εισιτήρια σε ίδιες αίθουσες (3 στην Αθήνα και μία στη Θεσσαλονίκη).
Στα κλεισίματα τώρα, το Like a Boss μας αφήνει με 1.300 εισιτήρια συνολικά (!), το The Ballad of Richard Jewell θα κλείσει γύρω στα 24.800 και το The Turning κάτι λιγότερο από 30.000 εισιτήρια.
Καλό σινεμά.
20-23 Φεβρουαρίου 2020
A/A | TAINIA | ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | Sonic The Hedgehog | 16.044 | 16.044 |
2 | The Call Of The Wild | 12.004 | 11.994 |
3 | Parasite | 11.166 | 122.910 |
4 | Little Women | 8.894 | 66.256 |
5 | Χαλβάη 5-0 | 8.085 | 213.466 |
6 | The Elfkins | 6.879 | 19.036 |
7 | 1917 | 5.203 | 252.751 |
8 | Ευτυχία | 4.012 | 655.439 |
9 | The Gentlemen | 3.703 | 53.353 |
10 | Gretel & Hansel | 2.984 | 17.862 |