Στα περίχωρα της Βαρκελώνης, ο Pep και ο Valero είναι δυο έμπιστοι μάστορες που αναλαμβάνουν κάθε λογής ηλεκτρολογική ή υδραυλική βλάβη στα σπίτια της περιοχής. Ο πρώτος ετοιμάζεται να βγει στη σύνταξη και έχουν προσλάβει δοκιμαστικά ως αντικαταστάτη τον Moha, έναν νεαρό Μαροκινό που μπορεί να μη ξέρει καλά τη γλώσσα αλλά φαίνεται να ξέρει τη δουλειά. Ο Valero είναι αρνητικά προκατειλημμένος απέναντί του και ο Moha έχει έξι μέρες για να του αλλάξει γνώμη. Οι τρεις τους πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι με τα ευτράπελα που συναντούν να κάνουν τη ζωή του Moha ακόμα πιο δύσκολη αλλά και τρελούτσικη!
Τριάντα-πέντε χρόνια μετά τον μαστρο-Γιάννη και τον Βλάσση, ο Neus Ballús (La Plaga) μας ξαναβάζει στη καθημερινότητα δύο μαστόρων που προσπαθούν να επιδιορθώσουν την κάθε λογής οικιακή βλάβη, να αντιμετωπίσουν τους ιδιόρρυθμους έως παλαβούς ιδιοκτήτες και ταυτόχρονα να τα βγάλει πέρα ο ένας με τον άλλον, κάτι διόλου εύκολο.
Το Sis Dies Corrents μπορεί να μην έχει την καλτ, καρτουνίστικη γραφικότητα της Κλασικής Περίπτωσης Βλάβης όμως τα βήματα που ακολουθεί, τουλάχιστον μέχρι ενός σημείου, είναι παρόμοια, με τον Valero να αρπάζει από τα μούτρα τον καημένο Moha με το παραμικρό χωρίς τον δεύτερο να μπορεί να απαντήσει, ενώ οι νοικοκύρηδες που τους καλούν είναι ο ένας πιο ιδιαίτερος από τον άλλον, από γραφικούς παππούδες μέχρι ενοχλητικά πιτσιρίκια που τους κλειδώνουν στο μπαλκόνι.
Για κάποιον ακατανόητο λόγο, ενώ μέχρι τα μισά της η ταινία είναι εξαιρετικά ευχάριστη και διασκεδαστική, ξαφνικά μοιάζει όχι να χάνει αλλά να ξεχνάει το χιούμορ της και να μετατρέπεται σε άνευρο και κυρίως αδιάφορο δραματοποιημένο ντοκυμαντέρ που απλά ακολουθεί τους χαρακτήρες στη ρουτινιάρικη καθημερινότητά τους, χωρίς να αλλάζει τίποτα μέχρι το αναμενόμενο φινάλε.
Η αλλαγή ύφους στα μέσα μιας ταινίας δεν είναι σε καμιά περίπτωση αυτόματα εγκληματική όταν όμως αυτή μεταφράζεται σε απώλεια του βασικού χαρακτηριστικού της, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το χιούμορ και αυτό δεν αντικαθίσταται με κάτι άλλο, κάτι δεν πήγε καλά στο σχεδιασμό της και το Sis Dies Corrents είναι ο ορισμός της χαμένης ευκαιρίας.
Αλέξανδρος Κυριαζής