Με τα Κυριακάτικα Όσκαρ να σηματοδοτούν την επίσημη λήξη της σεζόν για τα βραβεία, θα έλεγε κανείς ότι το Birds of Prey βγήκε σε λάθος timing.
Αυτή ήταν η εβδομάδα των βραβευμένων ταινιών, των prestige films, και μια ταινία για την Harley Quinn της Margot Robbie, μάλλον δεν ταιριάζει και πολύ.
Δυστυχώς, το ρίσκο δεν πέτυχε για την Warner Bros., καθώς το spin-off του Suicide Squad έπεσε πολύ μακριά από τις προσδοκίες, με το απογοητευτικό νούμερο των 33,25 εκατομμυρίων δολαρίων σε 4.236 αίθουσες.
Και υπάρχει εξήγηση.
Αν το δεις επιφανειακά, το Birds of Prey φαινόταν να έχει τα πάντα με τη πλευρά του - αγαπημένη villain (Harley Quinn), δημοφιλής ηθοποιός στο pick της καριέρας της (Margot Robbie), ένα 81% στο Rotten Tomatoes και η μοναδική ευρεία κυκλοφορία της εβδομάδας.
Αλλά αν κοιτάξεις πιο κάτω, υπάρχουν μερικά προφανή ζητήματα που θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν το μέτριο άνοιγμα.
Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από το R rating της ταινίας, κάτι σπάνιο για comic ταινία – με εξαίρεση το Deadpool, το οποίο όμως βασίστηκε στους πολυάριθμους οπαδούς του ήρωα, τη τεράστια διαφημιστική εκστρατεία και βέβαια, στον Ryan Reynolds.
Επίσης, είναι δύσκολο να παραβλέψουμε τη σύνδεση της ταινίας με το Suicide Squad, το οποίο αν και επιτυχημένο στο box office (325,1 εκατομμύρια δολάρια στην Αμερική και 746,8 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως), θεωρήθηκε απογοητευτικό από τους φανς.
Αν και η Harley Quinn της Robbie ήταν αναμφισβήτητα το πιο αποδεκτό μέλος της ομάδας – γι’αυτό άλλωστε δόθηκε το πράσινο φως για το Birds of Prey - δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Suicide Squad άφησε μια κακή γεύση στους πιστούς φίλους της DC, καθιστώντας πολύ πιθανό κάθε άμεσο spin-off της ταινίας να οδηγηθεί σε αποτυχία.
Ακόμα και ο τίτλος Birds of Prey - που ενσωματώνει το όνομα της Harley Quinn μόνο στο πλαίσιο ενός μεγάλου και τρελού υπότιτλου – μπορεί να επηρέασε την προσέλευση των θεατών.
Το μόνο θετικό ήταν ότι ο προϋπολογισμός του Birds of Prey διατηρήθηκε σχετικά χαμηλός σε σύγκριση με την τυπική υπερβολή των υπερηρώων, με αναφορές που την τοποθετούν μεταξύ 85 και 100 εκατομμύρια δολάρια.
Εάν η ταινία μπορεί να παραμείνει ψηλά στην εγχώρια αγορά - κάτι που είναι πιθανό εάν λάβετε υπόψη το 83% στο Rotten Tomatoes (το Suicide Squad είχε 59%) - και κάνοντας μια σταθερή πορεία στο εξωτερικό, θα βγάλει τα λεφτά του και θα έχει κερδοφορία.
Αλλά όχι στο επίπεδο που ήλπιζε αρχικά το studio.
Στα υπόλοιπα νέα releases, το The Lodge άνοιξε σε 6 αίθουσες και έκανε 78.104 δολάρια, το Come to Daddy έκανε 61.381 δολάρια σε 29 αίθουσες και τέλος, το And Then We Danced έκανε 14.078 δολάρια σε 2 αίθουσες.
Τα λέμε αύριο με το ελληνικό box office.
February 7-9, 2020
TW
|
Title
|
Weekend Gross
|
Total Gross
|
Week #
| ||
1
|
Birds of Prey
|
$33,250,000
|
$33,250,000
|
1
| ||
2
|
Bad Boys for Life
|
$12,005,000
|
$166,327,207
|
4
| ||
3
|
1917
|
$9,000,000
|
$132,542,909
|
7
| ||
4
|
Dolittle
|
$6,660,000
|
$63,959,985
|
4
| ||
5
|
Jumanji: The Next Level
|
$5,530,000
|
$298,460,411
|
9
| ||
6
|
The Gentlemen
|
$4,180,000
|
$26,851,981
|
3
| ||
7
|
Gretel & Hansel
|
$3,510,659
|
$11,534,899
|
2
| ||
8
|
Knives Out
|
$2,350,000
|
$158,941,650
|
11
| ||
9
|
Little Women
|
$2,325,000
|
$102,673,143
|
7
| ||
10
|
Star Wars: The Rise of Skywalker
|
$2,226,000
|
$510,547,478
|
8
|